- Waardering
- 359
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo, heb vandaag mijn bestelling binnen
creatine
glutamine
bcaa powder
omega 3 caps
het enige wat me opvalt is dat er veel brokken in de glutamine zitten
en ik had 2 m chirtjes besteld ( en dat stond ook op het factuur)
maar zit er maar 1 in![]()
Is het ook mogelijk om samples te krijgen?
Ik heb nog wat van PowerSupplements staan hier maar die kan ik niet meer drinken, krijg gevoel dat ik moet overwegen etc.
(whey dus)
Ja die zijn net weggegaan.. komen morgen.. Maar je hebt toch net vandaag pas besteld?

ozoo maar later op de middag dan? ... het is gisteren enorm druk geweest en bestelling van wat later op de middag zijn niet meegegaan, waar dat normaal wel zo is.
René

net besteld en raad eens altijd problemen met de code en ik dacht zal het nu eens met internet explorer proberen en jawel de eerste keer meteen raak dus dat is dan denk ik de oplossing normaal doe ik dat met firefox misschien dat daar het probleem ligt ....maar iig ik heb weer besteld.

raar jacky bij mij lukt die code direct en internetbankieren gaat ook perfect in firefox
die loze bestellingen rene is dat niet van mensen die bijv. hun winkelwagentje samenstellen om te kijken hoeveel alles samen zou kosten en dan op bestellen duwen? ik doe dat ook soms, dat maakt het makkelijker om alles uit mijn hoofd te moeten berekenen![]()

Pfieuww, net aan gered met m'n gainer!
Gelukkig zijn mn spulletjes net geleverd. Bedankt voor de samples!