XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.146
is dat dan? als ik vragen mag:rolleyes:

Total Recovery L-Glutamine by IDS is the ideal product for post workout rehabilitation for torn muscle fibers. Research has shown that supplementing 5-15 grams of L-Glutamine per day can decrease muscle soreness, decrease recovery time and boost the body's immune system. There is no better quality L-Glutamine on the market today than Total Recovery.

L-Glutamine is the most prevalent amino acid in skeletal muscle tissue and blood. Research suggests that overtraining may be related to low blood L-Glutamine levels. Supplementation with L-Glutamine may aid in muscle recuperation as well as in immune system function.

The presence of MSM is crucial to proper cell replacement. Under optimal conditions, new flexible cells replace old ones by attaching to flexible tissue. MSM provides the flexible bond between proteins that this process requires. Without it, tissues and cells become rigid. This can lead to the premature deterioration of various body organs. MSM also replenishes organs by increasing blood circulation and contributing to general tissue detoxification.

Supplement Facts:

Serving Size: 1 Scoop (5.5g)
Servings Per Container: 100

Amount Per Serving:
Calories: 20
L-Glutamine: 5g
MSM: 500mg

Ingredients:
L-Glutamine, Methyl Sulfonyl Methane(MSM)

Directions: Take one serving in the morning upon rising and one serving post exercise. Store in a cool, dry place. Do not refridgerate. Should be mixed with water or juice. Best taken on an empty stomach.

De aanwezigheid van MSM is essentieel voor juiste celvervanging. In de optimale omstandigheden, vervangen de nieuwe flexibele cellen oude degenen door aan flexibel weefsel vast te maken. MSM verstrekt de flexibele band tussen proteïnen die dit proces vereist. Zonder het, worden de weefsels en de cellen stijf. Dit kan tot de voorbarige verslechtering van diverse lichaamsorganen leiden. MSM vult ook organen door bloedomloop te verhogen en tot algemene weefselontgifting bij te dragen bij...

het leest een beetje k*t maar snap het nog niet helemaal
het hersteld of vervangt dus ouwe weefsel?

waarom zijn de Omega 3 van het merk NOW 2 euro duurder dan de Omega 3 van Olimp
tis toch hetzelfde product ???

• #2.150
Ja .. maar pindakaas van calve is ook duurder als die van de ALDI en is min of meer zelfde product ;) zo moet je dat zien. maar goed omdat jij het bent. staan ze nu gelijk :)... heb even zitten kijken en rekenen.... ;)

waarom zijn de Omega 3 van het merk NOW 2 euro duurder dan de Omega 3 van Olimp
tis toch hetzelfde product ???

Vind dat jullie vanille Pro 80 beetje een nasmaak heeft van aardbei :D, ik lust 'm wel graag !! Zo een lekker zoet nasmaakje !!:D

Ja .. maar pindakaas van calve is ook duurder als die van de ALDI en is min of meer zelfde product ;) zo moet je dat zien. maar goed omdat jij het bent. staan ze nu gelijk :)... heb even zitten kijken en rekenen.... ;)
jullie zijn echt goed bezig :thumbs:
heb meteen 3 besteld :D
(ik heb het namelijk niet zo op die russchische pruducten)

Laatst bewerkt:
Tnx :D Ik vind smaak niet zo heel erg boeiend, maar het moet niet zo vies zijn dat m'n training er juist onder gaat lijden :D

net terug van de training :D en met goed nieuws;

ik heb na mijn training 30gr dextrojuice met 30 gram instant whey (banaan) geshaked.

mijn eerste slok: heerlijk!!! maar paar slokken erna vond ik de dextro een beetje teveel doorsmaken.

de volgende keer zal ik wat meer whey pakken of wat minder dextro het is allemaal nog eventjes zoeken :D
maar in ieder geval het is niet zo dat je er kotnijgingen van gaat krijgen.
ik toch niet:p vroeger kon ik die nitrocrea ook gewoon met water opdrinken ik vond het wel wat zuur maar niet om te zeggen dat ik moest braken ofzo zoals sommigen:p

iig ik zou zeggen probeer het en laat het smaken ;) en jij ook he rene :D

• #2.154
net terug van de training :D en met goed nieuws;

ik heb na mijn training 30gr dextrojuice met 30 gram instant whey (banaan) geshaked.

mijn eerste slok: heerlijk!!! maar paar slokken erna vond ik de dextro een beetje teveel doorsmaken.

de volgende keer zal ik wat meer whey pakken of wat minder dextro het is allemaal nog eventjes zoeken :D
maar in ieder geval het is niet zo dat je er kotnijgingen van gaat krijgen.
ik toch niet:p vroeger kon ik die nitrocrea ook gewoon met water opdrinken ik vond het wel wat zuur maar niet om te zeggen dat ik moest braken ofzo zoals sommigen:p

iig ik zou zeggen probeer het en laat het smaken ;) en jij ook he rene :D

:thumbs: ik neem altijd veel water dan wordt het allemaal wat minder zoet..

dat is ook een optie, zal ik morgen eens proberen. en met wat meng jij het? vanille zeker? jij vanillejunkie :meal: :D

Kan ik de megagrow mengen met mijn prot ? natuurlijk wel met water.

GreeTz Europe

• #2.159
Is het ook mogelijk om samples te krijgen?

Ik heb nog wat van PowerSupplements staan hier maar die kan ik niet meer drinken, krijg gevoel dat ik moet overwegen etc.

Terug
Naar boven