XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heey even een vraagje over me bestelling( bestelnummer is: 103863 ). De tnt beweerd dat ik mijn bestelling heb ontvangen als ik de track&trace link mag geloven...
Ik helaas niks ontvangen, dus weet niet of er iets mis is met de link of ze het pakketje verkeerd bezorgd hebben ?

Dat heb ik ook wel eens gehad, een half uurtje later werd er aangebeld en stond TNT op de stoep.
Lijkt wel of ze het soms van te voren al gereed melden, stoute chauffeur.
Zoiets kan overigens een lelijk staartje krijgen mocht je een pakketje van redelijke waarde hebben en TNT zegt dat het bezorgt is maar je het niet gekregen hebt..

Dubbel checken en anders bellen met TNT waar je pakketje is.

Bij de buren gechecked, daar lag niks. Toen maar opgebeld en die vrouw zij dat het wel in ontvangst genomen was en er was ook al voor getekend alleen niet door mij. Heel fijn allemaal ze ging een klacht indienen en dat kon 13 werkdagen duren :/ nu maar hopen dat ze het terug kan halen anders mooi 165 € door me neus geboord Lang leve tnt-post

Die 165 euro ben je écht niet kwijt hoor! ZIJ hebben het niet bij jou bezorgd (er is blijkbaar WEL voor getekend), dus ZIJ maken een fout en ZIJ mogen betalen!
Succes.
:aai:

Renée

is de kwaliteit van whey delicious hoger dan de basic bulk? Vind dat deze eerder muf word en zijn smaak verliest. Dat doet whey delicious compleet niet.

Renée

is de kwaliteit van whey delicious hoger dan de basic bulk? Vind dat deze eerder muf word en zijn smaak verliest. Dat doet whey delicious compleet niet.

Bewaar je dat in dezelfde soort potten? Want muf worden gebeurt makkelijker bij niet goed bewaren eigenlijk...

Ja had toen ik de zak binnen kreeg gelijk overgegoten in 2x2,5kg whey delicious potten die ik bewaard had. Had bij diezelfde bestelling ook 1 kg whey delicious erbij gekocht en zijn dus allebei tegelijk open gegaan. Ondertussen ruikt de basic bulk best muff en de delicious gewoon prima. Allebei Banaan overigens.

Hmmm... in dat geval ben ik ook nieuwsgierig!

Zojuist me bestelling gekregen. Even een vraagje... waar kan ik gewicht aan die trainingsriem van XXL aanhangen???

Btw mooie kwaliteit!

Met een koord of zoiets? Anders heb je een dipping belt nodig.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja dat zit er dus niet aan. En aan de sluiting iets hangen gaat volgens mij niet wanneer je hem om heb. Dit is wat er letterlijk staat: "De riem heeft een metalen sluiting dus je kan er extra gewichten aanhangen voor bv. dippen of chinnen."

Misschien dat rene het even kan vertellen?

Je "plakt" hem vast me het klittenband maar haalt hem door een metalen ring om hem vast te trekken.

Aan de metalen ring kun je dan toch een touw / ketting hangen met gewichten?

Graag gedaan! :D

The Best!

komt [Link niet meer beschikbaar] nog in andere maten binnen rené?:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.559
Rene,

Wanneer krijgen jullie de Whey Delicious smaken vanille en banaan van 1000gr en de Hydroxycut Hardcore X van Muscletech weer binnen.
Hydroxycut Hardcore BIG is inmiddels weer binnen. De meeste smaken Whey Delicious komen aanstaande vrijdag, of hooguit begin volgende week weer binnen.

Link klopt zeker, mijn gegevens en adres staan in die link. Ben al de hele dag thuis dus kan het niet gemist hebben lijkt mij.
Is dat pakket inmiddels terecht?
Renée

Whey Delicious bestaat uit concentraat en isolaat. Bulk whey alleen uit concentraat. Dus in dat opzicht kan je zeggen dat Whey Delicious beter van kwaliteit is. Maar bulk whey bevat natuurlijk ook alleen de beste kwaliteit concentraat.

Zojuist me bestelling gekregen. Even een vraagje... waar kan ik gewicht aan die trainingsriem van XXL aanhangen???

Btw mooie kwaliteit!
Dat kan aan die ijzere ring. Daar kan gewoon een kering ofzo aan.
komt [Link niet meer beschikbaar] nog in andere maten binnen rené?:)
Nee, die shirts gaan er allemaal uit. Alleen de rode en gele animal blijven in het assortiment.

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

NoxiPro is weer volop leverbaar!

45 doseringen voor € 24,90!!

Maximize V2 is ook weer direct leverbaar!

Nu voortaan voor € 34,90!!

Terug
Naar boven