AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wanneer is de Purple Wraath weer op voorraad?

hallo, ik ben zeker een ''vaste klant'' van xxl sinds ik bij de site heb bestelt. de producten schijnen van goede kwaliteit te zijn en ook de service is geweldig. op het moment heb ik de EAS van xxl en ik wou vragen wat hier het beste bij past? kan ik het beste voor een whey gaan een half uur na de training? en zouden jullie mij hier een goede shake van kunnen aanraden?? 'Bedankt!

EAS tijdens / voor / na training. Whey samen met dextrojuice na de training.
Whey delicious is lekker!

Hydroxycut Hardcore BIG is inmiddels weer binnen. De meeste smaken Whey Delicious komen aanstaande vrijdag, of hooguit begin volgende week weer binnen.

Heb ik iets gemist? Is Hydroxycut Hardcore X ondertussen weer uitverkocht ofzo? Staat nog altijd op uitverkocht op de site.

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.586
wanneer is de Purple Wraath weer op voorraad?
Is bij de importeur helaas ook uitverkocht. Geen idee wanneer het er weer is.

Kijk eens naar Essential Amino Stack of PeptoPro. Dat zijn prima alternatieven.

hallo, ik ben zeker een ''vaste klant'' van xxl sinds ik bij de site heb bestelt. de producten schijnen van goede kwaliteit te zijn en ook de service is geweldig. op het moment heb ik de EAS van xxl en ik wou vragen wat hier het beste bij past? kan ik het beste voor een whey gaan een half uur na de training? en zouden jullie mij hier een goede shake van kunnen aanraden?? 'Bedankt!
:thumbs:

Je zou inderdaad eens kunnen kijken naar Waxy Maize of Dextro Juice Pro. Dat kan je samen met je EAS nemen.

Whey is inderdaad ook nog een prima toevoeging.
Heb ik iets gemist? Is Hydroxycut Hardcore X ondertussen weer uitverkocht ofzo? Staat nog altijd op uitverkocht op de site.
Staat ondertussen weer op de site!

die hydroxy doet z'n werk wel :D

unleash merk ik niks van :(

weet nou niet of ik die JP8 moet proberen..
heb je JP8 samples Rene??

Net weer een bestelling gedaan, Ben helemaal fan van XXL:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.589
unleash vind ik echt heftig.. neem soms maar een halve schep.
zou het wel na enkele weken even onderbreken omdat het lichaam eraan went

lees regelmatig dat unleash heftig is, soms halve schep

raar dat ik er niet zo erg op reageer,zelfs idee heb dat het mij niks doet

Jammer. was gister niet thuis dus pakketje niet kunnen aannemen. normaal gesproken laten ze het dan achter bij de buren maar dit keer niet. nu gaan ze het maandag aanbieden maar dan ben ik er ook niet...zal dus wel dinsdag ophalen op het postkantoor worden :(

Jammer. was gister niet thuis dus pakketje niet kunnen aannemen. normaal gesproken laten ze het dan achter bij de buren maar dit keer niet. nu gaan ze het maandag aanbieden maar dan ben ik er ook niet...zal dus wel dinsdag ophalen op het postkantoor worden :(
dat is idd vervelend.. bij mij gaat vaak ook op die manier via TNT..

gelukkig zit XXL dichtbij, dus haal het voortaan gewoon op :D

lees regelmatig dat unleash heftig is, soms halve schep

raar dat ik er niet zo erg op reageer,zelfs idee heb dat het mij niks doet

Hoe je op een booster reageert is heel persoonsgebonden. Unleash doet bij mij ook niks, afgezien van flink misselijk worden...

Rene, welke is het meest verkocht?

Lipo-6 of de Hydroxycut Hardcore X, weet niet welke te bestellen ;)

Ik ben erg te spreken over de cookies&cream complex carb gainer.. Heb maar 5kg besteld ;)

Ik had hiervoor chocolade gepakt maar die was echt zeeeeeer vies, bittere nasty smaak. Maar ieder zo zijn ding i guess!

Edit: Bestelling binnen gekregen en ook een Unleash v3 sample.
De vorige keer dat ik unleash v3 nam, werd ik zwaar misselijk minder in de training.
Ik dacht van, misschien maar een 2e keer proberen, en ja hoor - weer misselijk.
Van bijvoorbeeld noxipro wordt ik niet misselijk, enig idee waar dit verschil zich bevindt?

daarom neem ik maar een half schepje, spul is hardcore..

---------- Toegevoegd om 06:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:44 ----------

Rene, welke is het meest verkocht?

Lipo-6 of de Hydroxycut Hardcore X, weet niet welke te bestellen ;)

beiden heel goed, ik doe altijd om de paar weken wisselen van product. zo rouleer ik hydroxycut, lipo 6 en animalcuts in mn prep

@ XXL : ik las ergens dat jullie multivit vandaag of morgen terug zou binnenkomen ? Kan je hierover een datum prikken want ik zit zonder !

Thanks

Hoi Rene,

Mijn eiwitten zijn zo goed als op en wil deze week nieuwe bestellen bij XXL... Welke eiwitten raad je aan voor tijdens de cut? Ik heb momenteel de basic bulk whey van XXL, maar vraag me af of ik niet beter een andere kan pakken tijdens de cut..

Zit momenteel op 105 kilo met een BF van +- 15%

Tevens zoek ik nog een shake voor in de middag te nemen, ik zat zelf te denken aan de all day protein... of raad je wat anders aan?

Voedingsschema:

8:00 Basic bulk whey eiwitshake 40 gram + 50gr brinta + lepel lijnzaadolie
9:30 stuk fruit
10:30 2 boterhammen met 200gr kipfilet
12:00 500 gram kwark + handje vol noten
14:00 2 boterhammen met 200gr kipfilet
15:30 60gr eiwitshake (nu nog whey, maar zoek andere) + paar caps visolie
17:00 avond eten….kip/vis/bief + 50-75gr rijst + groente
19:00 Unleash 1 schep
21:00 Basic bulk whey eiwitshake 40 gram
23:00 500 gram kwark + lepel olijfolie

Mijn complimenten trouwens over de producten en service van XXL.... echt top!!

Laatst bewerkt:
krijgen julie nog nieuwe whey smaken like white choco .
of roze koeken smaak

Terug
Naar boven