AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

zo, heb vandaag mijn bestelling binnen

creatine
glutamine
bcaa powder
omega 3 caps

het enige wat me opvalt is dat er veel brokken in de glutamine zitten
en ik had 2 m chirtjes besteld ( en dat stond ook op het factuur)
maar zit er maar 1 in :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.162
zo, heb vandaag mijn bestelling binnen

creatine
glutamine
bcaa powder
omega 3 caps

het enige wat me opvalt is dat er veel brokken in de glutamine zitten
en ik had 2 m chirtjes besteld ( en dat stond ook op het factuur)
maar zit er maar 1 in :o

Ja die brokken onstaan ooit door inklinken (transport bv) heb met de fabrikant overgehad. Het heeft verder niets met de kwaliteit of opnamesnelheid van doen. We hadden nog maar 1 shirt alles is op helaas.

René

Is het ook mogelijk om samples te krijgen?

Ik heb nog wat van PowerSupplements staan hier maar die kan ik niet meer drinken, krijg gevoel dat ik moet overwegen etc.

(whey dus)

Ik heb mijn spullen nog niet binnen:janken:

• #2.165
Is het ook mogelijk om samples te krijgen?

Ik heb nog wat van PowerSupplements staan hier maar die kan ik niet meer drinken, krijg gevoel dat ik moet overwegen etc.

(whey dus)

Ahaa.. ja probleem is dat we geen samples hebben van de eigen whey... Dus ik kan je op dit moment niets sturen helaas..

René

Can you let me know wanneer je ze weer hebt dan?

ozoo maar later op de middag dan? ... het is gisteren enorm druk geweest en bestelling van wat later op de middag zijn niet meegegaan, waar dat normaal wel zo is.

René

Half 3 ofzo, dacht ik. Maar maakt niet uit hoor, ik red het nog net met m'n complex carb gainer:D

net besteld en raad eens altijd problemen met de code en ik dacht zal het nu eens met internet explorer proberen en jawel de eerste keer meteen raak dus dat is dan denk ik de oplossing normaal doe ik dat met firefox misschien dat daar het probleem ligt ....maar iig ik heb weer besteld.

• #2.172
net besteld en raad eens altijd problemen met de code en ik dacht zal het nu eens met internet explorer proberen en jawel de eerste keer meteen raak dus dat is dan denk ik de oplossing normaal doe ik dat met firefox misschien dat daar het probleem ligt ....maar iig ik heb weer besteld.

:thumbs: ahaa. mss dat firefox wat problemen geeft met die code...

Zonder code krijgen we veel looze bestellingen binnen.. weet niet precies wat dat veroorzaakt. Daarom is die code gekomen.

René

dacht zal het eens zo proberen en dat is dus de oplossing ;ik heb ook problemen met andere websites en nu heb ik gehoord dat die gemaakt zijn volgens de windows methode en dat dat problemen zou geven als je die met firefox opent hahaha zelfs internetbankieren met de bank in belgie lukt me niet op firefox...

raar jacky bij mij lukt die code direct en internetbankieren gaat ook perfect in firefox:)

die loze bestellingen rene is dat niet van mensen die bijv. hun winkelwagentje samenstellen om te kijken hoeveel alles samen zou kosten en dan op bestellen duwen? ik doe dat ook soms, dat maakt het makkelijker om alles uit mijn hoofd te moeten berekenen :p

• #2.175
raar jacky bij mij lukt die code direct en internetbankieren gaat ook perfect in firefox:)

die loze bestellingen rene is dat niet van mensen die bijv. hun winkelwagentje samenstellen om te kijken hoeveel alles samen zou kosten en dan op bestellen duwen? ik doe dat ook soms, dat maakt het makkelijker om alles uit mijn hoofd te moeten berekenen :p

Geen idee. maar is nu toch verholpen .. ;)

Pfieuww, net aan gered met m'n gainer!:D

Gelukkig zijn mn spulletjes net geleverd. Bedankt voor de samples!

Shotgun binnen:thumbs: kzal wel ff laten weten hoe ik het vind

Vandaag m'n 2 multivit ontvangen, kan weer even vooruit :)

Complimenten naar XXL Nutrition...

Gister beteld, vandaag binnen. 2x protein 80 en 2x complex carb gainer. had er iets bij gevraagd.

Ik heb 2 boekjes en een sample van No Shotgun en Drive bij gekregen....

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering, service en ben vaste klant....

alleen maar lof voor jullie...

Terug
Naar boven