Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling gedaan en pakket al aangekomen binnen de 2 dagen (naar belgie) Zaten extra stickers bij! Extra sample bovenop de cadeaus! Super goede service![]()
ik ben nog niet lang bezig met powertraining, en ik ben best wel mager..
ik ben 1M90 en weeg maar slechts 67 kg
wat is de beste proteine shake dat ik kan nemen?

Als die echt naar oreo smaakt dan dan lijkt me die lekker maar ik heb nog nooit een cv gehad die daar naar smaakt. Volgende keer vraag ik een sample![]()
OK, de rest van de whey delicious smaken over het algemeen erg goed. Vooral appel en cappuccino
OK, de rest van de whey delicious smaken over het algemeen erg goed. Vooral appel en cappuccino

Twee potten Whey Delicious besteld, cookies & cream en speculaas. Wordt mijn eerste ervaring met dit product dus ben benieuwd naar de smaak, zal mijn ervaring hier posten.
Nette prijs ook, jammer dat het maar een week geldig is.![]()
Laat even weten wat je er van vind, we vinden het leveren van een kwaliteitsproduct het belangrijkste. De prijs komt op de 2e plaats, we kopen altijd de beste kwaliteit in. blijven jullie Energize verkopen of word die ook uit de handel genomen i.v.m geranium extract?
In deze categorie vind je tijdelijk alle pre workout boosters en energizers met DMAA/1,3 Dimethylpentylamine. Producten met DMAA/1,3 Dimethylpentylamine worden niet meer gemaakt. Profiteer nu nog met extra korting! Wees er snel bij want op is in dit geval ook écht op!
Vraagje, ik zie dat jullie nog steeds Jack3d verkopen, terwijl ie overal in de uitverkoop is / is uitverkocht. Bevat "jullie" Jack3d nog steeds DMAA? Ik wil hem namelijk een keer uitproberen.
http://www.xxlnutrition.nl/jack3d/usp-labs
Hij staat ook niet in de uitverkoop sectie, waar dit boven staat:

We hebben bijna geen jack3d meer dus hebben we die uit de uitverkoop gehaald, het zijn de allerlaatste nog. En deze bevat nog DMAA. De nieuwe jack3d micro komt volgende week.
Toch maar potje besteld!René zoals beloofd nog even een berichtje dat alles goed is aangekomen!
Heel erg bedankt voor je geweldig service en heb het pakket vandaag bij het postkantoor opgehaald, maar werd gister al aangeboden!
Super verpakt en bedankt voor de leuke extra samples!
http://tinypic.com/r/4hd2rq/6
Ok, jammer dat ie niet meer in de uitverkoop is.Toch maar potje besteld!
Moet zeggen dat recovery formula erg goed bevalt. Bemerk een duidelijk behoud van massa bij flinke cardio en het lijkt er ook op dat het herstel na training sneller gaat.
Jij ook bedankt, je kan weer even vooruit zie ik![]()
Ok dat is mooi! daar is het ook voor gemaakt. We denken aan een versie met nog wat extra stofjes erin voor een betere vetverbranding.