- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me af hoe lang het weer duurt voordat de Maximize is uitverkocht.

Ik geef het 4 dagen Rene

Als het werkt voor me sla ik in idd! Crack werkt niet eens meer voor me en unleash voel ik ook niks van
Even een sampletje Maximize scoren om te kijken of dat was is.. Zijn er veel over te spreken in ieder geval.Als het werkt voor me sla ik in idd! Crack werkt niet eens meer voor me en unleash voel ik ook niks vanEven een sampletje Maximize scoren om te kijken of dat was is.. Zijn er veel over te spreken in ieder geval.

Dan zal XXL het ook wel erg grappig vinden!

, dus of iemand heeft het per ongeluk aangenomen dat kan of iemand is nu heel blij met mij pakketje. Heb dus een klacht ingediend en ze gaan het pakketje proberen te achter halen. Ik krijg het binnen 13 werkdagen te horen. Dus even af wachten. Heb al wel een nieuwe bestelling geplaatst bestelnummer: 3SYHLJ009038545 voor de zekerheid maar onder rembours laten bezorgen
.Nee helaas niet, heb contact met tnt gehad(gisteren al). Het pakket is verkeerd bezorgd, dus of iemand heeft het per ongeluk aangenomen dat kan of iemand is nu heel blij met mij pakketje. Heb dus een klacht ingediend en ze gaan het pakketje proberen te achter halen. Ik krijg het binnen 13 werkdagen te horen. Dus even af wachten. Heb al wel een nieuwe bestelling geplaatst bestelnummer: 3SYHLJ009038545 voor de zekerheid maar onder rembours laten bezorgen
.
Geef even je bestelnummer, dan ga ik er achter aan.

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------
NoxiPro is weer volop leverbaar!
45 doseringen voor € 24,90!!
Maximize V2 is ook weer direct leverbaar!
Nu voortaan voor € 34,90!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben nu een vrij grote voorraad
Ook per direct leverbaar; de nieuwe JP8 van Get Diesel
Introductie aanbieding nu voor € 39,95!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voordelen JP8:
- Waanzinnig veel energie
- Geweldige Pomp
- Explosieve krachttoename
- Zorgt voor een hardere look
- Zet sneller vetvrije massa aan
- Meer Uithoudingsvermogen
- Sneller herstel
- Beter Humeur
- Meer concentratie
- Nieuwe formule
De nieuwe crack? Heb je ook de oude geprobeerd? Zo ja, hoe is die ivm?Crack werkt goed bij me, Maximize redelijk en Unleash niet... blijft grappig hoe persoonsgebonden zo'n booster is![]()
Nee, die shirts gaan er allemaal uit. Alleen de rode en gele animal blijven in het assortiment.

Nieuwe Crack ga ik komende week proberen. Oude ging ik als een trein op. 3e deel van je vraag snap ik niet.De nieuwe crack? Heb je ook de oude geprobeerd? Zo ja, hoe is die ivm?
Misschien dat de vraag al eens is langsgekomen, maar wanneer zijn de multivit tabs weer beschikbaar?