MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.721
Ik heb wel niet echt een groei door men advanced post workout.

Groei is uiteraard ook voor een groot gedeelte afhankelijk van je training en voeding. Maar je zal er ongetwijfeld een stuk sneller van herstellen (wat ook weer voor meer groei zorgt, mits voeding in orde is).

Hey Rene, misschien is het ook een idee om boekweit pannenkoeken te gaan verkopen?
Deze homemade pannenkoeken wissel ik af met die van XXL.
Als het iets wordt, laat je het maar weten en stuur mij dan maar een sample op :D

grt

haha, ik interpreteer dit echt verkeerd volgens mij.

Bedankt voor de complimenten! :)

Whey Delicious is hard op weg om de populairste whey van Europa te worden. Wordt inmiddels in meer dan 10 landen verkocht. We zijn dus druk bezig om ze ook te voorzien van Duitse en Engelse teksten.

Delicious Pancakes zijn letterlijk niet aan te slepen. Waarschijnlijk moeten we ze morgenvroeg weer op uitverkocht zetten omdat de voorraad die vorige week is binnengekomen alweer op is :eek:

Maar ff snel weer pannkoek mix besteld :-)

• #21.725
Had een maand of langer geleden 3 potten Whey Delicious bestelt (2x perzik & mango, 1x chocolade)
De pot chocolade had ik als laatst opgebruikt, maar deze was écht enorm brokkelig, haast niet te drinken, continu brokken er in. Ik dacht dat het misschien kwam omdat ik hem al te lang had staan, want de andere potten hadden dit niet.

Hierna weer een pot Perzik & mango bestelt, hier geen probleem mee (nooit gehad), nu ben ik sinds gistere begonnen met een nieuwe pot Chocolade, en deze heeft weer dit probleem. Continu brokken

Vroeger heb ik nooit problemen gehad met de chocolade Whey, nu opeens wel.. ?

Had een maand of langer geleden 3 potten Whey Delicious bestelt (2x perzik & mango, 1x chocolade)
De pot chocolade had ik als laatst opgebruikt, maar deze was écht enorm brokkelig, haast niet te drinken, continu brokken er in. Ik dacht dat het misschien kwam omdat ik hem al te lang had staan, want de andere potten hadden dit niet.

Hierna weer een pot Perzik & mango bestelt, hier geen probleem mee (nooit gehad), nu ben ik sinds gistere begonnen met een nieuwe pot Chocolade, en deze heeft weer dit probleem. Continu brokken

Vroeger heb ik nooit problemen gehad met de chocolade Whey, nu opeens wel.. ?

Al geprobeerd de pot te schudden van te voren?

Nee, nog niet. Zou dit helpen? Kan ik wel eens proberen dan!

Ik heb ze allemaal geprobeert (met water) en Aardbei - Banaan is toch het allerlekkerst, het romigste en schuimt ook het beste.

Hoe kan het zijn dat het verschil tussen "romigheid" en "schuim" op waterbasis zo groot is tussen de verschillende smaken? Speculaas bijvoorbeeld schuimt helemaal niet.

163994 is een fout order, heb ook nog niet betaald;), maar eventjes toch vermelden

Zo effe een kleine bestelling.Kon helaas niet langskomen om het op te pikken.Kom binnekort wel effe langs.
ref:164001

• #21.734
Ik heb ze allemaal geprobeert (met water) en Aardbei - Banaan is toch het allerlekkerst, het romigste en schuimt ook het beste.

Hoe kan het zijn dat het verschil tussen "romigheid" en "schuim" op waterbasis zo groot is tussen de verschillende smaken? Speculaas bijvoorbeeld schuimt helemaal niet.
Klopt inderdaad. Heeft te maken met de smaakstoffen. Soms kan het zelfs ook zijn dat de oplosbaarheid en schuimgehalte per batch iets kan verschillen.

163994 is een fout order, heb ook nog niet betaald;), maar eventjes toch vermelden
Geen probleem. Als het niet betaald is verzenden we het sowieso niet ;)
Zo effe een kleine bestelling.Kon helaas niet langskomen om het op te pikken.Kom binnekort wel effe langs.
ref:164001

Bedankt voor je bestelling weer! :thumbs:

- Nick

Vast al eens vaker gevraagt hier, maar zijn er plannen om een winkel op te starten? In Helmond/Eindhoven en later in meer plekken?

Helmond, ligt dat binnen de a10?

Zo niet, te ver :P

Terug
Naar boven