XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Je kan ze zelf wat dikker of dunner maken. Is in het begin een beetje uitproberen. Maar ze zijn echt super! Ben benieuwd wat je er van vind. :)

Delicious Pancakes - Oats & Protein is vanaf nu ook verkrijgbaar in 100 gram verpakkingen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze smaakten meer naar omelet dan pannekoek moet ik zeggen, inclusief de structuur.
Ik heb er vandaag een natural gemaakt. 100g mix met 220ml volle melk. Ze waren zeker niet verkeerd maar wel een beetje flauwtjes/droog.
IK zal er de volgende keer eens wat ingrediënten ingooien, wat 'seasoning'.

Maar als ik zo naar de voedingswaarde kijk, is het toch wel een zeer goede smaak.

Jullie hebben de doorzichtige potten jungle warfare zeker niet? Staat namelijk de rode bij de aanbiedingen.

Rene,

Wanneer komt Low Carb Vital Drink Multivrucht terug binnen?

En de whey delicious sample sachets?

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst voor Magnesium en Calcium, maar ik wil graag 2x een whey delicious sample pack bestellen. Bestelnr: 118064

Daarnaast heb ik aangegeven via vooruitbetaling te willen betalen maar kan de random reader van de bank niet vinden. Is het mogelijk dat ik voor 16:00 nog betaal via paypal?

thanks!

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst voor Magnesium en Calcium, maar ik wil graag 2x een whey delicious sample pack bestellen. Bestelnr: 118064

Daarnaast heb ik aangegeven via vooruitbetaling te willen betalen maar kan de random reader van de bank niet vinden. Is het mogelijk dat ik voor 16:00 nog betaal via paypal?

thanks!

Inmiddels heb ik een tweede order geplaatst (118110), met eenmalige machtiging. De vorige order (118064) kan worden geannuleerd.

Ik wil graag die samples z.s.m. hebben dan kan ik ze nog mee nemen op vakantie! :) Vandaar de 2e order.

Bij Whey Isolaat staat "Afhankelijk van de smaak kan de samenstelling licht afwijken'.
Lees ik natuurlijk na me bestelling.
Maar welke smaak heeft de beste samenstelling?

Ok, dan.
Ben ik blij om.

Is nl pas me tweede pot whey, weet er nog niet veel van.
Had hiervoor van Muscletech, Nitro Tech, heeft me wel geholpen.
Maar na alle postieve over XXL ben ik maar voor XXL Whey Isolaat ( vanille ) te gaan.
Met een beetje mazzel heb ik t zaterdag.

Laatst bewerkt:
Gister een bestelling gedaan. In het verleden kreeg ik daarna meteen een email met de bevestiging. Die heb ik tot nu toe niet gehad. Gaat dit verder goed komen?

Gisteravond kreeg ik ook meteen de bevestiging.
Wat denk je, zal de postbode m zaterdag komen afleveren of zal t maandag worden?

....

Laatst bewerkt:
Pannekoeken zijn echt goed xxl en ze zijn top van voedingswaarde!
Kan er wel meer dan goed van naar toilet gaan. Geen diarree maar het kost zeker geen moeite om te gaan. lol ^^

Hey

Hebben jullie ook pre workout boosters die geen stoffen bevatten die in België op de dopinglijst staan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:trollface:

:roflol:!!!

Wanneer komen de pannenkoeken weer binnen?!

oe, pannekoeken.
Altijd goed!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven