XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

He Rene ik had mijn bestelling vandaag verwacht maar er is nog niets geleverd. Als ik bij de Track & Trace kijk staat er • Zending niet gevonden

Is er iets mis gegaan?

Bleek om een ****-up van de pakketdienst te gaan! Pakketje is inmiddels binnen.

Snel vraagje tussendoor: zma moet op de nuchtere maag genomen worden, maar wat bedoelen jullie hier precies mee. Oftewel hoe lang van te voren mag je niet eten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.488
Bleek om een ****-up van de pakketdienst te gaan! Pakketje is inmiddels binnen.

Hier ook misérie ze... Ben al van dinsdag aan het wachten op mijn pakket en volgens de track&trace moet ik het vandaag ook niet verwachten. Gisteren zat de zending zogezegd in de afleverroute (niks gezien btw) Nu zit ze in het depot? lol

Aangezien die levering normaal volgende dag is of ten laatste de dag erna bestel ik altijd maar net op tijd. Ik had niet verwacht dat ik een week moest gaan wachten op de sups, dus deze morgen is men laatste schep erdoor gegaan. Geen whey en oats voor mij dus een gans weekend, hoera! :mad: en dan is het nog te hopen dat ze maandag zin hebben om langs te komen of ik heb al zeker niks tot woensdag... fail

Redelijk frustrerend!

Maandag besteld en enkele problemen ook met TNT gehad. Onmiddelijk gemeld aan XXL en ze hebben zeer snel gehandeld en alles in orde gebracht! Pakket was maar een dag vertraagd dankzij hen snelle reactie.

Dag van levering zelf nog een persoonlijk telefoontje gehad om te melden dat het pakket geleverd zou worden. Echt knappe service, hen klantenbestand is groot genoeg maar ben zeer aangenaam verrast door de persoonlijkheid waarmee ze alles verwerken!

Hier alvast een zeer tevreden klant :D

• #22.493
Hier ook misérie ze... Ben al van dinsdag aan het wachten op mijn pakket en volgens de track&trace moet ik het vandaag ook niet verwachten. Gisteren zat de zending zogezegd in de afleverroute (niks gezien btw) Nu zit ze in het depot? lol

Aangezien die levering normaal volgende dag is of ten laatste de dag erna bestel ik altijd maar net op tijd. Ik had niet verwacht dat ik een week moest gaan wachten op de sups, dus deze morgen is men laatste schep erdoor gegaan. Geen whey en oats voor mij dus een gans weekend, hoera! :mad: en dan is het nog te hopen dat ze maandag zin hebben om langs te komen of ik heb al zeker niks tot woensdag... fail

Redelijk frustrerend!

Dit is een terugkerend probleem tijdens de feestdagen en met de vakanties. Komt door invalkrachten bij de bezorgdiensten :mad:

Maandag besteld en enkele problemen ook met TNT gehad. Onmiddelijk gemeld aan XXL en ze hebben zeer snel gehandeld en alles in orde gebracht! Pakket was maar een dag vertraagd dankzij hen snelle reactie.

Dag van levering zelf nog een persoonlijk telefoontje gehad om te melden dat het pakket geleverd zou worden. Echt knappe service, hen klantenbestand is groot genoeg maar ben zeer aangenaam verrast door de persoonlijkheid waarmee ze alles verwerken!

Hier alvast een zeer tevreden klant :D

:thumbs:

Cool kan die niet op een shirt van xxl :D

Idd dowant/10

als die op een tanktop komt dan koop ik hem gelijk

XXL Nutrition, Delicious Protein Soup, Zakje 30 gram(Tomaat)2x
XXL Nutrition, Whey Delicious, 1000 gram(Perzik - Mango)1x
XXL Nutrition, All Day Protein, 1000 gram(Banaan)1x
Swanson Health, Vitamin D-3 5000IU, 250 gels 1x
XXL Nutrition, Omega 3, 100 caps 1x

Besteld! Laat maar komen Rene:D

• #22.499
Cool kan die niet op een shirt van xxl :D

als die op een tanktop komt dan koop ik hem gelijk

We gaan er eens naar kijken :thumbs:

XXL Nutrition, Delicious Protein Soup, Zakje 30 gram(Tomaat)2x
XXL Nutrition, Whey Delicious, 1000 gram(Perzik - Mango)1x
XXL Nutrition, All Day Protein, 1000 gram(Banaan)1x
Swanson Health, Vitamin D-3 5000IU, 250 gels 1x
XXL Nutrition, Omega 3, 100 caps 1x

Besteld! Laat maar komen Rene:D

Thx! komt eraan kerel :wave:

XXL Thx! komt eraan kerel :wave:[/QUOTE zei:
Jep is al volgens de mail vezonden en al. Had donderdagavond besteld:D. Heb echt zin in de whey perzik mango en all day banaan. :zuip:Zijn echt super smaken:D

Terug
Naar boven