- Waardering
- 4.382
Rene....bij de dextrojuice zitten geen maatschepjes (beide emmers niet).....klopt dat ?
Niet dat het een ramp is....
ooo echt? dat is een foutje dan... ik ga er even achteraan..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene....bij de dextrojuice zitten geen maatschepjes (beide emmers niet).....klopt dat ?
Niet dat het een ramp is....

XXL no nonsense nutrition
Is dit zn geld echt waard? Wat is het juist voor iets en wat zal het resultaat zijn op het einde mbt droogheid en massa? Ik heb nl nog nooit een stack geprobeert. Als het de helft doet van wat het belooft dan wil ik het mss eens proberen tegen de zomer.

XXL no nonsense nutrition
Is dit zn geld echt waard? Wat is het juist voor iets en wat zal het resultaat zijn op het einde mbt droogheid en massa? Ik heb nl nog nooit een stack geprobeert. Is het ook iets wat je zou kunnen nemen als je zonder iets nog progressie genoeg kan maken? Als het de helft doet van wat het belooft dan wil ik het mss eens proberen tegen de zomer.
René, mag Jungle Warfare 'gewoon' weer in Nederland verkocht worden?
Heb navraag gedaan en niemand kan me zeggen waar staat dat het niet verkocht mag worden... op bb.com staan wat logs erover volgens mij..en SANCA heeft het x gedaan. die ging er wel goed op dacht ik.
Heb navraag gedaan en niemand kan me zeggen waar staat dat het niet verkocht mag worden...
Maar het zou zomaar kunnen dat we het volgende week van de site moeten halen als er meer bekend wordt.
René

Hij zal het niet op zijn site zetten als het illegaal is/was neem ik aan Mascherano.
Stack is oke.....enige nadeel als je gevoelig bent voor acne of puistjes in het algemeen...dan ben je zeker de lul.
Maar goed als je dat niet zoveel boeit & dat op de koop toe neemt....knallen.
@sanca; heb je achteraf moeite gehad om massa vast te houden? Iets verloren?

Bestelling binnen. Is wel een karmapuntje waard
Bedankt Rene

Bestelling binnen. Is wel een karmapuntje waard
Bedankt Rene