- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

donderdagavond? als ik het dan bestel heb ik het zaterdagochtend in huis ^.^
In belgie wordt er niet geleverd int weekend! Kan geen kwaad zo, is voor mij snel genoeg. Bij concurerende bestelsites loopt alles veeeel tragen hoor, geloof mij
donderdagavond? als ik het dan bestel heb ik het zaterdagochtend in huis ^.^
Voor nl zeker ja.In belgie wordt er niet geleverd int weekend! Kan geen kwaad zo, is voor mij snel genoeg. Bij concurerende bestelsites loopt alles veeeel tragen hoor, geloof mij
Btw Rene, wie is die griet rechts vanonder op die foto met jullie kerst wensen?
, er gaat wel eens iets mis met inpakken maar tjaa 
Dat is één van onze inpaksters, er gaat wel eens iets mis met inpakken maar tjaa
![]()

Zo'n fout bedek je wel graag met de 'mantel der liefde zeker'
In welke mate is de nieuwe Unleash eigenlijk concentrated?
Zo'n '5gram blend met 1000 vage chemische namen' of eerder 10 gram met maar enkele ingrediënten?

Daaraan zie je dat xxl enkel en alleen met topmateriaal werkt![]()

Superaanbieding! Direct 3 potten besteld.
Neem het altijd voor de cardio met een cafeine capsule!

) maar de aanbieding was al weer van de site helaas 
Zag de aanbieding vanmiddag al maar kon niet direct betalen.
Wilde nu net nog een paar potten bestellen op 2e kerstdag (de aanbieding gold alleen op 2e kerstdag en dat is het nog) maar de aanbieding was al weer van de site helaas
![]()
Dan is er iemand iets te actief geweest. Mail me even op rene@xxlnutrition.nl dan zorg ik ervoor dat je die potten krijgt voor de aanbiedingsprijs.
!

strakke levering alweer!
gisterenmiddag bevestiging gekregen dat mijn pakket verzonden was en daarnet stond de pakjesdienst al aan de deur, en dat op een zaterdag
XXL-shirt zit ook als gegoten trouwens
thanks!