AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik ben, naast dbb, ook lid van het Alfa916 (Spider & GTV) forum en daar is een member die XXL atleet is.. Is dat Gyan toevallig?
Hij moest ook andere veren onder zn auto hebben omdat het wiel anders aanliep:roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #20.482
+1

Vaste klanten krijgen zelfs nog een beetje meer. :heart:
Wel jammer dat René niet op de XXL meet was! Had je graag eens persoonlijk bedankt voor al het lekkers. :p Wel een heel stel DBB'ers ontmoet, wat erg gezellig en leuk was! Dat maakt het forum weer een stukje persoonlijker. Ook leuk om alle XXL atleten eens bij elkaar te zien. Vooral Gyan was ik erg van onder de indruk. Hele sympathieke en aardige gozer, en een onwijs mooi fysiek. Erg vol en vasculair bovenlichaam, met een estetisch smalle taille. Hij is het lopende bewijs dat ook lange mensen ontzettend ver kunnen komen in de BB wereld. :) Yep heel motiverend. Volgende keer ben ik er ook zeker weer bij!

Baal er zelf ook van :mad:

Maar heb begrepen dat het een geslaagde middag was :D

Ben benieuwd naar de foto's en als het goed is komt er ook een stukje in de Flex.

Hm, gisteravond om 19:30u een sample Unleash genomen en nu alweer de hele nacht wakker gelegen tot nu toe, nu weet ik weer waarom ik het waardeloos spul vind:rolleyes:

Minder gebruiken en/of vroeger gaan trainen als je het wilt gebruiken. Dat is haast bij elke goeie booster zo, en vrij logisch ook. Je kan niet verwachten dat na je training al die stoffen direct zijn uitgewerkt, moest dat het geval zijn, zou je er niks van merken tijdens de training zelf.

dat heb je dan goed begrepen ;)

Zo snel mogelijk weer doen, maar iets dichter bij huis mag ook wel :o

Bij wie z'n huis? :P

Zijn wat klanten in België trouwens die het ook wel gaaf zouden vinden (mits bereisbaar).

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Baal er zelf ook van :mad:

Maar heb begrepen dat het een geslaagde middag was :D

Ben benieuwd naar de foto's en als het goed is komt er ook een stukje in de Flex.

Nou eerst goed uitzieken voordat je weer hard aan de slag gaat hoor!

• #20.488
Misschien dat we het een keer bij Siggi in Turnhout doen. Mooie hardcore gym en ook niet zo ver vanuit Helmond :D

Misschien dat we het een keer bij Siggi in Turnhout doen. Mooie hardcore gym en ook niet zo ver vanuit Helmond :D

Nice! :D
Krijg ik eindelijk de kans om (alsnog) met Jef op de foto te gaan? :engel:

Toen ik 'm bij een wedstrijd tegenkwam & aansprak compleet vergeten! :o
:duh:

kan ook, maar ik kan zo 1,2,3 niet vinden hoe ik met het OV naar België ga :(

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Edit: tege die tijd is me rijbewijs wel binnen dus care / :D

kan ook, maar ik kan zo 1,2,3 niet vinden hoe ik met het OV naar België ga :(

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Edit: tege die tijd is me rijbewijs wel binnen dus care / :D

Ik dacht dat jij al geslaagd was voor je rijbewijs?

• #20.495
Niets mis met Helmond, maar er moet wel een gym zijn die al die beesten over de vloer wil :D

oh jah das waar, bodybuisnes is heeft het niet zo op dat volk :p

ik bemoei me er verder niet meer mee :o

Ik zeg doen ! :D :rocker: Is idd een mooie hardcore gym en Siggi zelf is gewoon een supper toffe kerel..
En hij is het al gewoon zo'n beesten over de vloer te krijgen haha

Terug
Naar boven