AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

klopt ook gekocht om te proberen, echt lekkere pannekoeken had een meer wey smaak verwacht :) Super dus.

Maar me whey raakt op dus die zal ik ook weer snel bestellen, raak alleen uitgekeken op vanilla, welk smaak raad je me nog aan? (bulk whey 70 euro)

Aardbei beviel mij ook erg goed en banaan is ook een lichte smaak (met water althans)

Thx Elmo, zat al te denken aan aardbei, maar dat kan soms ook te zoet worden :)

Geprobeert hartige pannekoeken te maken met Delicious Pancakes.. alleen de vanille smaak is te sterk!! :P.. toch op zoet houden dus..

Is het ook mogelijk om bestellingen op te halen?
Het probleem is dat ik op het moment geen vast adres heb, en mijn vrienden nooit overdag thuis zijn :(

Hmmm, zit te denken om Test Hardcore van Get Diesel eens te gebruiken, kijken wat het doet. Ik ben opzich wel redelijk sceptisch over dat soort producten, maar sommigen hebben er toch wel wat aan. Kan het op z'n minst eens proberen.

Maar, XXL vindt het dus zelf het beste product in dit genre? Maar nu ben ik benieuwd, vinden jullie dit vooral een aanrader als PCT of gewoon echt een aanrader voor iedereen?

langzamerhand z'n kleine 30 kilo whey gekocht van XXL en verveelt nog steeds niet :D
maar 1x een slechte batch gehad 2500GR (nouja slecht... het smaakte anders als normaal, hoorde zo niet te smaken denk ik)

van de week voor 75 euro bestelt. en had een gratis muscle magazine gehad.
al met al bijna 3 jaar een tevreden klant

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #21.608
Volgende week gaat het cutten weer beginnen, en de sups komen natuurlijk weer van XXL!!
Dan komt het zeker goed! :D
klopt ook gekocht om te proberen, echt lekkere pannekoeken had een meer wey smaak verwacht :) Super dus.

Maar me whey raakt op dus die zal ik ook weer snel bestellen, raak alleen uitgekeken op vanilla, welk smaak raad je me nog aan? (bulk whey 70 euro)
Choco Caramel is een nieuwe smaak, vind ik zelf ook erg lekker. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk ;)
Is het ook mogelijk om bestellingen op te halen?
Het probleem is dat ik op het moment geen vast adres heb, en mijn vrienden nooit overdag thuis zijn :(
Ja je kan gewoon langskomen doordeweeks van 9 tot 17:30. Pinnen is niet mogelijk, dus hou daar wel rekening mee.
We hebben nooit 240 gehad, altijd 120.
Hmmm, zit te denken om Test Hardcore van Get Diesel eens te gebruiken, kijken wat het doet. Ik ben opzich wel redelijk sceptisch over dat soort producten, maar sommigen hebben er toch wel wat aan. Kan het op z'n minst eens proberen.

Maar, XXL vindt het dus zelf het beste product in dit genre? Maar nu ben ik benieuwd, vinden jullie dit vooral een aanrader als PCT of gewoon echt een aanrader voor iedereen?
Test Hardcore is imo nog steeds de beste testobooster. Testobooster alleen gebruiken als PCT of als je al wat ouder bent. Anders kan je beter voor een goede creatine gaan of Advanced Post Workout.
langzamerhand z'n kleine 30 kilo whey gekocht van XXL en verveelt nog steeds niet :D
maar 1x een slechte batch gehad 2500GR (nouja slecht... het smaakte anders als normaal, hoorde zo niet te smaken denk ik)

van de week voor 75 euro bestelt. en had een gratis muscle magazine gehad.
al met al bijna 3 jaar een tevreden klant

Goed om te horen! :thumbs:

Misschien al eerder gevraagd, dan sorry:

Wanneer komen de straps en multivit van xxl weer binnen?

Choco Caramel is een nieuwe smaak, vind ik zelf ook erg lekker. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk ;)

was deze nu op aanraden door mij gekomen? :D met me Mars drink smaak :P
moet ook een whey delicious variant van komen, of whey isolaat :P niet alleen bulk whey :)
en sample, voor ik 5kg bestel haha

Moet em natuurlijk proberen :D

xxl nutrition, Ik draag normaal maat M , moet ik bij de animal shirts maat m bestellen of S aangezien ik lees dat het groter is

Wanneer is de originele Unleash v3 cassis weer verkrijgbaar?

dan kan je em vast terug sturen, XXL gaat erg goed met hun klanten om

Toch de bulk whey Aardbei besteld, en de Accu vetmeter.

:) loop alleen altijd die shakebeker mis :(

Gaan jullie de goodie's nog een keer wisselen? ^^

Hey XXL,

Bieden jullie ook een mogelijkheid als Afterpay aan?

Bij bestellingen binnen Nederland bieden wij de volgende betaalmethoden:

iDEAL (snelste manier)
Paypal
Eenmalige machtiging (onder voorbehoud)
Vooruitbetaling per bank
Rembours (je betaalt aan de postbode)

Bedankt kon het niet snel op website vinden.

Dus achteraf betalen kan niet? Of zou dat meest overeenstemmen met eenmalige machtiging?

Terug
Naar boven