XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.401
Ben van plan om bij jullie de Multivit en Zink te bestellen (beiden eigen huismerk). Is de Zink naast de Multivit overbodig of kan ik dit er gewoon prima naast nemen?:)

Nog eventuele tijdstippen van het innemen van de pillen bijv zink voor slapen gaan?

Hoor het graag!

Als je inderdaad huidproblemen hebt heeft extra Zink zeker voordelen (weet niet of dat het geval is). Meestal neem je dan de Zink voor het slapen gaan en de MultiVit na het ontwaken.

De zink van xxl helpt heel goed tegen acne bij mij misschien heb je daar wat aan pak hem s ochtends en s avonds zma van xxl

:thumbs: klopt, dat horen we vaak.

Excuses ik haalde twee dingen door elkaar. Ik bedoelde ZMA ipv Zink! Maar ik denk dat ik eerst voor de Multivit ga! Vandaag ff bestellen;)

ZMA en vit d3 besteld ;)

Ik zie dat jullie nu ook cadeaubonnen hebben op de website? Wist ik niet man. Nu hebben familieleden me al voor kerst cadeaubonnen gehaald bij de plaatselijke supplementen winkel. Als ik dat wist had ik ze na de website verwezen, jammer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.407
Ik zie dat jullie nu ook cadeaubonnen hebben op de website? Wist ik niet man. Nu hebben familieleden me al voor kerst cadeaubonnen gehaald bij de plaatselijke supplementen winkel. Als ik dat wist had ik ze na de website verwezen, jammer!

Die zijn net nieuw vandaag ;) .

Newest member of the team!!
Evelien van nellen-pelt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wooooosh :D

Bam! Welkom again evelien!

Zojuist ZMA voor het eerst besteld bij jullie. Hoor er goede verhalen over van mijn trainingsmaat. Kan nu al niet wachten tot ik diep slaap haha!

Inderdaad, had het zelf uitgerekend en het leek wel te kunnen, alleen jij bent natuurlijk de pro op dit gebied ;P

Terug
Naar boven