MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Achteraf betalen zie ik niks van staan.. overigens kan je altijd mailen naar ze voor ene oplossing!

Hmmm, eergisteren een bestelling geplaatst (153640), gisteren email gekregen dat het verzonden was met track&trace code, maar tot nog toe is de hele zending onbekend op de Postnl site?

Nu ben ik ervan op de hoogte dat er een waarschuwing bij staat dat door de weersomstandigheden er vertraging kan ontstaan, maar dat zou dus betekenen dat het pakket nog niet is opgehaald of nog niet is aangekomen bij het depot, wat mij een beetje apart lijkt. Of staat die stiekum nog ergens in een hoekje in een zeker gebouw in Helmond? :p

Kan een dag later pas binnen komen ivm met het weer zoals staat aangegeven!

Heb gister een potje Noxipro besteld, krijg ik er dan ook een MuscleMagazine bij of is dat alleen vanaf een bepaald bedrag??

Kon je aanvinken!
Weet niet of dat vanaf onder de 50 ook zo is..

de vorige keer dat ik iets bestelde was het net iets lager dan 50€ en kreeg ik de musclemag er zomaar bij:P

...

Laatst bewerkt:
Hmm ik zie t morgen wel..

Bedankt voor je info!

ik had bestelling zaterdag besteld, dus maandag werd het verzonden vanuit XXL
het is nu woensdag, heb het nog steeds niet gehad.. hopelijk morgen dan

ook heb ik gister nog wat voor carnaval besteld, ook vandaag nog niet binnen..

vage post.. wegen zijn nu gewoon rijdbaar..

zie net op track&trace dat het de 7de al is afgeleverd op nr6
terwijl als goed is, in jullie systeem 6-B staat.. heb vaker besteld.. ;)
dus maar ff bij de buren aankloppe..

Super aanbiedening!! 2+1 gratis. Net 3 potten complex carb gainer besteld. En als ze lekker zijn bestel ik er volgende week nog 3! Ineens een voorraadje maken :D

Toch de bulk whey Aardbei besteld, en de Accu vetmeter.

:) loop alleen altijd die shakebeker mis :(

Gaan jullie de goodie's nog een keer wisselen? ^^

Bestelling is vandaag binnen gekomen, bulk whey aardbei. En de accu meetapparaatje.

Als verrassing zat er toch een shakebaker en keycord bij echt super service :D

Hmmm, eergisteren een bestelling geplaatst (153640), gisteren email gekregen dat het verzonden was met track&trace code, maar tot nog toe is de hele zending onbekend op de Postnl site?

Nu ben ik ervan op de hoogte dat er een waarschuwing bij staat dat door de weersomstandigheden er vertraging kan ontstaan, maar dat zou dus betekenen dat het pakket nog niet is opgehaald of nog niet is aangekomen bij het depot, wat mij een beetje apart lijkt. Of staat die stiekum nog ergens in een hoekje in een zeker gebouw in Helmond? :p
Al opgelost, postbode was langs geweest vandaag, alleen jammer dat ik niet thuis was maarja:p

Toch vaag dat het pakket een dag was 'vermist', het ergste wat het weer betreft is toch wel voorbij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.634
Misschien al eerder gevraagd, dan sorry:

Wanneer komen de straps en multivit van xxl weer binnen?
Multivit komt begin volgende week weer binnen. Straps kunnen helaas nog een aantal weken duren.
was deze nu op aanraden door mij gekomen? :D met me Mars drink smaak :P
moet ook een whey delicious variant van komen, of whey isolaat :P niet alleen bulk whey :)
en sample, voor ik 5kg bestel haha

Moet em natuurlijk proberen :D
Samples van de Bulk Whey hebben we helaas niet. Ik zal eens kijken of we die smaak voor meerdere producten kunnen toevoegen!
xxl nutrition, Ik draag normaal maat M , moet ik bij de animal shirts maat m bestellen of S aangezien ik lees dat het groter is
Bij animal shirts kan je inderdaad het beste een maatje kleiner nemen. Vallen echt groot uit.
Wanneer is de originele Unleash v3 cassis weer verkrijgbaar?
Unleash V3 is nu verkrijgbaar in 2 smaken! Tropical en Cassis!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jah maar als die te klein is?
Dan kan je hem gewoon terugsturen!
Toch de bulk whey Aardbei besteld, en de Accu vetmeter.

:) loop alleen altijd die shakebeker mis :(

Gaan jullie de goodie's nog een keer wisselen? ^^
Voorkeur van goodies kan je ook in de opmerking aangeven. Als het niet te gek wordt houden we er rekening mee! ;)
Hey XXL,

Bieden jullie ook een mogelijkheid als Afterpay aan?
Nee die betaaloptie bieden we niet aan. Heb al vrij vaak gehoord dat als mensen de factuur vergeten te betalen ze meteen met dikke boetes en rente komen.
Heb gister een potje Noxipro besteld, krijg ik er dan ook een MuscleMagazine bij of is dat alleen vanaf een bepaald bedrag??
Als we ze hebben wel, we hebben ze alleen niet altijd.
zie net op track&trace dat het de 7de al is afgeleverd op nr6
terwijl als goed is, in jullie systeem 6-B staat.. heb vaker besteld.. ;)
dus maar ff bij de buren aankloppe..
Is het inmiddels terecht?
Super aanbiedening!! 2+1 gratis. Net 3 potten complex carb gainer besteld. En als ze lekker zijn bestel ik er volgende week nog 3! Ineens een voorraadje maken :D
Inderdaad een super actie!

Complex Carb Gainer 1000 gram 3 halen 2 betalen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De actie loopt trouwens zo goed dat we bijna door de voorraad heen zijn. Maandag krijgen we weer nieuwe voorraad binnen!

Bestelling is vandaag binnen gekomen, bulk whey aardbei. En de accu meetapparaatje.

Als verrassing zat er toch een shakebaker en keycord bij echt super service :D

:thumbs:

Al opgelost, postbode was langs geweest vandaag, alleen jammer dat ik niet thuis was maarja:p

Toch vaag dat het pakket een dag was 'vermist', het ergste wat het weer betreft is toch wel voorbij.

Tja, inderdaad. Gelukkig komt 99% van alle pakketten netjes de volgende dag aan! :)

Nee, helaas nog niet terecht.
Heb buurman berichtje gestuurd, hij antwoord niet thuis geweest te zijn.
Beetje vreemd.. maar dan ligt er misschien bij hem wel zo'n papiertje in de bus dat het bij de buren ligt of postkantoor.. dus moet denk ik bellen naar post morgen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.636
Nee, helaas nog niet terecht.
Heb buurman berichtje gestuurd, hij antwoord niet thuis geweest te zijn.
Beetje vreemd.. maar dan ligt er misschien bij hem wel zo'n papiertje in de bus dat het bij de buren ligt of postkantoor.. dus moet denk ik bellen naar post morgen..

Geef even je bestelnummer dan ga ik er ook achteraan.

//edit

Post gebeld, zij hebben een melding gemaakt en gaan er achteraan, moet ik woensdag weer bellen.. pff
een carnavals item heb ik ook nog niet ontvangen.. k*t post..

volgende x haal ik de supps wel in helmond..

//edit2
het is terecht, lag bij 6A..

en nu sample whey delicious in coco smaak, ook al niet lekker haha.. achja

Laatst bewerkt:
Nvm. post kan weg.

Hey Rene,

Ik was benieuwd of je ook de nieuwe Scivation binnen krijgt. En dan met name de watermelon smaak. :-)

Gr

Terug
Naar boven