Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ey xxl nutrition, als ik voor 17 uur bestel komt het dan morgen nog aan? Ik woon in België.

Krijgen jullie nog de MRI black powder binnen in een 40 doseringsverpakking? Dat is eigenlijk de enige pwo waarmee ik goed kan trainen.

Pakje zit in de afleverroute :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.384
ey xxl nutrition, als ik voor 17 uur bestel komt het dan morgen nog aan? Ik woon in België.

Normaal gezien wel, maar we kunnen daarvoor geen garanties geven. Bezorging gaat via TNT.

Krijgen jullie nog de MRI black powder binnen in een 40 doseringsverpakking? Dat is eigenlijk de enige pwo waarmee ik goed kan trainen.

Deze komt niet meer terug, het is een goed supplement maar er is weinig vraag naar. Heb je NOS Ether al eens geprobeerd als PWO?

Zo heb toch maar voor de nitrocrea gekozen. Leek mij iets beter in de cut. Volgende keer megagrow.
XXL Nutrition, Multivit, 120 Tabs, aantal:2
XXL Nutrition, NitroCrea V2, 360 gram, aantal:1
XXL Nutrition, Whey Isolaat, 1000 gram(Vanille), aantal:1

Laatst bewerkt:
  • #22.386
Zo heb toch maar voor de nitrocrea gekozen. Leek mij iets beter in de cut. Volgende keer megagrow.
XXL Nutrition, Multivit, 120 Tabs, aantal:2
XXL Nutrition, NitroCrea V2, 360 gram, aantal:1
XXL Nutrition, Whey Isolaat, 1000 gram(Vanille), aantal:1

Succes! NitroCrea is behoorlijk zuur maar wel goed :wl:

Ik neem whey altijd met water, is die van xxl lekker met water? Heb deze nog nooit geprobeerd en wil dit de volgende keer bestellen als mijn pot op is.

thx

• #22.398
Ben van plan om bij jullie de Multivit en Zink te bestellen (beiden eigen huismerk). Is de Zink naast de Multivit overbodig of kan ik dit er gewoon prima naast nemen?:)

Nog eventuele tijdstippen van het innemen van de pillen bijv zink voor slapen gaan?

Hoor het graag!

Ben van plan om bij jullie de Multivit en Zink te bestellen (beiden eigen huismerk). Is de Zink naast de Multivit overbodig of kan ik dit er gewoon prima naast nemen?:)

Nog eventuele tijdstippen van het innemen van de pillen bijv zink voor slapen gaan?

Hoor het graag!

De zink van xxl helpt heel goed tegen acne bij mij misschien heb je daar wat aan pak hem s ochtends en s avonds zma van xxl

Terug
Naar boven