MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ook al niet lekker? Volgens mij ligt dat aan jou :D
haha ik krijg altijd cappuchino sample, nu coco.. tja not my taste :D
enne.. aardbei is ook niet lekker, zoveel verschillende merken gehad, allemaal niet goed :P daarom kies ik altijd maar voor choco :D

syntha-6 is denk ik de lekkerste.. mja zijn de waardes niet ideaal..

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.644
Hey Rene,

Ik was benieuwd of je ook de nieuwe Scivation binnen krijgt. En dan met name de watermelon smaak. :-)

Gr
Welk product van Scivation bedoel je precies?
Cocus geproefd vond hem met water ook niet lekker.. deed me denken aan een oude weightgainer =(

Coco's vind ik juist een van de beste smaken. Zeker met de echte stukjes coco's. Een betere coco's smaak zal je niet snel vinden ;)

Maar met melk is het natuurlijk altijd lekkerder.

Coco's vind ik juist een van de beste smaken. Zeker met de echte stukjes coco's. Een betere coco's smaak zal je niet snel vinden ;)

Jaa had hem met water vandaar..
Met melk helaas nog niet geprobeerd maar ga dat zeker doen!

De straps zijn al een tijd uitverkocht.
Komen deze wel weer terug op korte termijn?
Wil ze me broertje geven voor zijn verjaardag, dan hoeft hij met zijn vieze zweethandjes niet steeds de mijne te gebruiken als hij komt trainen :p

Zeker een aanrader op het gebied van whey proteine (waarschijnlijk ook andere supplementen maar die gebruik ik niet) aardbei en banaan smaak zijn perfect.

Sorry ik bedoelde Xtend, voor de BCAA's :)

Ze hebben in de States al hun nieuwe smaken en verpakkingen en was benieuwd of jij aan de Xtend Watermelon kon komen.

Bestelling binnen, top die knee wraps!

Ik heb net 2 piletjes energize op (Gekregen als sampjes) en Wtf :O
Ik zweet hier als een malle, en dat na 3x5 squat(+warming up), 3x5 pendlay rows(+warming up) en 1x5 Overhead press dusver. (Homegym dus access tot PC)

Ik tril hier bijna van mijn stoel af, ben helemaal doorweekt maar daar staat tegenover dat ik me onvermoeibaar voel en net even 10kg op mn squat erbij heb gegooit.

Voelt net alsof de wereld om me heen stukken trager gaat en alsof mijn energielevels uit 't raam stijgen, damn..

Ik ga weer verder trainen...

Edit: Ik heb ook een superdroge mond en steken achter mijn ogen, en ik heb al een liter water geconsumeerd..
Edit2: mond wordt alsmaar droger, wel 7.5kg erbij op mn overhead press :|.
Edit3: Ben superduizelig en na inspanning ook wat zwart voor mn ogen. Ben ook erg onrustig.
Edit 4: Nu 20 minuten klaar met training, nog steeds erg onrustig en ook misselijk, heb moeite met post-workout shake.

Laatst bewerkt:
Hallo XXL/Rene,

wanneer komt L-Carnitine 1500 Extreme Mega Caps van Olimp weer binnen?
Wil graag dat product + de weekaanbieding, Jack3D bestellen.

Als ik bij jullie langs kom, kan ik dan de choco/caramel whey als sample mee krijge?

Ik zweet hier als een malle, en dat na 3x5 squat(+warming up), 3x5 pendlay rows(+warming up) en 1x5 Overhead press dusver. (Homegym dus access tot PC)

Ik tril hier bijna van mijn stoel af, ben helemaal doorweekt maar daar staat tegenover dat ik me onvermoeibaar voel en net even 10kg op mn squat erbij heb gegooit.

Voelt net alsof de wereld om me heen stukken trager gaat en alsof mijn energielevels uit 't raam stijgen, damn..

Edit: Ik heb ook een superdroge mond en steken achter mijn ogen, en ik heb al een liter water geconsumeerd..
Edit3: Ben superduizelig en na inspanning ook wat zwart voor mn ogen. Ben ook erg onrustig.
Edit 4: Nu 20 minuten klaar met training, nog steeds erg onrustig en ook misselijk, heb moeite met post-workout shake.

quit die shit, synthetische troep. niet lullig bedoeld maar die fatburners en energizers zijn allemaal echt slecht voor je, neem kopje koffie ofzo.. of slaap wat meer

quit die shit, synthetische troep. niet lullig bedoeld maar die fatburners en energizers zijn allemaal echt slecht voor je, neem kopje koffie ofzo.. of slaap wat meer

Was puur een sample, zat bij mijn aankoop ;).
Ik slaap ook van 2200 á 2230 tot 0630 dus daar ligt het probleem niet.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #21.658
De straps zijn al een tijd uitverkocht.
Komen deze wel weer terug op korte termijn?
Wil ze me broertje geven voor zijn verjaardag, dan hoeft hij met zijn vieze zweethandjes niet steeds de mijne te gebruiken als hij komt trainen :p
Straps kan nog een aantal weken duren. Komen ergens in maart pas.
Sorry ik bedoelde Xtend, voor de BCAA's :)

Ze hebben in de States al hun nieuwe smaken en verpakkingen en was benieuwd of jij aan de Xtend Watermelon kon komen.
Xtend gaat er hoogst waarschijnlijk uit. Daar is eigenlijk vrijwel geen vraag meer naar. Meeste klanten gaan voor Essential Amino Stack of Recevery Formula!
Misschien moet je gewoon spelen en zoeken naar de juiste hoeveelheid water. Vond deze echt wel goed
Hoeveelheid water speelt zeker mee. Een sample is "maar" 30 gram. Dus dan kan je sowieso beter wat minder water nemen.

Energize! is een sterk product wat echt veel energie geeft. Kan best zijn dat je aan 1 capsule al genoeg hebt!
Hallo XXL/Rene,

wanneer komt L-Carnitine 1500 Extreme Mega Caps van Olimp weer binnen?
Wil graag dat product + de weekaanbieding, Jack3D bestellen.

Als ik bij jullie langs kom, kan ik dan de choco/caramel whey als sample mee krijge?
L-Carnitine 1500 Extreme Mega Caps van Olimp zijn inmiddels weer binnen! Samples van de Bulk Whey hebben we helaas niet.

Rene, welke pre workout boosters kan je me aanraden? (Behalve jullie huismerk :) )

Terug
Naar boven