XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ja echt....:)

Mag er wel 1 komen ophalen in Nijmegen Enzyme;)

Ah das tof man....oke zie je zo.

XXL no nonsense nutrition

Is dit zn geld echt waard? Wat is het juist voor iets en wat zal het resultaat zijn op het einde mbt droogheid en massa? Ik heb nl nog nooit een stack geprobeert. Is het ook iets wat je zou kunnen nemen als je zonder iets nog progressie genoeg kan maken? Als het de helft doet van wat het belooft dan wil ik het mss eens proberen tegen de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.267

Is dit zn geld echt waard? Wat is het juist voor iets en wat zal het resultaat zijn op het einde mbt droogheid en massa? Ik heb nl nog nooit een stack geprobeert. Als het de helft doet van wat het belooft dan wil ik het mss eens proberen tegen de zomer.

Er zijn veel positieve reacties op de ALRI stack op deze maar ook op de bad ass mass. Zelf geen ervaring mee. BAM en Jungle Warfare zijn de sterkste uit de ALRI reeks.

René

op bb.com staan wat logs erover volgens mij..en SANCA heeft het x gedaan. die ging er wel goed op dacht ik.

René, mag Jungle Warfare 'gewoon' weer in Nederland verkocht worden?

Hij zal het niet op zijn site zetten als het illegaal is/was neem ik aan Mascherano. :)

Is dit zn geld echt waard? Wat is het juist voor iets en wat zal het resultaat zijn op het einde mbt droogheid en massa? Ik heb nl nog nooit een stack geprobeert. Is het ook iets wat je zou kunnen nemen als je zonder iets nog progressie genoeg kan maken? Als het de helft doet van wat het belooft dan wil ik het mss eens proberen tegen de zomer.

Stack is oke.....enige nadeel als je gevoelig bent voor acne of puistjes in het algemeen...dan ben je zeker de lul.
Maar goed als je dat niet zoveel boeit & dat op de koop toe neemt....knallen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.271
René, mag Jungle Warfare 'gewoon' weer in Nederland verkocht worden?

:dunno: Heb navraag gedaan en niemand kan me zeggen waar staat dat het niet verkocht mag worden...

Maar het zou zomaar kunnen dat we het volgende week van de site moeten halen als er meer bekend wordt.

René

op bb.com staan wat logs erover volgens mij..en SANCA heeft het x gedaan. die ging er wel goed op dacht ik.

Ik heb 2x gestackt met jw en bam, ben er zeker tevreden over, samen met een monsterbulk heb ik met de eerste stack 7kg aangeplakt (niet allemaal spier ofcourse) de 2de stack heb ik een beetje gecut en ging nog lekker qua kracht, BW een kilo of 2 omhoog maar een stukje droger

massfx en hyperdroll kunnen er imo niet aan tippen

:dunno: Heb navraag gedaan en niemand kan me zeggen waar staat dat het niet verkocht mag worden...

Maar het zou zomaar kunnen dat we het volgende week van de site moeten halen als er meer bekend wordt.

René

Dan sturen we je wel een pm om aan die shizzle te raken :D

Hij zal het niet op zijn site zetten als het illegaal is/was neem ik aan Mascherano. :)

Stack is oke.....enige nadeel als je gevoelig bent voor acne of puistjes in het algemeen...dan ben je zeker de lul.
Maar goed als je dat niet zoveel boeit & dat op de koop toe neemt....knallen.

Hmm, ben van nature vrij droog zo'n 8-9% bij 98kg nu in de bulk. Dat houdt in dat ik mezelf helemaal te pletter zou kunnen eten, redelijk wat massa pakken en met een kankerbuff en droog lichaam de zomer in kan? Dat wordt leuk :D

@sanca; heb je achteraf moeite gehad om massa vast te houden? Iets verloren?

Bestelling binnen. Is wel een karmapuntje waard:)

Bedankt Rene

Ook maar is complex carb gainer besteld om te testen, die van Mammoth komt me de neusgaten uit,
alsof je chemisch afval naar binnenwerkt :D

Trouwens bij die megagrow hoort daar een maatschepje in te zitten of?

Terug
Naar boven