MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Prachtig :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.044
Hahaha! prachtig

We hebben niet veel keus meer dus de smaken van de site gehaald. mail anders even je bestelnummer en de smaak die je zou willen.

kreeg net mailtje dat het niet meer kon. dat is ook mooi geregeld.
zou graag bubble gum of fruit punch willen.
order 200104

• #22.046
Kan Animal flex gewoon icm Animal pak of is dit dan dubbelop vanwege het hoge aantal vits en kijk ik beter voor ciccius oid ?

• #22.048
  • #22.049
We hebben weer een mooi supplement aan de Delicious lijn toegevoegd, een ontbijtpap. Echt superlekker en voedzaam en snel klaar ;). Ik kan het moeilijk met iets vergelijken het heeft een heel verfijnde smaak.

Voor de liefhebbers!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wanneer kan je jacked micro bestellen ?

ontbijtpap what happend to oatmeal?

• #22.052
Waarschijnlijk loop ik erg achter, maar de Delicious protein bars zijn uit het assortiment?

• #22.054
Gisteren, voor 17u een bestelling geplaatst. Op de track & trace staat hij nog steeds in de eerste fase: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar.

Betekent dit dat ik het vandaag niet meer moet verwachten?

Hoi,

Een vraagje over de Whey Isolaat. Ik heb een pot van 2500 gram. Ergens in februari, maart geopend maar het nog steeds niet op. Er zit nog een beetje in, is het nog goed of kan ik het beter weggooien en een nieuwe kopen?

Hoi,

Een vraagje over de Whey Isolaat. Ik heb een pot van 2500 gram. Ergens in februari, maart geopend maar het nog steeds niet op. Er zit nog een beetje in, is het nog goed of kan ik het beter weggooien en een nieuwe kopen?

Als het nog gewoon droog is kan je het best nemen, doet er wel lang mee moet ik zeggen...

Terug
Naar boven