Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Verdomme rene, ik ben al bijna door mn 7.5kg protein80 heen :roflol: ik kan wel een hypotheek bij jou nemen :roflol:

Whehehehe :roflol:

zooo die banaan complex carb gainer is lekker:meal::brew:
Kijk al uit naar mn ontbijt morgen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.107
zooo die banaan complex carb gainer is lekker:meal::brew:
Kijk al uit naar mn ontbijt morgen :D

:thumbs: ik heb vanille vind ik lekkerder ... maar die Complex Carb vind ik zelf ook echt super smaken.

En als ontbijt ook makkelijk als je s' morgens niet goed kan eten.. hup ff shaken en gaannn...

neem m morgen met een boterham met pindakaas :D ( was vergeten brinta te kopen) moet ik m dan als extra maaltijd pakken of als vervanger?en hoeveel voor na mn training?
Btw hoort het dat er vezels ( i guess) achterblijven, na een slokkie water is dat ook weg maar goed.

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de Cellmass No-Xplode stack? Is ie zijn 92.50€ waard? Of kan ik hem ergens goedkoper vinden dan op de xxl site?

Grtz

Dat is een scherpe prijs !!
Maar voor die prijs zou ik opteren voor de Gaspari stack (Superpump 250 + sizeon), die staat ook op de site van XXL !!

Iemand ervaring met de Cellmass No-Xplode stack? Is ie zijn 92.50€ waard? Of kan ik hem ergens goedkoper vinden dan op de xxl site?

Grtz

weet niet waar jij die 92.50 vandaan haalt maar bij mij staat ie voor 84 euro:D Hij staat bij mij thuis maar nog geen ervaring;)

Net NO-shotgun besteld , nu maar hopen dat het wat is :D

1ste bestelling bij XXL:
NitroCrea
Whey
shakebeker

Had geen vruchtensap meer dus heb ik die crea maar met water gedronken.
Gadverdamme wat vadsig :nut:

Btw, als je een whey shake maakt, kan je die dan gewoon in de frigo zetten en later opdrinken of moet je het meteen doen? Heb namelijk gehoord dat als je te lang laat staan dat de eiwitten dan afbreken ofzoiets ???
Alst gaat is makkelijker om mee te nemen naar men werk dan daar moeten beginnen shaken.

Nitrocrea is alleen de eerste week erg, daarna proef je het niet eens meer

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.117

Grtz

ja is €84,50 en dan een aandeel van de verzendkosten naar belgie...

ik vind het een goede stack. en scherpe prijs

rene

Waarom zou ik trouwens Complex carb gainer nemen als je met Protein 80 het dubbele aantal eiwitten binnen krijgt? Er zit wel 250 gram minder in, maar dat maakt niks.

Wat is het verschil jongens ?

Waarom zou ik trouwens Complex carb gainer nemen als je met Protein 80 het dubbele aantal eiwitten binnen krijgt? Er zit wel 250 gram minder in, maar dat maakt niks.

Wat is het verschil jongens ?

Carb gainer gaat toch voornamelijk om de koolhydraten, daarom heet het ook Carb gainer, carbohydrates. Protein80 is voornamelijk eiwitten. In de carb gainer zitten 43gram koolhydraten per 100gram, en in de Protein80 maar 4 gram. Lijkt me dus duidelijk :)

Terug
Naar boven