Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi XXl,
Vroeg me af of je nog iets hebt zoals Vitargo als after workout.
zeg renee ik heb een vraagje over die vetpercentagemeter, kan je bij jezelf dan de meting doen? aangezien ik va veel mensen hoor dat ze ook op de rug een meting doen en dat lijkt me niet zo handig om dat alleen te doen![]()
wanneer moet ik nu 2 of 3 maal daags nemen dan? als het gaat om lichaamsgewicht?Gebruik:
2 capsules 2-3 maal daags bij de maaltijd innemen afhankelijk van lichaamsgewicht.
bij de omega 3 tebletten van NOW staat van
wanneer moet ik nu 2 of 3 maal daags nemen dan? als het gaat om lichaamsgewicht?
slapen jullie ofzo? al een paar keer als ik wat zeg, en jullie wakker schut, dan gaat er opeens vanalles veranderen op die site van je?Ik zou 2000mg-3000mg pakken per dag, heb het even aangepast op de site ook.

slapen jullie ofzo? al een paar keer als ik wat zeg, en jullie wakker schut, dan gaat er opeens vanalles veranderen op die site van je?![]()

ik zou jullie raad-gever moeten worden

Complimenten naar XXL Nutrition...
Gister beteld, vandaag binnen. 2x protein 80 en 2x complex carb gainer. had er iets bij gevraagd.
Ik heb 2 boekjes en een sample van No Shotgun en Drive bij gekregen....
Ik ben zeer tevreden over de snelle levering, service en ben vaste klant....
alleen maar lof voor jullie...

Dat is beter als er glutamine in zit. Kan ik gewoon 1 produkt kopen. Maar is de toevoeging van glutamine een volwaardige vervanging voor een los glutamine produkt?
Zoo ook maar weer es een bestelling gemaakt
Ben nu ook weer 171,35 euro armer
BTW Rene heb jij misschien sample pakketje van stacker 4?
Hoe lang is je Whey Protein Instant houdbaar? Stel dat 'k 4x2.5=10kg bestel, hoe lang zijn de dichte potten dan houdbaar? Als je begrijpt wat 'k bedoel.![]()
Moet genoeg zijn, krijg je een bestelling komende week. bedankt!