Thekingofpop
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke pre workout raden jullie mij aan om meer energie te krijgen?

Het is al in ordeMensen, hoe lang duurt het vooraleer overschrijving van Dexia nr Fortis doorgaat? Want had gisteren om 2uur betaald en nog steeds geen bevestiging van verzending.
Top van XXL!
Daar is helaas nog geen datum over bekend.Misschien heb ik het gemist. Ik vroeg me af wanneer de Alri venom hyperdrive 3.0 weer verkrijgbaar is?
Als het alleen om energie gaat zou ik Energize nemen. Zoek je een goede pre workout booster kijk dan naar Unleash of JP8.Welke pre workout raden jullie mij aan om meer energie te krijgen?
Straps kan helaas nog een aantal weken duren. Jasje valt vrij klein. Over een andere kleur kunnen we inderdaad wel eens na gaan denken!Heey Rene,
Wanneer komen de straps weer binnen?
Komt het jasje ook nog eens in het zwart, en hoe valt het jasje?
Ik gok dat ik de XXXL ga nemen, ben vrij lang (194) bij 117kg, of valt het jasje erg groot?
Gr,
Ik zou die van NOW nemen. Is altijd wel een goed merk.Rene,
Ik heb last van lucht in mijn darmen, en nu wil ik dus proberen mijn vertering een handje te helpen d.m.v. enzymen. Welke van jullie producten raad je mij aan?
PM of mail even het emailadres waar het om gaat, dan laat ik er naar kijken.ik registreer mij, probeer vervolgens in te loggen, zegt die constant mislukt terwijl ik zeker ben dat ik alles juist intyp.
Ik probeer me te herregistreren en zegt dat mijn emailadres en username in gebruik is, dus registratie is wel degelijk gelukt.
Vervolgnes klik ik op passwoord vergeten, ik geef email in, maar krijg hem niet toe op mijn emailadres.
Als ik zonder registratie probeer te registreren, kan ik alleen maar "nederland" gebruiken als bestemming. dus het is atm onmogelijk om te bestellen voor mij![]()
Heb anderhalve maand geleden ongeveer een jasje van XXL besteld, had een TE grote maat besteld omdat ik dacht dat die echt klein uitviel.
Dacht dat ik hem wel aan een vriend of iets kwijt kon, wat helaas niet mogelijk was.
Is er een mogelijkheid dat ik hem terugstuur en dan een kleinere terugkrijg? Heb nu L liggen, heb een M nodig..
Ik heb net iets besteld maar blijkbaar is het 3x besteld (Er ging iets fout op de website)
Ordernummers:
160351
160354
160358
Als ik het goed begrijp is er maar 1 daadwerkelijk betaald en doorgekomen?
Ik heb maar 1 verzendbericht gehad namelijk.
De andere 2 orders kunnen geannuleerd worden!

Bij deze bestelling heb je voor geen enkele goodie/sample gekozen. Goodies/samples worden ook altijd op de factuur weergegeven.Net bestelling binnengekregen en was wat minder content deze keer.
Had 2x XXL Zero Lactose 2,5kg besteld + shakebeker met als goodies sample Whey Delicious, sample Energize! en XXL Shakebeker.
In plaat daarvan zat er een Keycord en twee Whey samples in. (waarvan 1 al open is gegaan, en dus heel de doos vol poeder lag)
Spijtig, ik was voordien nochtans zeer tevreden over XXL maar ik begrijp ook dat deze fouten kunnen voorkomen.
Iets wat anderhalve maand geleden besteld is kunnen we helaas niet terugnemen. Als je hem wast kan het nog iets krimpen. Of zoals Nick zegt even hard trainen en goed eten zodat je wel maat L pastHeb anderhalve maand geleden ongeveer een jasje van XXL besteld, had een TE grote maat besteld omdat ik dacht dat die echt klein uitviel.
Dacht dat ik hem wel aan een vriend of iets kwijt kon, wat helaas niet mogelijk was.
Is er een mogelijkheid dat ik hem terugstuur en dan een kleinere terugkrijg? Heb nu L liggen, heb een M nodig..

De openstaande orders worden inderdaad niet verzonden. Je laatste bestelling is betaald, dus die gaat morgen de deur uit!Ik heb net iets besteld maar blijkbaar is het 3x besteld (Er ging iets fout op de website)
Ordernummers:
160351
160354
160358
Als ik het goed begrijp is er maar 1 daadwerkelijk betaald en doorgekomen?
Ik heb maar 1 verzendbericht gehad namelijk.
De andere 2 orders kunnen geannuleerd worden!
Super, Whey Delicious staat niet voor niets bekend als lekkerste whey van Nederland en België!Vandaag mijn pakje ontvangen. Sample van whey delicius mango en nog iets gebruikt... wat een lekkere smaak. Echt waar, ik heb het nog steeds op mijn tong, kan niet wachten tot 23 uur om mijn night proteine-pap te eten )))))))
Maar whey delicius is echt verslavend gasten!!!

He..
Na aardige tijd toch weer begonnen met sporten!
Door wat omstandigheden eigenlijk niet meer aan toe gekomen!
Nu weer lekker aan het knallen!
Alleen mijn spulletjes helaas ook overdatum...
Had hiervoor whey isolaat, peptopro, en dextro....
Zit nu alleen te twijfelen tussen APW of alleen waxy maize...
Ga ook gewoon weer voor de Whey isolaat...
rene, tips?