AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

he rené, kan je napalm van muscle warfare in doen? heb eens een keer geprobeerd en ik stuiterde door de gym :D lekkere shit is dat !

Net mijn bestelling binnen, bestelling op zich was compleet, alleen de helft van de goodies zitten er niet bij :mad:

bestelnummer : 137573

Shakebeker en T-shirt zaten er niet bij...

Vraagje: Smaakt die advanced PWO een beetje??.. ik zou er zelf nog wat xxl oats bijdoen voor de langzame koolhydraten maar verder lijkt het me een unieke PWO'er op de markt... tot nu toe nog niet voorbij zien komen! Goed bezig :P

Heb weer besteld en kreeg er nu gratis tanktop bij i.v.m vorige keer! Echt super, bedankt Rene!

Gebruik alleen de tanktop en het vest om in te trainen, zitten heerlijk!

Gister voor 16.00u een bestelling gedaan, hopelijk komt het voor half12 nog binnen :D

NoxiPro
Solid
Vitaminen

Dan kan ik gelijk met nieuwe supps in me nieuwe sportschool trainen :)

was mooi op tijd binnen, 11:30u

trainen ging lekker op NoxiPro! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.429
he rené, kan je napalm van muscle warfare in doen? heb eens een keer geprobeerd en ik stuiterde door de gym :D lekkere shit is dat !
Zal ik eens naar kijken. Als het gewoon legaal is moet het geen probleem zijn.
Net mijn bestelling binnen, bestelling op zich was compleet, alleen de helft van de goodies zitten er niet bij :mad:

bestelnummer : 137573

Shakebeker en T-shirt zaten er niet bij...
Mail even naar info of orders@xxl dan maken ze het direct in orde!
Vraagje: Smaakt die advanced PWO een beetje??.. ik zou er zelf nog wat xxl oats bijdoen voor de langzame koolhydraten maar verder lijkt het me een unieke PWO'er op de markt... tot nu toe nog niet voorbij zien komen! Goed bezig :P
De smaak van PWO is vergelijkbaar met PeptoPro. Gewoon lekker dus.

Oats nemen langzamer op dan Vitargo en WaxyMaize, die moet je dus niet met elkaar gaan mengen! En ja, het is inderdaad een uniek product waar we trots op zijn.

Waarschijnlijk is het na maandag alweer uitverkocht :eek:

We krijgen erg veel vraag ook vanuit het buitenland. Erg leuk dus allemaal!
Heb weer besteld en kreeg er nu gratis tanktop bij i.v.m vorige keer! Echt super, bedankt Rene!
Your welcome :thumbs:
Gebruik alleen de tanktop en het vest om in te trainen, zitten heerlijk!
:thumbs:
Gister voor 16.00u een bestelling gedaan, hopelijk komt het voor half12 nog binnen :D

NoxiPro
Solid
Vitaminen

Dan kan ik gelijk met nieuwe supps in me nieuwe sportschool trainen :)

Solid ben ik toevallig ook gisteren mee begonnen. Eens kijken of we wat harder kunnen worden :D

Is die post workout pro dan gecertificeerd? Je zei denk ik dat dat het 1ste product was dat het zou hebben? :D

• #21.432
Is die post workout pro dan gecertificeerd? Je zei denk ik dat dat het 1ste product was dat het zou hebben? :D

Advanced Post Workout is inderdaad het eerste product dat gecertificeerd is. Je weet nu dus zeker dat je kwaliteit hebt, en dat wat er op het label staat ook daadwerkelijk in de pot zit.

Ook winkels in het strenge België mogen het nu dus voortaan verkopen.

Ik heb de whey delicious sample pack besteld, maar de smaak appel zit er niet bij :(. Erg jammer want dit was één van de smaken wat ik zeker wilde proberen (samen met appeltaart en speculoos).

• #21.434
Ik heb de whey delicious sample pack besteld, maar de smaak appel zit er niet bij :(. Erg jammer want dit was één van de smaken wat ik zeker wilde proberen (samen met appeltaart en speculoos).

Whey Delicious sample pack staat nu helaas even op uitverkocht omdat niet alle smaken op voorraad zijn. Als het goed is is het wel aangevuld met een andere smaak. Vermeld het sowieso even in de opmerking van je volgende bestelling dat we nog een sample appel moeten meesturen!

Hoi,

Ik zit zonder Basic bulk oats momenteel en ik vroeg me af of dit echt puur haver is dat door een maler gegaan is.

Zo ja, blijven de koolhydraten/vezels etc. intact wanneer ik hier gewoon wat quacker havermout in een blender gooi? Als tijdelijke oplossing tot ik mn nieuwe bestelling doe.

Gelijk mijn 2e vraag: Wanneer krijgen jullie de delicious pancakes weer binnen? Zodra ze binnen zijn ga ik mijn bestelling namelijk doen. :D

Hoi,

Ik zit zonder Basic bulk oats momenteel en ik vroeg me af of dit echt puur haver is dat door een maler gegaan is.

Zo ja, blijven de koolhydraten/vezels etc. intact wanneer ik hier gewoon wat quacker havermout in een blender gooi? Als tijdelijke oplossing tot ik mn nieuwe bestelling doe.

Gelijk mijn 2e vraag: Wanneer krijgen jullie de delicious pancakes weer binnen? Zodra ze binnen zijn ga ik mijn bestelling namelijk doen. :D

Volgens mij zijn de oats echt 100% gemalen haver.. wordt ook niet dik dus is erg prettig in een shake! :-)

@ XXL: Als ik in de PWO shake nog havermout doe.. dan heb ik toch gewoon snelle en langzame KH door elkaar heen?? volgens mij kan dat toch niet slecht zijn?

Nog een vraagje trouwens, ben bezig met een bestelling maar zie dat jullie geen Geen Bulge meer op voorraad hebben :(.. Wanneer krijgen jullie deze weer binnen?

Hoi rené,

Kan je deze bestellingen toevallig nog even samenvoegen?

Je bestelnummer is: 138286
Je bestelnummer is: 138254

En dan een shakebeker erbij? (Ik was iets bij m'n bestelling vergeten, hiermee zou het bedrag hoog genoeg uit moeten vallen om een shakebeker te kunnen selecteren. :)) allebei zijn via ideal betaald, gaan naar hetzelfde adres.

• #21.439
Hoi,

Basic Bulk Oats is inderdaad gemalen havermout. Doordat het gemalen is kan je het makkelijk is een shake doen, zonder dat het dik wordt.

Delicious Pancakes gaat helaas nog 1 a 2 weken duren voordat ze weer op voorraad zijn.
@ XXL: Als ik in de PWO shake nog havermout doe.. dan heb ik toch gewoon snelle en langzame KH door elkaar heen?? volgens mij kan dat toch niet slecht zijn?
Als je er langzame koolhydraten bij doet worden de snelle koolhydraten en amino's ook langzamer opgenomen. Dus zeker niet doen.
Nog een vraagje trouwens, ben bezig met een bestelling maar zie dat jullie geen Geen Bulge meer op voorraad hebben :(.. Wanneer krijgen jullie deze weer binnen?
Met een beetje geluk komt het deze week weer binnen!
Hoi rené,

Kan je deze bestellingen toevallig nog even samenvoegen?

Je bestelnummer is: 138286
Je bestelnummer is: 138254

En dan een shakebeker erbij? (Ik was iets bij m'n bestelling vergeten, hiermee zou het bedrag hoog genoeg uit moeten vallen om een shakebeker te kunnen selecteren. :)) allebei zijn via ideal betaald, gaan naar hetzelfde adres.
Ik lees het helaas nu pas. Dit soort dingen kan je beter altijd even mailen of bellen. Als je het hier neer zet wil ik het wel eens te laat lezen.

Basic Bulk Oats is inderdaad gemalen havermout. Doordat het gemalen is kan je het makkelijk is een shake doen, zonder dat het dik wordt.

Delicious Pancakes gaat helaas nog 1 a 2 weken duren voordat ze weer op voorraad zijn.
zijn ze zo gewild? :O

Ik lees het helaas nu pas. Dit soort dingen kan je beter altijd even mailen of bellen. Als je het hier neer zet wil ik het wel eens te laat lezen.

Jammer, maar maakt niet uit, ik zal de volgende keer een belletje plegen. ;)

Terug
Naar boven