- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed om te horen! Met men blender is het idd niet fijn. Lekkere stukjes als je het opdrinkt! Weet jij misschien ook of het een papje wordt na een tijdje? Anders zou het ideaal zijn om mee te nemen naar men werk!
Hoe heb je betaald? via overschrijving? Want dan is het 3 dagen langer.
Goed om te horen! Met men blender is het idd niet fijn. Lekkere stukjes als je het opdrinkt! Weet jij misschien ook of het een papje wordt na een tijdje? Anders zou het ideaal zijn om mee te nemen naar men werk!

Ik betaalde via overschrijving, ja. Woensdag rond 15:30. Dus dat wilt zeggen dat ze normaal vandaag aan moesten komen? Maar heb niks gezien, dus warschijnlijk hopelijk maandag?
Vooruitbetaling moeten we altijd wachten tot de betaling is bijgeschreven. Afhankelijk van de snelheid van je bank kan dat 1 a 2 werkdagen duren.
Beter kies je de volgende keer voor Ogone/MrCash. Dan heb je je besteliing de volgende dag in huis!
pakketje netjes snel geleverd alleen jammer dat er geen rekening wordt gehouden met de opmerkingen als je vraagt voor bepaalde smaken te proberen voor de samples en 2keer aardbei krijgt.
gaat de doelstelling van samples een beetje teniet.

ik klaag ook niet ik merk alleen maar op, er stond ook niet opgeschreven op het papier dat de smaken op waren.
ik geef enkel tips om hun service te verbeteren.
ps :bij de concurrentie gebeurt dit namelijk wel