Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vraag me af hoe lang het weer duurt voordat de Maximize is uitverkocht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.562
Vraag me af hoe lang het weer duurt voordat de Maximize is uitverkocht.

We hebben nu een vrij grote voorraad ;)

Ook per direct leverbaar; de nieuwe JP8 van Get Diesel

Introductie aanbieding nu voor € 39,95!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voordelen JP8:

• Waanzinnig veel energie
  • Geweldige Pomp
  • Explosieve krachttoename
  • Zorgt voor een hardere look
  • Zet sneller vetvrije massa aan
  • Meer Uithoudingsvermogen
  • Sneller herstel
  • Beter Humeur
  • Meer concentratie
  • Nieuwe formule

Als het werkt voor me sla ik in idd! Crack werkt niet eens meer voor me en unleash voel ik ook niks van :mad: Even een sampletje Maximize scoren om te kijken of dat was is.. Zijn er veel over te spreken in ieder geval.

Crack werkt goed bij me, Maximize redelijk en Unleash niet... blijft grappig hoe persoonsgebonden zo'n booster is :cool:

Ja mijn portemonnee vindt het ook erg grappig :roflol:

• #20.570
Vooral mij portemonnee vind het erg grappig :D ;)

Is dat pakket inmiddels terecht?

Nee helaas niet, heb contact met tnt gehad(gisteren al). Het pakket is verkeerd bezorgd:(, dus of iemand heeft het per ongeluk aangenomen dat kan of iemand is nu heel blij met mij pakketje. Heb dus een klacht ingediend en ze gaan het pakketje proberen te achter halen. Ik krijg het binnen 13 werkdagen te horen. Dus even af wachten. Heb al wel een nieuwe bestelling geplaatst bestelnummer: 3SYHLJ009038545 voor de zekerheid maar onder rembours laten bezorgen ;).

• #20.572
Nee helaas niet, heb contact met tnt gehad(gisteren al). Het pakket is verkeerd bezorgd:(, dus of iemand heeft het per ongeluk aangenomen dat kan of iemand is nu heel blij met mij pakketje. Heb dus een klacht ingediend en ze gaan het pakketje proberen te achter halen. Ik krijg het binnen 13 werkdagen te horen. Dus even af wachten. Heb al wel een nieuwe bestelling geplaatst bestelnummer: 3SYHLJ009038545 voor de zekerheid maar onder rembours laten bezorgen ;).

Geef even je bestelnummer, dan ga ik er achter aan.

Idd op zon sample van die unleash kon k al keihard gaan bij de helft ervan :p, vandaag echt major pomp gehad van de energize :d
Top producten hebben jullie !
Spijtig genoeg had k te die email te laat verzonden met de samples maar toch een 1e klas service !

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

NoxiPro is weer volop leverbaar!

45 doseringen voor € 24,90!!

Maximize V2 is ook weer direct leverbaar!

Nu voortaan voor € 34,90!!

Goed bezig, ben wel fan van MaxV2 :D

We hebben nu een vrij grote voorraad ;)

Ook per direct leverbaar; de nieuwe JP8 van Get Diesel

Introductie aanbieding nu voor € 39,95!!

Voordelen JP8:

• Waanzinnig veel energie
  • Geweldige Pomp
  • Explosieve krachttoename
  • Zorgt voor een hardere look
  • Zet sneller vetvrije massa aan
  • Meer Uithoudingsvermogen
  • Sneller herstel
  • Beter Humeur
  • Meer concentratie
  • Nieuwe formule

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen.

Crack werkt goed bij me, Maximize redelijk en Unleash niet... blijft grappig hoe persoonsgebonden zo'n booster is :cool:
De nieuwe crack? Heb je ook de oude geprobeerd? Zo ja, hoe is die ivm?

Misschien dat de vraag al eens is langsgekomen, maar wanneer zijn de multivit tabs weer beschikbaar?

Heb ik net een boel besteld... heeft Maaike bedacht dat er nog wat producten bij mogen. :mad:
Ik denk dat ik morgen even naar Helmond rijd - ben toch in de buurt voor werk...

Terug
Naar boven