- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carb gainer gaat toch voornamelijk om de koolhydraten, daarom heet het ook Carb gainer, carbohydrates. Protein80 is voornamelijk eiwitten. In de carb gainer zitten 43gram koolhydraten per 100gram, en in de Protein80 maar 4 gram. Lijkt me dus duidelijk![]()
Omdat een carb gainer voor de carbs is? En een protein voor de eiwitten?![]()

Maar carbs krijg je toch vrij snel binnen door dagelijkse voedingsmiddelen als brood,rijst, havermout etc.
Ja, maar goed, eiwitten krijg je ook binnen door voeding. Het is maar net wat je wilt natuurlijk, als jij extra koolhydraten wilt, neem je carb gainer, als je extra eiwitten wilt, neem je protein80 of whey protein.
Ok het is dus maar net wat je meer nodig hebt. In mijn geval eiwitten. Wat gebruikt de meerderheid trouwens, een mix van allebei ?
Ik nog niks, maar ga van de week Rene wat rijker maken met XXL Nutrition Whey Protein Instant en DextroJuice.
Weet iemand eigenlijk of dat bij elkaar in 1 shake een beetje te drinken is? Zat te denken aan Vanille Whey met DextroJuice (orange).
als ik morgevroeg ga traine laat ik wel iets weten 
ik ging het normaal proberen maar is er nog niet van gekomenals ik morgevroeg ga traine laat ik wel iets weten
![]()
Ik vind smaak niet zo heel erg boeiend, maar het moet niet zo vies zijn dat m'n training er juist onder gaat lijden 
Wel vervelend, de Mega Grow en CreaTabs zijn niet op voorraad en daarom wordt heel de shit maar verzonden naar BE als alles er is voor de bestelling.
we hebben alles op voorraad.. wat bedoel je nu?is de IDS met MSN al binnen?
(hoeveel gaat ie eigelijks kosten?)
ik weet niet of dat al gevraagt is,maar mijne eiwit 80% cocos mengt totaal niet met water,ik moet hem in de mixer gooien.met de andere smaken heb ik dat niet.