MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

He..
Na aardige tijd toch weer begonnen met sporten!
Door wat omstandigheden eigenlijk niet meer aan toe gekomen!
Nu weer lekker aan het knallen!

Alleen mijn spulletjes helaas ook overdatum... :(
Had hiervoor whey isolaat, peptopro, en dextro....

Zit nu alleen te twijfelen tussen APW of alleen waxy maize...
Ga ook gewoon weer voor de Whey isolaat...

rene, tips?

Als je supps niet te lang overdatum zijn ,is er niets aan de hand.

APW is top spul ! Ik reageer er tenminste goed op:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.703
He..
Na aardige tijd toch weer begonnen met sporten!
Door wat omstandigheden eigenlijk niet meer aan toe gekomen!
Nu weer lekker aan het knallen!

Alleen mijn spulletjes helaas ook overdatum... :(
Had hiervoor whey isolaat, peptopro, en dextro....

Zit nu alleen te twijfelen tussen APW of alleen waxy maize...
Ga ook gewoon weer voor de Whey isolaat...

rene, tips?
Advanced Post Workout is het beste van het beste. Als je regelmatig hard traint is dat echt de beste keus om sneller te herstellen en groeien.
Alles goed ontvangen. Wel heeft het deze keer langer geduurd eer dpd er was. Maar geen probleem.
groeten
Bedankt voor je bestelling! Vreemd dat het deze keer langer heeft geduurd. DPD bezorgd vrijwel altijd binnen 1 dag netjes het pakket.
Half jaar ;) behoorlijk tijdje dacht ik zo :P
Half jaar is inderdaad best lang. Al hoewel het voor sommige supps geen probleem is. Het beste kan je altijd even goed kijken en ruiken. Als het allemaal nog normaal is kan je het in principe nog wel gebruiken.

rene
ik heb al wat prive berichten gestuurt maar hij doet beetje vaag d weet niet of je ze heb
maar ik heb iemand anderse bestelling dus ik denk dat er een fout is gemaakt schilt ook behoorlijk in prijs 130 en 320 van mij dus wil je ff prive bericht sturen hoe nu verder enzo

• #21.705
rene
ik heb al wat prive berichten gestuurt maar hij doet beetje vaag d weet niet of je ze heb
maar ik heb iemand anderse bestelling dus ik denk dat er een fout is gemaakt schilt ook behoorlijk in prijs 130 en 320 van mij dus wil je ff prive bericht sturen hoe nu verder enzo

Is inderdaad een verkeerd verzendlabel op je doos geplakt. Ga ik maandagochtend direct voor je in orde maken!

Zaterdag weer netjes mijn bestelling binnen gehad...

de eerste keer bij xxl een bestelling geplaatst afgelopen vrijdag, normaal bestel ik bij bodyenfitshop maar wou eens een keer wat anders proberen.

zaterdag: geen levering
maandag: geen levering; reactie xxl: tnt heeft vertraging opgelopen, morgen krijg je het
dinsdag: geen levering;reactie xxl: omega 3 was uitverkocht, dit zou vrijdag aan je zijn doorgegeven (geen bericht gekregen) Morgen krijg je het!

Erg vervelend dit, heb de bestelling laten annuleren en zal hier ook nooit meer bestellen.
Ze geven het postorderbedrijf de schuld terwijl ze helemaal niets verzonden hadden omdat het product er niet eens was. Wat een slechte service

voortaan weer bij bodyenfitshop, nog nooit gezeik mee gehad! Topsite!

de eerste keer bij xxl een bestelling geplaatst afgelopen vrijdag, normaal bestel ik bij bodyenfitshop maar wou eens een keer wat anders proberen.

maandag: geen levering; reactie xxl: tnt heeft vertraging opgelopen, morgen krijg je het
dinsdag: geen levering;reactie xxl: omega 3 was uitverkocht, dit zou vrijdag aan je zijn doorgegeven (geen bericht gekregen) Morgen krijg je het!

Erg vervelend dit, heb de bestelling laten annuleren en zal hier ook nooit meer bestellen.
Ze geven het postorderbedrijf de schuld terwijl ze helemaal niets verzonden hadden omdat het product er niet eens was. Wat een slechte service

Bij mij hetzelfde denk ik vorige week. Kreeg hem niet binnen en ik bel, hij was zogezegd verzonden en dpd had vertraging. Die avond krijg ik dan een nieuwe track&trace. Dus het was gewoon nog niet verzonden. Denk niet dat ze het opnieuw zouden versturen voor 1 dagje vertraging...

Heb Energize sample bij mn bestelling genomen! Nu staat er innemen voor de training, 1 om te beginnen. Telt dit ook als hoeveelheid als je producten zoals Jack3d gewoon bent?

Alsook hoe valt dit te combineren met Jack3d? die dag even geen Jack3d nemen, enkel Energize of hoe zit dat juist?

Bij mij hetzelfde denk ik vorige week. Kreeg hem niet binnen en ik bel, hij was zogezegd verzonden en dpd had vertraging. Die avond krijg ik dan een nieuwe track&trace. Dus het was gewoon nog niet verzonden. Denk niet dat ze het opnieuw zouden versturen voor 1 dagje vertraging...

Ja heel triest dit, ben dan gewoon eerlijk, op deze manier verlies je punten. Ze zijn net Alsnog geweest btw, maar heb de postbode teruggestuurd, bekijk t maar.

Advanced post workout

Iemand ervaring met de Advanced post workout?

Ja heel triest dit, ben dan gewoon eerlijk, op deze manier verlies je punten. Ze zijn net Alsnog geweest btw, maar heb de postbode teruggestuurd, bekijk t maar.
Ja heel jammer natuurlijk ik kom er wel eens en moet zeggen dat ik altijd goed geholpen word en dat er zonder problemen samples of een magazine bij kan indien vooradig.Wel vervelend hoe het met jou pakketje is gegaan.Personeel ook heel vriendelijk geeft adviese als je daarom vraagt en dan niet alleen de duure producten maar ook de goed kopere worden aanbevolen.

Heb Energize sample bij mn bestelling genomen! Nu staat er innemen voor de training, 1 om te beginnen. Telt dit ook als hoeveelheid als je producten zoals Jack3d gewoon bent?

Alsook hoe valt dit te combineren met Jack3d? die dag even geen Jack3d nemen, enkel Energize of hoe zit dat juist?
Na het lezen op de website besloten dit als fatburner te gebruiken...holy shit man, ik voel na 20 min dat mijn focus enorm verhoogd is...ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik de andere 2 straks neem...ondanks dat ik producten met 1.3 D gewoon ben merk ik toch duidelijk effect! super...

Jop, gebruik het nu een paar weken, en bevalt goed.

Had eerst altijd mega grow na de training, deze beviel ook goed.

Dat je er daadwerkelijk van groeit betwijfel ik, maar ze zijn alletwee lekker.

Gebruik sas-wms-pepto stack, mijn vraag is wanneer moet ik creatine monohydrate gebruiken? Op rust dagen is het duidelijk, mr op training dagen niet. Voor de training, samen of niet met pepto-wms? Of na de training?
Alvast bedankt voor reactie

• #21.716
Zaterdag weer netjes mijn bestelling binnen gehad...
:thumbs:

De volgorde van je verhaal klopt niet helemaal. Je had vrijdag besteld onder rembours, helaas was 1 product niet op voorraad waardoor we je bestelling pas maandag konden verzenden (bij rembourspakketten kunnen we niets nasturen).

Maandag is het dus ook verzonden, dinsdag had het 1 dag vertraging bij TNT en woensdag zijn ze bij je aan de deur geweest. Zo is het ook zichtbaar bij de track en trace gegevens van TNT.

Dus je hebt inderdaad dubbel pech gehad. 1 dag vertraging bij ons en 1 dag bij TNT. Komt gelukkig zelden voor. 99,9% van alle pakketten wordt gewoon netjes de volgende dag bezorgd.
Kan best zijn dat ze alvast een nieuw pakket hebben gestuurd. Alles gaat bij ons automatisch. Dus zodra een bestelling binnenkomt en betaald wordt wordt er automatisch een verzendlabel aangemaakt.

Energize is best sterk spul. Het beste kan je altijd gewoon met 1 capsule beginnen om te kijken hoe je erop reageert.

Advanced Post Workout is zonder twijfel het beste post workout product verkrijgbaar. Het is het enige post workout product dat alleen goede (dure) ingrediënten bevat in hoge doseringen. Vergelijk de ingrediëntenlijst maar eens met andere producten.
Ja heel jammer natuurlijk ik kom er wel eens en moet zeggen dat ik altijd goed geholpen word en dat er zonder problemen samples of een magazine bij kan indien vooradig.Wel vervelend hoe het met jou pakketje is gegaan.Personeel ook heel vriendelijk geeft adviese als je daarom vraagt en dan niet alleen de duure producten maar ook de goed kopere worden aanbevolen.
Ik denk dat we juist zo groot zijn geworden door onze hoge kwaliteit producten, eerlijke adviezen en prima service. Waar gewerkt wordt gaat helaas altijd wel iets mis, dat hou je niet tegen. Maar we proberen altijd alles netjes op te lossen mocht er ooit iets mis gaan.
Na het lezen op de website besloten dit als fatburner te gebruiken...holy shit man, ik voel na 20 min dat mijn focus enorm verhoogd is...ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik de andere 2 straks neem...ondanks dat ik producten met 1.3 D gewoon ben merk ik toch duidelijk effect! super...
Energize is inderdaad een van de betere fatburners. Lekker veel energie, een goed gevoel en het vet vliegt eraf :D
Jop, gebruik het nu een paar weken, en bevalt goed.

Had eerst altijd mega grow na de training, deze beviel ook goed.

Dat je er daadwerkelijk van groeit betwijfel ik, maar ze zijn alle twee lekker.
Groeien zal je er zeker van doen. Beide producten zijn echt top. Al onze wedstrijdatleten gebruiken voortaan Advanced Post Workout.
Gebruik sas-wms-pepto stack, mijn vraag is wanneer moet ik creatine monohydrate gebruiken? Op rust dagen is het duidelijk, mr op training dagen niet. Voor de training, samen of niet met pepto-wms? Of na de training?
Alvast bedankt voor reactie
Creatine kan je rondom de training nemen. Maakt niet heel veel uit of je het voor, tijdens of na de training neemt. Je kan het tegelijk innemen met PeptoPro en WMS.

Enorm tevreden over jullie service :)

Vooral de panncakes en whey delicious doen het super!

• #21.719
Enorm tevreden over jullie service :)

Vooral de panncakes en whey delicious doen het super!

Bedankt voor de complimenten! :)

Whey Delicious is hard op weg om de populairste whey van Europa te worden. Wordt inmiddels in meer dan 10 landen verkocht. We zijn dus druk bezig om ze ook te voorzien van Duitse en Engelse teksten.

Delicious Pancakes zijn letterlijk niet aan te slepen. Waarschijnlijk moeten we ze morgenvroeg weer op uitverkocht zetten omdat de voorraad die vorige week is binnengekomen alweer op is :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb wel niet echt een groei door men advanced post workout.

Terug
Naar boven