Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ey xxl nutrition, als ik voor 17 uur bestel komt het dan morgen nog aan? Ik woon in België.
Krijgen jullie nog de MRI black powder binnen in een 40 doseringsverpakking? Dat is eigenlijk de enige pwo waarmee ik goed kan trainen.
Zo heb toch maar voor de nitrocrea gekozen. Leek mij iets beter in de cut. Volgende keer megagrow.
XXL Nutrition, Multivit, 120 Tabs, aantal:2
XXL Nutrition, NitroCrea V2, 360 gram, aantal:1
XXL Nutrition, Whey Isolaat, 1000 gram(Vanille), aantal:1

Vult het hard? Of merk je nadien amper dat je iets hebt 'gegeten'?Die Delicious soup is echt geniaal, net een kom op, heerlijk om op deze manier ook extra eiwitten binnen te krijgen
http://forum.dutchbodybuilding.com/...l-nutrition-xxl-nutrition-324194/#post7267980
Vult het hard? Of merk je nadien amper dat je iets hebt 'gegeten'?
Vult niet zo hard imo, ongeveer hetzelfde als gewone minute soup

Een goed varken lust alles , dus laat maar komen

We merken altijd goed als mensen aan het einde van de maand weer salaris hebben, dan wordt het ineens drukker![]()

Ik neem whey altijd met water, is die van xxl lekker met water? Heb deze nog nooit geprobeerd en wil dit de volgende keer bestellen als mijn pot op is.
thx
Ik neem whey altijd met water, is die van xxl lekker met water? Heb deze nog nooit geprobeerd en wil dit de volgende keer bestellen als mijn pot op is.
thx

Ben van plan om bij jullie de Multivit en Zink te bestellen (beiden eigen huismerk). Is de Zink naast de Multivit overbodig of kan ik dit er gewoon prima naast nemen?
Nog eventuele tijdstippen van het innemen van de pillen bijv zink voor slapen gaan?
Hoor het graag!