- Waardering
- 1.339
Dubbel checken en anders bellen met TNT waar je pakketje is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heey even een vraagje over me bestelling( bestelnummer is: 103863 ). De tnt beweerd dat ik mijn bestelling heb ontvangen als ik de track&trace link mag geloven...
Ik helaas niks ontvangen, dus weet niet of er iets mis is met de link of ze het pakketje verkeerd bezorgd hebben ?
Renée
is de kwaliteit van whey delicious hoger dan de basic bulk? Vind dat deze eerder muf word en zijn smaak verliest. Dat doet whey delicious compleet niet.
Zojuist me bestelling gekregen. Even een vraagje... waar kan ik gewicht aan die trainingsriem van XXL aanhangen
Btw mooie kwaliteit!
Met een koord of zoiets? Anders heb je een dipping belt nodig.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Trainingsriem en straps besteld. Ben benieuwd naar de trainingsriem.. en dan vooral of dat klittenband een beetje werkt!
Aan de metalen ring kun je dan toch een touw / ketting hangen met gewichten?
Leek me een beetje klote omdat je op die ring je belt vast trekt dus wel ruimte zit er niet in, maar dat moet wel lukken. THnx Dwarfje!
Hydroxycut Hardcore BIG is inmiddels weer binnen. De meeste smaken Whey Delicious komen aanstaande vrijdag, of hooguit begin volgende week weer binnen.Rene,
Wanneer krijgen jullie de Whey Delicious smaken vanille en banaan van 1000gr en de Hydroxycut Hardcore X van Muscletech weer binnen.
Is dat pakket inmiddels terecht?Link klopt zeker, mijn gegevens en adres staan in die link. Ben al de hele dag thuis dus kan het niet gemist hebben lijkt mij.
Whey Delicious bestaat uit concentraat en isolaat. Bulk whey alleen uit concentraat. Dus in dat opzicht kan je zeggen dat Whey Delicious beter van kwaliteit is. Maar bulk whey bevat natuurlijk ook alleen de beste kwaliteit concentraat.Renée
is de kwaliteit van whey delicious hoger dan de basic bulk? Vind dat deze eerder muf word en zijn smaak verliest. Dat doet whey delicious compleet niet.
Dat kan aan die ijzere ring. Daar kan gewoon een kering ofzo aan.Zojuist me bestelling gekregen. Even een vraagje... waar kan ik gewicht aan die trainingsriem van XXL aanhangen
Btw mooie kwaliteit!
Nee, die shirts gaan er allemaal uit. Alleen de rode en gele animal blijven in het assortiment.komt [Link niet meer beschikbaar] nog in andere maten binnen rené?![]()
komt [Link niet meer beschikbaar] nog in andere maten binnen rené?![]()