AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Omdat een carb gainer voor de carbs is? En een protein voor de eiwitten?:D

Pff ben weer telaat:)

Carb gainer gaat toch voornamelijk om de koolhydraten, daarom heet het ook Carb gainer, carbohydrates. Protein80 is voornamelijk eiwitten. In de carb gainer zitten 43gram koolhydraten per 100gram, en in de Protein80 maar 4 gram. Lijkt me dus duidelijk :)

Maar carbs krijg je toch vrij snel binnen door dagelijkse voedingsmiddelen als brood,rijst, havermout etc.

Maar carbs krijg je toch vrij snel binnen door dagelijkse voedingsmiddelen als brood,rijst, havermout etc.

Ja, maar goed, eiwitten krijg je ook binnen door voeding. Het is maar net wat je wilt natuurlijk, als jij extra koolhydraten wilt, neem je carb gainer, als je extra eiwitten wilt, neem je protein80 of whey protein.

Ja, maar goed, eiwitten krijg je ook binnen door voeding. Het is maar net wat je wilt natuurlijk, als jij extra koolhydraten wilt, neem je carb gainer, als je extra eiwitten wilt, neem je protein80 of whey protein.

Ok het is dus maar net wat je meer nodig hebt. In mijn geval eiwitten. Wat gebruikt de meerderheid trouwens, een mix van allebei ?

Ok het is dus maar net wat je meer nodig hebt. In mijn geval eiwitten. Wat gebruikt de meerderheid trouwens, een mix van allebei ?

Ik nog niks, maar ga van de week Rene wat rijker maken met XXL Nutrition Whey Protein Instant en DextroJuice.

Weet iemand eigenlijk of dat bij elkaar in 1 shake een beetje te drinken is? Zat te denken aan Vanille Whey met DextroJuice (orange).

Ik nog niks, maar ga van de week Rene wat rijker maken met XXL Nutrition Whey Protein Instant en DextroJuice.

Weet iemand eigenlijk of dat bij elkaar in 1 shake een beetje te drinken is? Zat te denken aan Vanille Whey met DextroJuice (orange).

ik ging het normaal proberen maar is er nog niet van gekomen :p als ik morgevroeg ga traine laat ik wel iets weten :p

Ik neem het gewoon afzonderlijk, ff m'n whey shake, en dan direct erachter m'n dextrojuice

ik weet niet of dat al gevraagt is,maar mijne eiwit 80% cocos mengt totaal niet met water,ik moet hem in de mixer gooien.met de andere smaken heb ik dat niet.

In de mixer !? en dan met melk ofzo !?
Ja inderdaad, die coco's met water, is gewoon puur schuim ! Kreeg hem zelf ook niet binnen !!

ja ,in een klein blenderke met water, gaat dat wel maar vind de smaak maar flauw die cocos,andere smaken zijn veel beter.

:clap:Pakketje goed ontvangen.

Wel vervelend, de Mega Grow en CreaTabs zijn niet op voorraad en daarom wordt heel de shit maar verzonden naar BE als alles er is voor de bestelling:(.

is de IDS met MSN al binnen?:joint:
(hoeveel gaat ie eigelijks kosten?)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.138
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.140
ik weet niet of dat al gevraagt is,maar mijne eiwit 80% cocos mengt totaal niet met water,ik moet hem in de mixer gooien.met de andere smaken heb ik dat niet.

Ja.. ik hoorde het al.. Die cocos hebben we alleen in 750g en is een proef geweest. samenstelling is anders dan de gewone pro80, dit is eigenlijk ook pro88%. Deze smaak komt ook niet meer terug.

René

Terug
Naar boven