MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Laatst bewerkt:
Blijf keer op keer knaltrainingen hebben met Unleash v3 !!
En thanks voor je tip ivm Peptopro, echt super suppje dit zie duidelijk het verschil..

Ik krijg al 2 dagen deze melding als ik bij jullie een bestelling met IDEAL wil betalen:

'Er is helaas iets misgegaan. Foutmelding van iDEAL:
Failure in system'

Heeft iemand anders dit ook of ben ik weer de enige?:P

Rene,

Wanneer krijgen jullie de Whey Delicious smaken vanille en banaan van 1000gr en de Hydroxycut Hardcore X van Muscletech weer binnen.

René, vraagje !
Heb net een order geplaatst en betaald maar ik weet niet zeker of ik de gratis dingen heb aangekruist ..
Kan je helpen ?

Item# 104144

Trainingsriem en straps besteld. Ben benieuwd naar de trainingsriem.. en dan vooral of dat klittenband een beetje werkt!

René, vraagje !
Heb net een order geplaatst en betaald maar ik weet niet zeker of ik de gratis dingen heb aangekruist ..
Kan je helpen ?

Item# 104144

dat kan je bekijken als je op ''mijn bestellingen'' klikt endan op factuur staat '' gratis xxl goodies'' ;)

Net weer een bestelling geplaatst ;-)

Hey,

wnr krijgen jullie de smaak chocolade van whey delicious (1000gr.) terug binnen?

Greetz!

Heey even een vraagje over me bestelling( bestelnummer is: 103863 ). De tnt beweerd dat ik mijn bestelling heb ontvangen als ik de track&trace link mag geloven...
Ik helaas niks ontvangen, dus weet niet of er iets mis is met de link of ze het pakketje verkeerd bezorgd hebben ?

Heey even een vraagje over me bestelling( bestelnummer is: 103863 ). De tnt beweerd dat ik mijn bestelling heb ontvangen als ik de track&trace link mag geloven...
Ik helaas niks ontvangen, dus weet niet of er iets mis is met de link of ze het pakketje verkeerd bezorgd hebben ?

Als je zeker weet dat je de goede link hebt (heb ik me ook eens in vergist) dan heb je dikke kans dat ze het pakket bij (bijv.) de buren hebben afgeleverd en geen briefje in de bus hebben gedaan. Als dat zo is: klacht indienen, misschien leren ze het dan eens ;)

Als je zeker weet dat je de goede link hebt (heb ik me ook eens in vergist) dan heb je dikke kans dat ze het pakket bij (bijv.) de buren hebben afgeleverd en geen briefje in de bus hebben gedaan. Als dat zo is: klacht indienen, misschien leren ze het dan eens ;)

Link klopt zeker, mijn gegevens en adres staan in die link. Ben al de hele dag thuis dus kan het niet gemist hebben lijkt mij.

Terug
Naar boven