Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
site is voldoende...een aanmeldsysteem zou m voor mij afmaken. En zolang de prijzen gunstig blijven hoor je mij al helemaal niet zeuren![]()
Ik heb per ongeluk een paar folders van je op de sportschool laten slingeren......![]()

wat negatief is aan xxl nutrition is dat de shake beker belachelijk duur is.... bij veel shops krijg je die gratis erbij.... en de site mag wat mooier... je moet terug naar home om naar je winkel mantjuh tegaan enso...
verder perfect
Ik heb per ongeluk een paar folders van je op de sportschool laten slingeren......![]()

Nu hoopt ie op een paar kilo'tje whey gratis te kunnen krijgen![]()

Belachelijk duur ?! Komaan kerel, heb je al eens gezien wat tupperware etc kost. Die shakebaker is elke euro waard! Ja je krijgt soms gratis shakebekers bij andere sites maar die zijn niets waard, vergelijking gaat helemaal niet op. Als jij met je gratis shaker de kamer wil volspuiten met je thuis moet je dat maar doen. Ik heb liever geen gratis shakebeker en een nette vlotte afhandeling zoals we gewoon zijn bij xxl (die ook veel gratis dingen weggeeft bij bepaalde acties) . Die gratis shaker van bodyenfitshop bv. die smelt precies als ik er warm water in doe.wou je een gratis shakebeker? Had je maar het knalpakket moeten kopen van enkele weken geleden, dan had je niet hoeven klagen!
Wat de site betreft, die is overduidelijk, geen verborgen kosten zoals je wel eens tegenkomt bij andere aanbieders zoals 2 dozen voor x euro, beetje verder in heel klein (per stuk). Nee nee site is een plezier.

Nu hoopt ie op een paar kilo'tje whey gratis te kunnen krijgen![]()
In dat geval heb ik ook een paar flyers laten liggen op de sportschool

Laat ik eerst die gratis 5 kilo maar eens opmaken.
Maar ik heb zelf niet zoveel aan die foldertjes en ik vind het zonde om ze zomaar weg te gooien. Nu hebben ze nog nut(misschien).