Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Echt schandalig !!
Als ik nu beu zou willen doen (ga ik niet doen), dan gebaar ik alsof ik mijn pakket niet heb ontvangen. Jullie (XXL) & de pakketjesdienst heeft NIKS van bewijs dat het is afgeleverd bij mij thuis, dat IK het ontvangen heb !
Bij taxipost MOET ik aftekenen hoor, dan hebben ze bewijs dat ik het ontvangen heb !
Allesinds, wat ik nu kan zeggen is wel; XXL heeft TOPproducten !
Juist nog één vraagje; als ik een shake pro80 met coco's of banaan maak, met 300 ml water is het écht allééén maar schuim dat ik drink, wat kan ik hieraan doen !? Vanille, choco, en aardbei daarentegen zijn wel jummie, en totaal niet 'schuimig'![]()
top ik heb het ontvangen ! nu kan het gainen beginnen

Die protein80 banaan en cocos 750gram is een special geweest en is eigenlijk pro88. Dit is ook een andere proteine dan de pro80 die we hebben vandaar het verschil. van banaan en cocos hebben we ook nog maar enkele stuks en komen ook niet meer terug.
Vanille, aardbei en choco zitten standaard in ons assortiment, en die zijn idd jumie![]()
Godver.
Hoe kan ik ze dan best shaken ? met water of melk ? Mss door méér water/melk te gebruiken dat het schuimen mindert !?
Net ff een aarbeien shakje gedronken (pro 80), écht héérlijk !! Net alsof ik een yoghurtdrankje drink... Hmmmm !! Toppie !!

Aardbei is ook heel lekker als je een schepje door je kwark heen roert![]()
Die hebben we dinsdag weer hoorde ik van de leverancier.