Kleinejoost
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
Vaste klanten krijgen zelfs nog een beetje meer.
Wel jammer dat René niet op de XXL meet was! Had je graag eens persoonlijk bedankt voor al het lekkers.Wel een heel stel DBB'ers ontmoet, wat erg gezellig en leuk was! Dat maakt het forum weer een stukje persoonlijker. Ook leuk om alle XXL atleten eens bij elkaar te zien. Vooral Gyan was ik erg van onder de indruk. Hele sympathieke en aardige gozer, en een onwijs mooi fysiek. Erg vol en vasculair bovenlichaam, met een estetisch smalle taille. Hij is het lopende bewijs dat ook lange mensen ontzettend ver kunnen komen in de BB wereld.
Yep heel motiverend. Volgende keer ben ik er ook zeker weer bij!

Hm, gisteravond om 19:30u een sample Unleash genomen en nu alweer de hele nacht wakker gelegen tot nu toe, nu weet ik weer waarom ik het waardeloos spul vind![]()
dat heb je dan goed begrepen

dat heb je dan goed begrepen
Zo snel mogelijk weer doen, maar iets dichter bij huis mag ook wel![]()

Baal er zelf ook van
Maar heb begrepen dat het een geslaagde middag was
Ben benieuwd naar de foto's en als het goed is komt er ook een stukje in de Flex.
XXL is tog gevestigd in Helmond? Doe het dan lekker in mijn sportschoolBij wie z'n huis?
Zijn wat klanten in België trouwens die het ook wel gaaf zouden vinden (mits bereisbaar).
(helmond)
XXL is tog gevestigd in Helmond? Doe het dan lekker in mijn sportschool(helmond)
Ook makkelijk voor onze Belgische vrienden![]()
Misschien dat we het een keer bij Siggi in Turnhout doen. Mooie hardcore gym en ook niet zo ver vanuit Helmond![]()

Misschien dat we het een keer bij Siggi in Turnhout doen. Mooie hardcore gym en ook niet zo ver vanuit Helmond![]()

kan ook, maar ik kan zo 1,2,3 niet vinden hoe ik met het OV naar België ga
---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------
Edit: tege die tijd is me rijbewijs wel binnen dus care /![]()
iets administratief fout gegaan, ik hoef niet meer op of zo maar kan nog wel een weekje of 2 duren voordat ik um echt heb...lang saai verhaalIk dacht dat jij al geslaagd was voor je rijbewijs?

iets administratief fout gegaan, ik hoef niet meer op of zo maar kan nog wel een weekje of 2 duren voordat ik um echt heb...lang saai verhaal![]()

Is idd een mooie hardcore gym en Siggi zelf is gewoon een supper toffe kerel.. mss ben ik er dan bij, 40minMisschien dat we het een keer bij Siggi in Turnhout doen. Mooie hardcore gym en ook niet zo ver vanuit Helmond![]()