AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.461
Heeft die Diesel Test Hardcore echt zin, bij iemand van 25?
Meestal raden we testoboosters alleen aan aan gasten die wat ouder zijn of bijvoorbeeld na een kuur.

Als je 25 bent zou ik eerder voor een goed creatine of amino product gaan. Maar er zijn genoeg jonge jongens die Test Hardcore goed vinden werken. En als je een testobooster wil proberen kan je in ieder geval het beste voor Test Hardcore gaan.
Zo kan je het natuurlijk ook zien haha :-)

Net mijn bestelling binnen!, thnx voor the 2 zakjes pancakes en de Magazine!
Weer erg blij met mijn spulletjes!:P

:thumbs:

Hallo Rene,

volgens mij had ik gelezen dat jij ook Solid aan het proberen was.. merk jij er iets van?
ik heb niet echt idee dat het iets doet ofzo

Hey XXL,

Ik had op jullie website vernomen dat advanced post workout deze week weer binnen komt.
Is dat nog steeds van toepassing?

Bedankt

• #21.465
Heb je helemaal gelijk in. Ga ik direct laten aanpassen. Tnx!
Hallo Rene,

volgens mij had ik gelezen dat jij ook Solid aan het proberen was.. merk jij er iets van?
ik heb niet echt idee dat het iets doet ofzo
Ik ben er inderdaad aan begonnen. Maar om eerlijk te zijn heb ik niet dagelijks een capsule genomen. Ben er zo nu en dan 1 vergeten :D

Kan dus niet echt een goed oordeel geven. Maar als je puur iets voor de pomp zoekt zal ik je eerder een goede pre workout booster aanraden dan Solid.
Hey XXL,

Ik had op jullie website vernomen dat advanced post workout deze week weer binnen komt.
Is dat nog steeds van toepassing?

Bedankt

Advanced Post Workout is weer per direct leverbaar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Advanced Post Workout is een uniek all-in-one supplement dat je lichaam na een training voorziet van alleen de beste voedingsstoffen!

Advanced Post Workout bevat alleen de allerbeste (en duurste) grondstoffen in hoge en werkzame doseringen. Het is zonder twijfel het beste post workout product op de markt. Advanced Post Workout bevat geen goedkope ingredienten zoals dextrose en maltodextrine. Ook bevat het bewust geen creatine. Advanced Post Workout kan je dus het hele jaar door nemen!

Haha oke :P

nouja ik had ook NoxiPro besteld, dat werkt opzich wel :) misschien ook deels placebo.. dunno.. maar op nuchtere maag, voel ik allemaal tintelinge vanaf 20min haha, en train goed :)

Heb je een idee wanneer de pancakes weer leverbaar zijn?

Gr.

• #21.470
Ik heb m'n pannenkoekmix binnen, thanks! morgen even proberen :D

Is er eig een mogelijkheid om de Zero Lactose Protein van jullie minder te laten schuimen? Vindt hem voor de rest goed, smaak is te doen en hij doet waar ik hem voor gekocht heb, maar telkens ik een shake maak duurt het 5 min voor ik alles op heb omdat je meer met dat schuim bezig bent dan wat anders. Wel jammer :(

Is er eig een mogelijkheid om de Zero Lactose Protein van jullie minder te laten schuimen? Vindt hem voor de rest goed, smaak is te doen en hij doet waar ik hem voor gekocht heb, maar telkens ik een shake maak duurt het 5 min voor ik alles op heb omdat je meer met dat schuim bezig bent dan wat anders. Wel jammer :(

Even laten rusten voor je hem gaat drinken.
(is tenminste bij de meeste zo, bij zero lactose weet ik niet, maar proberen waard toch?)

Even laten rusten voor je hem gaat drinken.
(is tenminste bij de meeste zo, bij zero lactose weet ik niet, maar proberen waard toch?)

Al veel geprobeerd, helpt wel een beetje maar blijft nog steeds veel schuim achter, denk eerder dat het ligt aan hoe de proteine is samengesteld, maar denk ni dat het zo maar veranderd kan worden

Volgens mij als je het in de shakebeker even shaked, heb je er niet zo'n last van.
Als je die schuim erg vervelend vind kun je kiezen voor xxl isolaat. Die is ook praktisch lactose-vrij :)

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 17:15 ----------

Ai.. net weer voor een paar maanden (en 363 euro lichter) aan XXL"etjes besteld!!
Ben benieuwd naar die "gebakken triple layer" eiwitrepen.. van de andere repen krijg ik altijd pijn in mijn kaken haha!

Hopen dat jullie nog wat pancake samples er bij in kunnen doen. Lekker als afwisseling voor in het weekend!!

Die repen zijn erg lekker en niet te taai. ;)

Mhm k, misschien wel is proberen dan, laat ook de ziekste fartjes ooit sinds ik die zero lactose shit drink :D minder leuk

pannekoeken sample was lekker en bakte totaal niet aan :D thanks voor de actie.

Wat hebben jullie veranderd aan de Unleash formule? Want ik vond de vorige versie beter eigenlijk.

Ik heb nu veel meer moeite met inslaap komen. Om 18:00 pakken en ik lig nog na middernacht wakker. Dat had ik met de vorige versie niet. Ook heb ik niet echt meer een geconcentreerde pomp en extra concentratie snel na het nemen van de shake, maar is het in mindere mate en duurt het langer door.

Pluspunt is de smaak.

O man nog steeds geen potten pancake mix op voorraad? :mad:
Laat gelijk een zeecontainer vol komen ofzo wacht nu al meer dan een week om hem te bestellen.

Hoe is die van B&F in vergelijking met die van XXL qua smaak en bereiding?
Samenstelling is wel heel anders, maar die is wel op voorraad zag ik.

De Sint is weer in het land
En wat heeft die ouwe gepland?
In Pestventjes schoen een pot whey delicious speculaas,
Maar de sint heeft weinig poen helaas.
Dus van daar Sint's vraag.
Mag het in de aanbieding vandaag?

Terug
Naar boven