XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoi XXl,

Vroeg me af of je nog iets hebt zoals Vitargo als after workout.

je hebt toch wel een moeder/vriendin

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.204
zeg renee ik heb een vraagje over die vetpercentagemeter, kan je bij jezelf dan de meting doen? aangezien ik va veel mensen hoor dat ze ook op de rug een meting doen en dat lijkt me niet zo handig om dat alleen te doen:p

Nee bij je eigen meten dan gaat eigenlijk niet.

bij de omega 3 tebletten van NOW staat van
Gebruik:
2 capsules 2-3 maal daags bij de maaltijd innemen afhankelijk van lichaamsgewicht.
wanneer moet ik nu 2 of 3 maal daags nemen dan? als het gaat om lichaamsgewicht?

Zoo ook maar weer es een bestelling gemaakt
Ben nu ook weer 171,35 euro armer:(

BTW Rene heb jij misschien sample pakketje van stacker 4?

Complimenten naar XXL Nutrition...

Gister beteld, vandaag binnen. 2x protein 80 en 2x complex carb gainer. had er iets bij gevraagd.

Ik heb 2 boekjes en een sample van No Shotgun en Drive bij gekregen....

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering, service en ben vaste klant....

alleen maar lof voor jullie...

Is er ook nog iets negatiefs te melden door de klanten van XXl? Zie het maar als feedback voor nog betere service etc? Want ze staan er zeker bekend om dat alles op rolletjes loopt:coffeepc:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.213
Dat is beter als er glutamine in zit. Kan ik gewoon 1 produkt kopen. Maar is de toevoeging van glutamine een volwaardige vervanging voor een los glutamine produkt?

Samenstelling per 100 g:
Energie 376 kcal
Eiwit 9 g
Koolhydraten 86 g
Daarvan suiker < 1,7 g
Vet < 1 g
L-Glutamine 9 g

je neemt ongeveer 75gram dus je krijgt een redelijke hoeveelheid glutamine binnen. Het bevorderd de recuperatie.

ok toch bedankt:)

Hoe lang is je Whey Protein Instant houdbaar? Stel dat 'k 4x2.5=10kg bestel, hoe lang zijn de dichte potten dan houdbaar? Als je begrijpt wat 'k bedoel. :p

wat negatief is aan xxl nutrition is dat de shake beker belachelijk duur is.... bij veel shops krijg je die gratis erbij.... en de site mag wat mooier... je moet terug naar home om naar je winkel mantjuh tegaan enso...

verder perfect

Terug
Naar boven