Mathijsimo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Delicious Pancakes zijn inderdaad erg gewild. Sta er steeds weer van te kijken hoe snel ze eruit vliegen. Maar de voedingswaarde is ook echt goed, en ze zijn natuurlijk erg lekker!

Zit voor intra-workout te twijfelen tussen BCAA recovery formula en Essential Amino Stack.
Gaat samen met dextrose tijdens de training worden gedronken.
Wat zegen jullie?![]()
Jazeker

Als het geld op mijn paypal staat bestel ik dan een pot EAS(dextrose heb ik al)
Misschien een idee om samples van Unleash ook te verkopen?![]()
Jazeker
Sample van Unleash hoef je niet te kopen. Kan je gewoon bij de gratis goodies aanklikken of even in de opmerking van je bestelling zetten.
Komt de nieuwe PWO binnenkort in de aanbieding , anders wacht ik om hem te bestellen ?
Advanced Post Workout is wegens groot succes nu alweer uitverkocht. Binnen 1 a 2 weken krijgen we weer een nieuwe voorraad binnen. Ik denk niet dat het binnenkort in de aanbieding komt.
Ik heb 2x de smaak bosvruchten (de minste van allemaalWhey Delicious sample pack staat nu helaas even op uitverkocht omdat niet alle smaken op voorraad zijn. Als het goed is is het wel aangevuld met een andere smaak. Vermeld het sowieso even in de opmerking van je volgende bestelling dat we nog een sample appel moeten meesturen!
) gehad. Ik ging de pot bestellen van de smaak die ik het beste vind. Jammer dat ik dus appel niet kan proberen
.Advanced Post Workout is wegens groot succes nu alweer uitverkocht. Binnen 1 a 2 weken krijgen we weer een nieuwe voorraad binnen. Ik denk niet dat het binnenkort in de aanbieding komt.
heb hem gisteren binnen gehad!Was ik net op tijd met mijn bestellingheb hem gisteren binnen gehad!
De "Black berry" night protein smaakt supertop trouwens rené!
Ik ga me vandaag wagen aan de advanced post workout.
Magazijn is groot genoeg. Had alleen niet verwacht dat het zo super hard zou lopenNu al uitverkocht ? Je zal een nog groter magazijn moeten aanschaffen

Tnx voor de bestelling!Ai.. net weer voor een paar maanden (en 363 euro lichter) aan XXL"etjes besteld!!
Ben benieuwd naar die "gebakken triple layer" eiwitrepen.. van de andere repen krijg ik altijd pijn in mijn kaken haha!
Hopen dat jullie nog wat pancake samples er bij in kunnen doen. Lekker als afwisseling voor in het weekend!!

Reacties op de nieuwe smaak NP zijn erg wisselvallig. De een vind het geweldig, een ander niet te drinken. Blijft me altijd verbazen die uiteenlopende reacties.Was ik net op tijd met mijn bestellingheb hem gisteren binnen gehad!
De "Black berry" night protein smaakt supertop trouwens rené!
Ik ga me vandaag wagen aan de advanced post workout.
Die zullen 100% zeker goed zijn. Beter PWO supplement bestaat er simpelweg niet!Ben bennieuwd naar de resultaten van de advanced PWO!

Dat is dus k*t.. wilde Test hardcore overwegen bij mijn bestelling van gisteren alleen de prijs was wat aan de hoge kant.. wat zie ik nu?![]()