AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Kun je deze ook gewoon koud eten ?

Staat gewoon in in de beschrijving sanca!

Ik zie dat dexaprine terug verkrijgbaar is. Klopt jullie etiket dan nog op de site?
Had vernomen dat er bij de nieuwste versie geen Rauwolfia in zat, klopt dit?

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.085
Xxlnutrition,

De White Flood op jullie website: is dat de grote verpakking (100 dosissen, 620 gram) of de kleine verpakking (50 dosissen, 310 gram), want de info op jullie website is wat berwarrend. Het plaatje van het product en het productlabel zijn alleszins wel duidelijk van de grote verpakking, maar het leek me veiliger om het toch even na te gaan.

• #22.087
Xxlnutrition,

De White Flood op jullie website: is dat de grote verpakking (100 dosissen, 620 gram) of de kleine verpakking (50 dosissen, 310 gram), want de info op jullie website is wat berwarrend. Het plaatje van het product en het productlabel zijn alleszins wel duidelijk van de grote verpakking, maar het leek me veiliger om het toch even na te gaan.

Is de 620grams versie :thumbs:

Zaken gaan goed man, zie bij veel mensen waar ik kom al een potje van jullie in de keuken staan.

• #22.089
Hoi Rene,

Bij mijn 2de bestelling kwam ik erachter day er geen shakebeker bij zat , dit zat er ook niet bij de eerste (maar het boeide me toen niet zo veel)

Zijn ze op of iets in die trant, want ik had er net eentje nodig en had er wel op gerekent.

Mvg John

• #22.091
Hoi Rene,

Bij mijn 2de bestelling kwam ik erachter day er geen shakebeker bij zat , dit zat er ook niet bij de eerste (maar het boeide me toen niet zo veel)

Zijn ze op of iets in die trant, want ik had er net eentje nodig en had er wel op gerekent.

Mvg John

Dat is raar man, had je die gekozen bij de goodies? We hebben hier 5 volle pallets shakers staan.

PM anders even je adres regel ik het alsnog.

Hallo XXL,

Wilde jullie alleen even een compliment geven op jullie whey isolaat en night protein. Ik heb isolaat smaak banaan en night protein kokos. JEUZUS wat is die smaak banaan lekker met wat melk. Met water ook lekker maar met melk is het gewoon echt een milkshake. En dat met een isolaat! Zuiverheid en oplosbaarheid ook top. Kan gewoon in een glas met een vork het roeren en het lost helemaal op. Dit kon ik niet bij mijn vorige isolaat!

Night Protein kokos ben ik ook erg blij mee. Doe het altijd door m'n ontbijt of avondshake. Voeg altijd beetje bevroren vruchten toe en de kokos proef je mooi op de achtergrond, wat de hele fruitshake erg lekker maakt. Los met melk heb ik nog niet geprobeerd maar zal vast ook wel lekker zijn.

Goed bezig!! :thumbup: Ik ben weer bij jullie terug ipv de concurrent :D
XXL heeft het dik voor elkaar met de smaken. Ik heb net even een review gemaakt over Whey Hydrolisaat. Die is normaal gesproken niet te drinken maar die van XXL drink je gewoon met plezier. Hetzelfde geldt trouwens voor PeptoPro. Ook al zo lekker!

whey delicious, stuk voor stuk lekkere smaken
delicious pancakes, lekkere eiwitpannenkoeken, eens wat anders dan een shake
mooie PRIJS/ KWALITEIT

• #22.094
Wij sponsoren uiteraard weer de Flex Cup zoals we al jaren doen met meer wedstrijden, zo doen wij iets terug voor de Bodybuilding sport waar onze roots liggen.
We kiezen 1 atleet op deze wedstrijd die we opnemen in Team XXL en gaan sponsoren met XXL supplementen en kleding.

Als je een keer een wedstrijd wilt bezoeken dan kan ik je deze echt aanraden, er doen ook een aantal forumleden mee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whey delicious, stuk voor stuk lekkere smaken
delicious pancakes, lekkere eiwitpannenkoeken, eens wat anders dan een shake
mooie PRIJS/ KWALITEIT
Zeker mee eens, de pannekoeken zal ik nog eens gaan proberen.
Ben ook erg benieuwd naar de Breakfast ervaring mee?

• #22.096
Zeker mee eens, de pannekoeken zal ik nog eens gaan proberen.
Ben ook erg benieuwd naar de Breakfast ervaring mee?

Beide producten zijn enorm populair, in de ontwikkeling van de Breakfast heb ik heel veel tijd gestoken. We zijn nu bezig met een 2e smaak.

Delicious breakfast is inderdaad erg lekker. En ook nog eens makkelijk klaar te maken + goede voedingswaarde.

Beide producten zijn enorm populair, in de ontwikkeling van de Breakfast heb ik heel veel tijd gestoken. We zijn nu bezig met een 2e smaak.
Ben erg benieuwd:D...
Leuk dat je blijft vernieuwen zo gaat het niet verevelen...
Heb meteen een nieuwe beseliing geplaatst met pannekoeken en de breakfast.
Zal je laten weten wat ik ervan vond!

• #22.100
Ben erg benieuwd:D...
Leuk dat je blijft vernieuwen zo gaat het niet verevelen...
Heb meteen een nieuwe beseliing geplaatst met pannekoeken en de breakfast.
Zal je laten weten wat ik ervan vond!

Top! :thumbs: ik weet zeker dat je tevreden bent.

Terug
Naar boven