Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.061
hey xxl,

Ik heb een vraag over post wo's. Als ik moest kiezen tessen de nos ether of van de concurrent: http://www.bodyenfitshop.nl/combi-toppers/combinatie-voordeel/body-fit-sportsnutrition/super-duo/
Waarom zou jij zeggen dat de nos ether beter is? :)

Goede vraag! :D Maar lastig te beantwoorden. NOS ether vind ik echt de topper van alle creatine supplementen. IK kan daar hele verhalen over houden maar is denk zinloos. Bijna alle verkopen zijn herhalingsaankopen van eerdere gebruikers. Mensen zijn er altijd erg tevreden over.

Gisteren, voor 17u een bestelling geplaatst. Op de track & trace staat hij nog steeds in de eerste fase: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar.

Betekent dit dat ik het vandaag niet meer moet verwachten?

Dat is raar, TNT weer. Is er al iets veranderd aan de melding?

Hoi,

Een vraagje over de Whey Isolaat. Ik heb een pot van 2500 gram. Ergens in februari, maart geopend maar het nog steeds niet op. Er zit nog een beetje in, is het nog goed of kan ik het beter weggooien en een nieuwe kopen?

Als het normaal ruikt en niet klontert kan je het gewoon gebruiken.

Niets binnen gehad vandaag. Ben juist thuis nu, net gekeken en de status is 1 stapje opgeschoven naar "zending gesorteerd in sorteercentrum". Ben morgen een dagje thuis dus hopelijk is t voor morgen :)

Tik die gasten maar eens goed op de vingers lol

• #22.063
Niets binnen gehad vandaag. Ben juist thuis nu, net gekeken en de status is 1 stapje opgeschoven naar "zending gesorteerd in sorteercentrum". Ben morgen een dagje thuis dus hopelijk is t voor morgen :)

Tik die gasten maar eens goed op de vingers lol

:slap: gaan we doen! :D

hey xxl,

Ik heb een vraag over post wo's. Als ik moest kiezen tessen de nos ether of van de concurrent: http://www.bodyenfitshop.nl/combi-toppers/combinatie-voordeel/body-fit-sportsnutrition/super-duo/
Waarom zou jij zeggen dat de nos ether beter is? :)

zeker voor de nos ether gaan.
de enige creatine die ik vind dat werkt
ga je van grommen in de gym, heb er al 3andere aan gezet en allemaal erg tevreden over het resulaat ervan
enige min puntje is de smaak, maar koop bcaa poeder met een smaak en gewoon bij doen, poblem solved ;-)
of als je na de training dextrose of waxy maize neemt samen met de nos ether is het ook opgelost

Hoe is de smaak van de NOS ?

• #22.067
Top actie Rene om de whey delicious blijvend in prijs te verlagen! Gaat de prijs ook nog omlaag voor het aankopen van bijvoorbeeld 4x2.5kg of neigt het al naar een minimum?

• #22.069
Top actie Rene om de whey delicious blijvend in prijs te verlagen! Gaat de prijs ook nog omlaag voor het aankopen van bijvoorbeeld 4x2.5kg of neigt het al naar een minimum?

Dit is al een minimum, die prijs kunnen we verder niet verlagen. We wilden de enkel stukprijs verlagen om onze klanten tegemoet te komen.

Heeft er iemand al ervaring met het nieuwe ontbijtproduct? Klikt weer super goed allemaal.

• #22.074
Binnenkort ook maar eens proberen dan. Op zich wel grappig, dan heb ik whey delicious, delicious pancakes en delicious breakfast. Nog even en ik hoef niet meer naar de supermarkt :D

Hahhaha ja inderdaad zo had ik het nog niet bekeken. Maar ik zou je toch aanraden te gaan voor je kip, vis, rijst........ ;)

We krijgen nog meer binnen de Delicious Lijn de komende maanden.

Hallo XXL,

Wilde jullie alleen even een compliment geven op jullie whey isolaat en night protein. Ik heb isolaat smaak banaan en night protein kokos. JEUZUS wat is die smaak banaan lekker met wat melk. Met water ook lekker maar met melk is het gewoon echt een milkshake. En dat met een isolaat! Zuiverheid en oplosbaarheid ook top. Kan gewoon in een glas met een vork het roeren en het lost helemaal op. Dit kon ik niet bij mijn vorige isolaat!

Night Protein kokos ben ik ook erg blij mee. Doe het altijd door m'n ontbijt of avondshake. Voeg altijd beetje bevroren vruchten toe en de kokos proef je mooi op de achtergrond, wat de hele fruitshake erg lekker maakt. Los met melk heb ik nog niet geprobeerd maar zal vast ook wel lekker zijn.

Goed bezig!! :thumbup: Ik ben weer bij jullie terug ipv de concurrent :D

• #22.076
Hallo XXL,

Wilde jullie alleen even een compliment geven op jullie whey isolaat en night protein. Ik heb isolaat smaak banaan en night protein kokos. JEUZUS wat is die smaak banaan lekker met wat melk. Met water ook lekker maar met melk is het gewoon echt een milkshake. En dat met een isolaat! Zuiverheid en oplosbaarheid ook top. Kan gewoon in een glas met een vork het roeren en het lost helemaal op. Dit kon ik niet bij mijn vorige isolaat!

Night Protein kokos ben ik ook erg blij mee. Doe het altijd door m'n ontbijt of avondshake. Voeg altijd beetje bevroren vruchten toe en de kokos proef je mooi op de achtergrond, wat de hele fruitshake erg lekker maakt. Los met melk heb ik nog niet geprobeerd maar zal vast ook wel lekker zijn.

Goed bezig!! :thumbup: Ik ben weer bij jullie terug ipv de concurrent :D

:thumbs: goed om te horen! Een keer wisselen van merk vinden wij alleen maar goed. Juist dan kan je het verschil merken ;)

Succes met je sjeekies!

Hey Rene!

Wanneer krijgen jullie Serieus Mass van ON terug binnen?

• #22.078
Nieuw: Delicious Breakfast - Voor een voedzaam, makkelijk en heerlijk ontbijt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een goede training begint met een goed ontbijt. Wanneer jij wakker wordt is dat namelijk het moment waarop je lichaam en spieren het hardst schreeuwen om een flinke dosis voeding. Geef je dat niet, dan zal je spiergroei aanzienlijk minder zijn dan eigenlijk mogelijk is. Succesvolle krachtsporters beginnen de dag daarom altijd met een uitgebalanceerde mix van hoogwaardige eiwitten, koolhydraten en vetten. Het helpt niet alleen om sneller te herstellen – en dus te groeien – maar vormt ook nog eens de basis van een effectieve en explosieve training. Elke dag weer.

Maar dat is nog niet eenvoudig, op een nuchtere maag al die voedingsstoffen binnenkrijgen. Het bereiden en consumeren van zo’n maaltijd zou al gauw tientallen minuten in beslag nemen. Kostbare tijd die je eigenlijk wel beter kunt besteden, nietwaar?

Hoogwaardige whey eiwitten en koolhydraten, in één ontbijtproduct

Delicious Breakfast is een ontbijtproduct dat speciaal is ontwikkeld om de doelen van bodybuilders, fitnessers en andere krachtsporters dichterbij te brengen. Het is een zorgvuldig samengestelde ontbijtpap die de essentiële voedingsstoffen voor kracht, massa en spiergroei combineert in één voedzaam en smakelijk product. Delicious Breakfast bevat een mix complexe koolhydraten uit onder andere tarwe, rijst en maïs. En hoogwaardige eiwitten uit whey proteïne.

Deze samenstelling is ideaal voor mensen die meer energie, kracht en spieren voor ogen hebben. Enerzijds zorgen de zuivere complexe koolhydraten ervoor dat je gedurende de dag blijft profiteren van de energie-afgifte van je ontbijt. Meer energie, minder vermoeidheid. Anderzijds levert de whey jouw lichaam direct hoogwaardige eiwitten en aminozuren – sneller opneembaar dan welk eiwit dan ook. Dat is precies wat jouw spieren ’s ochtends nodig hebben. En los van dit alles, is het ook nog eens een overheerlijk ontbijt dat in een mum van tijd op tafel staat.

Voor wie is Delicious Breakfast bedoeld?

Een perfecte start van de dag voor een perfecte training. Dat is wat Delicious Breakfast jou biedt. Het is overigens niet alleen zeer geschikt als ontbijt, maar ook als maaltijdvervanger en als voedzaam tussendoortje.

Kan je 's morgens moeilijk eten, of wil je gewoon makkelijk en snel een goede maaltijd bereiden waarmee je je trainingen optimaal ondersteunt, dan is Delicious Breakfast het ideale product voor jou!

Omdat Delicious Breakfast geen toegevoegde suikers bevat is het ook ideaal te gebruiken in een vetverlagend dieet. Het is namelijk op smaak gebracht met Stevia, een volledig natuurlijke en plantaardige zoetstof.

Voordelen

• Alle voedingsstoffen voor een superontbijt in één product
• Complexe koolhydraten uit verschillende zuivere granen
• Gebalanceerde afgifte van energie over de dag voor een energiek gevoel
• Hoogwaardige eiwitten uit whey proteïne voor meer spiergroei- en herstel
• Bevat geen toegevoegde suikers
• Bevat geen kunstmatige zoetstoffen
• Bijzonder vezelrijk, dus goed voor de spijsvertering
• Heerlijke lichte vanille smaak
• Snel en eenvoudig te bereiden, binnen een minuut klaar
• 100% natuurlijk product
• Zowel warm als een pap te eten als koud met melk in een shakebeker te drinken

Delicious Breakfast heeft een lichte vanille smaak, is licht verteerbaar en is zeer eenvoudig te bereiden. Verwarm wat melk en voeg al roerend Delicious Breakfast toe en je voedzame maaltijd is klaar. Geen melk? Zelfs met water maakt je er al een gezond en lekker ontbijt van.

> Delicious Breakfast direct bestellen <

• #22.080
Terug
Naar boven