Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

voila volgende bestelling is gedaan. RMP + L tryptofaan + multi's van xxl nutrition. Dat ze snel mogen aankomen :-)
ben nieuwschierig naar de L - tryptofaan

Belachelijk duur ?! Komaan kerel, heb je al eens gezien wat tupperware etc kost. Die shakebaker is elke euro waard! Ja je krijgt soms gratis shakebekers bij andere sites maar die zijn niets waard, vergelijking gaat helemaal niet op. Als jij met je gratis shaker de kamer wil volspuiten met je thuis moet je dat maar doen. Die gratis shaker van bodyenfitshop bv. die smelt precies als ik er warm water in doe. Ik heb liever geen gratis shakebeker en een nette vlotte afhandeling zoals we gewoon zijn bij xxl (die ook veel gratis dingen weggeeft bij bepaalde acties) . Wou je een gratis shakebeker? Had je maar het knalpakket moeten kopen van enkele weken geleden, dan had je niet hoeven klagen!

Wat de site betreft, die is overduidelijk, geen verborgen kosten zoals je wel eens tegenkomt bij andere aanbieders zoals 2 dozen voor x euro, beetje verder in heel klein (per stuk). Nee nee site is een plezier.

niet boos worden heh... als je naar mijn vorige post keek zag je mij alleen maar lof hebben over de site... even terug lezen.... er werd mij een vriendelijk verzoek gedaan om ff wat kritischer te kijken....

Van 489230758943075893 dingen waar je over zou kunnen zeiken heb ik maar 2 iets mindere dingen gevonden... de site ziet er niet super uit en de shakebeker is duur....

De enige rede wrom ik dit aangeef is omdat er werd gevraagd om te kijken naar dingen die verbeterd konden worden... nou die 2 dingen dus... voor de rest krijgt xxlnutrition alleen maar lof van mij en bennik vaste klant....\

niet huilen verder

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.243
niet boos worden heh... als je naar mijn vorige post keek zag je mij alleen maar lof hebben over de site... even terug lezen.... er werd mij een vriendelijk verzoek gedaan om ff wat kritischer te kijken....

Van 489230758943075893 dingen waar je over zou kunnen zeiken heb ik maar 2 iets mindere dingen gevonden... de site ziet er niet super uit en de shakebeker is duur....

De enige rede wrom ik dit aangeef is omdat er werd gevraagd om te kijken naar dingen die verbeterd konden worden... nou die 2 dingen dus... voor de rest krijgt xxlnutrition alleen maar lof van mij en bennik vaste klant....\

niet huilen verder

Ja haha.. je wordt meteen afgeschoten... Ik neem je opmerkingen zeker mee ... :thumbs:

Ik Gebruik Cell-mass & Nitrix
in combinatie mat de whey van XXL-Nutrition !

Werkt super
Alleen nog maar XXL-nutrition whey voor mij !

De volgende keer probeer ik de Creatabs

vandaag voor het eerste No-xplode..kreeg er wel pomp van maar toen was ik vergeten mn bcaa te nemen en toen voelde ik het afnemen. Kan ook liggen omdat ik nog aan de antibiotica ben( van de dokter mocht ik trainen) en dan is het echt heavy. Volgende week kijken....
Maar kan dat van die bcaa? heb een uur na het eten mn noX genomen?

Even een stomme vraag - ik wil nu voor het eerst burn-it liquid gebruiken, maar hoe meet ik 15ml af is dit ongeveer een dopje vol of thee- of eetlepel ofzo?

Ja dat is een hele goede vraag... ik heb een keer een dopje opgemeten maar weet het niet meer.. Weet iemand anders het mss hier?

Ik gebruikte er een klein maatbekertje voor. Het is bijna een klein borrelglaasje (shotglaasje) vol.

rene

Ik heb het even gemeten 6 dopjes is ongeveer 50ml dus als je 2 dopjes neemt per keer zit je ongeveer goed al is het ietsje meer dan 15ml.

Moet je het trouwens altijd met water drinken of kan je het ook in je shake gooien?

• #2.247
Ik heb het even gemeten 6 dopjes is ongeveer 50ml dus als je 2 dopjes neemt per keer zit je ongeveer goed al is het ietsje meer dan 15ml.

Moet je het trouwens altijd met water drinken of kan je het ook in je shake gooien?

Ik zou het even apart nemen zodat je de opname niet kan belemmeren.

Handig van die dopjes.. zal het even op de site zetten weer ;-)

rene

• #2.248
vandaag voor het eerste No-xplode..kreeg er wel pomp van maar toen was ik vergeten mn bcaa te nemen en toen voelde ik het afnemen. Kan ook liggen omdat ik nog aan de antibiotica ben( van de dokter mocht ik trainen) en dan is het echt heavy. Volgende week kijken....
Maar kan dat van die bcaa? heb een uur na het eten mn noX genomen?

:dunno:

hoi rene (xxl nutrition)
merk weinig van white flood 2 scoops, van 3 scoops merk ik iets meer.
weeg 118 kg... kan ik 4 scoops proberen?

Heb volgens mij zaterdag besteld:

2.5 kg pro 80 aarbei
2.5 kg pro 80 Choco <--- is deze lekker ?
100gram trytofaan <--- ff uitproberen

Vandaag ff ophalen bij het postkantoor :P

Greetz Europe

• #2.254
hoi rene (xxl nutrition)
merk weinig van white flood 2 scoops, van 3 scoops merk ik iets meer.
weeg 118 kg... kan ik 4 scoops proberen?

Ja dat zou ik eens 4 scoop proberen... Je bent behoorlijk zwaar.. en dan zie ik toch dat je vaak hoger moet doseren dan iemand van 80kg voor dezelfde effecten.

René

• #2.255

2.5 kg pro 80 aarbei

Greetz Europe

Ik neem nooit choco.. maar ik hoor dat i wel lekker smaakt. Trypto smaak iig niet erg lekker ;) maar met een beetje sap goed mengen en opdrinken. IK slaap als een rots van die Trypto en wordt eerder en uitgeruster wakker.

René

2.5 kg pro 80 aarbei

Greetz Europe

Die choco valt goed mee, aardbei vind ik persoonlijk de beste smaak !!

Choco is heel ok ! (dit in tegenstelling tot die weee smaak van banaan, aardbei, en vanille...... nou ja dat vind ik dus).

• #2.259
Al met al.... smaak moet je zelf bepalen of die lekker is ;)

Rene....bij de dextrojuice zitten geen maatschepjes (beide emmers niet).....klopt dat ?
Niet dat het een ramp is....

Terug
Naar boven