AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Goed om te horen! Met men blender is het idd niet fijn. Lekkere stukjes als je het opdrinkt! Weet jij misschien ook of het een papje wordt na een tijdje? Anders zou het ideaal zijn om mee te nemen naar men werk!

Goed om te horen! Met men blender is het idd niet fijn. Lekkere stukjes als je het opdrinkt! Weet jij misschien ook of het een papje wordt na een tijdje? Anders zou het ideaal zijn om mee te nemen naar men werk!

Het wordt een papje, maar je kan het beter op je werk mengen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.243
Inderdaad op je werk pas water of melk erbij doen. Basic Bulk Oats + whey drinkt erg makkelijk weg. Krijg je dus op een lekkere en makkelijke manier veel goede kcals binnen.

Ik ben verslaafd aan de xxl pannekoeken..... :(

Ik kan ook niet meer zonder XXL producten.. :( / :)

Hoelang duurt het bij jullie voor je je bestelling krijgt. Ik heb woensdag iets besteld & voor 16:00 betaalt vanuit belgie. En heb nog steeds niets gekregen.

Hoe heb je betaald? via overschrijving? Want dan is het 3 dagen langer.

Hoe heb je betaald? via overschrijving? Want dan is het 3 dagen langer.

Ik betaalde via overschrijving, ja. Woensdag rond 15:30. Dus dat wilt zeggen dat ze normaal vandaag aan moesten komen? Maar heb niks gezien, dus warschijnlijk hopelijk maandag?

Ik denk niet dat erop zaterdag geleverd wordt. Zal daardoor zijn denk ik

Het hangt af van de hoeveelheid water dat je toevoegt. Over het algemeen blijft het goed vloeibaar en drinkbaar. Het best kun je het gewoon op je werk aanlengen. Bulkoats worden makkelijker verteerd dan normale havermout omdat het zo fijn is. Voor de rest zijn de waardes gelijk:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.252
Ik betaalde via overschrijving, ja. Woensdag rond 15:30. Dus dat wilt zeggen dat ze normaal vandaag aan moesten komen? Maar heb niks gezien, dus warschijnlijk hopelijk maandag?

Vooruitbetaling moeten we altijd wachten tot de betaling is bijgeschreven. Afhankelijk van de snelheid van je bank kan dat 1 a 2 werkdagen duren.

Beter kies je de volgende keer voor Ogone/MrCash. Dan heb je je besteliing de volgende dag in huis!

Vooruitbetaling moeten we altijd wachten tot de betaling is bijgeschreven. Afhankelijk van de snelheid van je bank kan dat 1 a 2 werkdagen duren.

Beter kies je de volgende keer voor Ogone/MrCash. Dan heb je je besteliing de volgende dag in huis!

Heb het nu ook al van anderen gehoord, dankje voor je reactie!

pakketje netjes snel geleverd alleen jammer dat er geen rekening wordt gehouden met de opmerkingen als je vraagt voor bepaalde smaken te proberen voor de samples en 2keer aardbei krijgt.
gaat de doelstelling van samples een beetje teniet.

Wazzup met unleash? Wanneer komt die weer binnen?

pakketje netjes snel geleverd alleen jammer dat er geen rekening wordt gehouden met de opmerkingen als je vraagt voor bepaalde smaken te proberen voor de samples en 2keer aardbei krijgt.
gaat de doelstelling van samples een beetje teniet.

Ze houden er zeer zeker wel rekening mee, maar als er geen andere smaken meer zijn kan het gewoon niet anders. Ik snap je opmerking ook niet helemaal, het is namelijk al bijzonder dat een shop zoveel gratis samples geeft. Je betaald er niet voor, dus eigenlijk heb je geen recht van klagen. :)

ik klaag ook niet ik merk alleen maar op, er stond ook niet opgeschreven op het papier dat de smaken op waren.
ik geef enkel tips om hun service te verbeteren.
ps :bij de concurrentie gebeurt dit namelijk wel

wat is daar dan zwak aan?
ik breek xxl toch niet af, ik maak gewoon een vergelijking
het kan enkel hun service ten goede komen

Is er een kwalitatief verschil in Basic Bulk Whey en Whey Isolaat? Of waar ligt precies dat prijsverschil in?

Terug
Naar boven