Elmo786
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch de bulk whey Aardbei besteld, en de Accu vetmeter.
loop alleen altijd die shakebeker mis
![]()
Gaan jullie de goodie's nog een keer wisselen? ^^

Al opgelost, postbode was langs geweest vandaag, alleen jammer dat ik niet thuis was maarjaHmmm, eergisteren een bestelling geplaatst (153640), gisteren email gekregen dat het verzonden was met track&trace code, maar tot nog toe is de hele zending onbekend op de Postnl site?
Nu ben ik ervan op de hoogte dat er een waarschuwing bij staat dat door de weersomstandigheden er vertraging kan ontstaan, maar dat zou dus betekenen dat het pakket nog niet is opgehaald of nog niet is aangekomen bij het depot, wat mij een beetje apart lijkt. Of staat die stiekum nog ergens in een hoekje in een zeker gebouw in Helmond?![]()

Multivit komt begin volgende week weer binnen. Straps kunnen helaas nog een aantal weken duren.Misschien al eerder gevraagd, dan sorry:
Wanneer komen de straps en multivit van xxl weer binnen?
Samples van de Bulk Whey hebben we helaas niet. Ik zal eens kijken of we die smaak voor meerdere producten kunnen toevoegen!was deze nu op aanraden door mij gekomen?met me Mars drink smaak
moet ook een whey delicious variant van komen, of whey isolaatniet alleen bulk whey
en sample, voor ik 5kg bestel haha
Moet em natuurlijk proberen![]()
Bij animal shirts kan je inderdaad het beste een maatje kleiner nemen. Vallen echt groot uit.xxl nutrition, Ik draag normaal maat M , moet ik bij de animal shirts maat m bestellen of S aangezien ik lees dat het groter is
Unleash V3 is nu verkrijgbaar in 2 smaken! Tropical en Cassis!Wanneer is de originele Unleash v3 cassis weer verkrijgbaar?
Dan kan je hem gewoon terugsturen!
Voorkeur van goodies kan je ook in de opmerking aangeven. Als het niet te gek wordt houden we er rekening mee!Toch de bulk whey Aardbei besteld, en de Accu vetmeter.
loop alleen altijd die shakebeker mis
![]()
Gaan jullie de goodie's nog een keer wisselen? ^^

Nee die betaaloptie bieden we niet aan. Heb al vrij vaak gehoord dat als mensen de factuur vergeten te betalen ze meteen met dikke boetes en rente komen.Hey XXL,
Bieden jullie ook een mogelijkheid als Afterpay aan?
Als we ze hebben wel, we hebben ze alleen niet altijd.Heb gister een potje Noxipro besteld, krijg ik er dan ook een MuscleMagazine bij of is dat alleen vanaf een bepaald bedrag??
Is het inmiddels terecht?zie net op track&trace dat het de 7de al is afgeleverd op nr6
terwijl als goed is, in jullie systeem 6-B staat.. heb vaker besteld..
dus maar ff bij de buren aankloppe..
Inderdaad een super actie!Super aanbiedening!! 2+1 gratis. Net 3 potten complex carb gainer besteld. En als ze lekker zijn bestel ik er volgende week nog 3! Ineens een voorraadje maken![]()
Bestelling is vandaag binnen gekomen, bulk whey aardbei. En de accu meetapparaatje.
Als verrassing zat er toch een shakebaker en keycord bij echt super service![]()
Al opgelost, postbode was langs geweest vandaag, alleen jammer dat ik niet thuis was maarja
Toch vaag dat het pakket een dag was 'vermist', het ergste wat het weer betreft is toch wel voorbij.

Nee, helaas nog niet terecht.
Heb buurman berichtje gestuurd, hij antwoord niet thuis geweest te zijn.
Beetje vreemd.. maar dan ligt er misschien bij hem wel zo'n papiertje in de bus dat het bij de buren ligt of postkantoor.. dus moet denk ik bellen naar post morgen..
en nu sample whey delicious in coco smaak, ook al niet lekker haha.. achja