Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk voor je ze aanneemt even naar de stats dan, stel je voor dat je een Russian Bear de klus laat klaren dan komt er dus ook helemaal niks van terechtOw ja, vergeten te vermelden. We zijn deze keer opzoek naar een jongenDe dozen worden steeds zwaarder
![]()

Alsof ik die niet zou kunnen tillen!Ow ja, vergeten te vermelden. We zijn deze keer opzoek naar een jongenDe dozen worden steeds zwaarder
![]()

We zijn opzoek naar een nieuwe (parttime) inpakker!
Woon je in de buurt van Helmond en lijkt het je leuk om ons team te komen versterken?
Stuur dan een PM voor verdere info!

We zijn opzoek naar een nieuwe (parttime) inpakker!
Woon je in de buurt van Helmond en lijkt het je leuk om ons team te komen versterken?
Stuur dan een PM voor verdere info!

In eerste instantie zal het voor ongeveer 20 uur in de week zijn. Vooral op maandag is het altijd druk.Ik woon denk ik een kleine 25 minuten rijden van Helmond, 40uur in de week? wat zijn de eisen etc.?
lijkt me echt gruwelijk maar ben niet zo buff haha
Kan je niet parttime promoten en parttime inpakken?Helaas, geen tijd voor naast m'n full-time promoter functie![]()
![]()

Kan je niet parttime promoten en parttime inpakken?![]()
Ik hou het wel bij promoten... 
Ik zou wel willenwoon in eindhoven en was gister nog bij jullie
werk van 15.30u tm 0.00u
en andere week 7u tm 15.30u
mja dan heb ik geen tijd meer voor training, als ik die tijd opvul met extra werk![]()
Net effe weer besteld 102703
als je nog wat leuke samples of andere dingen hebt renee mag je er altijd bij doen heik houd van grote pakketten
Lol, ik word best wel ziek van dit soort opmerkingen. XXL bied alles al voor de laagste prijs aan, je kan gratis sample's en goodies kiezen, je krijgt een top service, en dan nog miepen om meer..
Lol, ik word best wel ziek van dit soort opmerkingen. XXL bied alles al voor de laagste prijs aan, je kan gratis sample's en goodies kiezen, je krijgt een top service, en dan nog miepen om meer..