Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Mmm ben een van de weinige die geen facebook heeft, dus kan niets liken...:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.462
Hej René! Mijn belt is versleten en ben op zoek naar een nieuwe. Is die belt van jullie met klittenband wel een beetje stevig? Niet dat die me iedere keer los schiet ofzo :o

• #22.464
Hej René! Mijn belt is versleten en ben op zoek naar een nieuwe. Is die belt van jullie met klittenband wel een beetje stevig? Niet dat die me iedere keer los schiet ofzo :o

Die kan je echt heel strak trekken en het zit ook goed vast dan. Klittenband is echt sterk.

Oke bedankt! Dit weekend even bestellen dan :)

Net besteld:) Glutamine enzo...
Nu even wachten op de volgende weekaanbieding en dan plaats ik later in de week nog een bestelling want ben natuurlijk weer vanalles vergeten deze keer, waaronder de soep enzo
:rolleyes:

Niet om te zeuren ofzo (maar toch doe ik het)..
Op jullie site staat
"XXL Goodie 1 - vanaf € 25 (Bedrag van bestelling te laag)"
Als de bestelling net €25 bedraagt.

• #22.472
Net besteld:) Glutamine enzo...
Nu even wachten op de volgende weekaanbieding en dan plaats ik later in de week nog een bestelling want ben natuurlijk weer vanalles vergeten deze keer, waaronder de soep enzo
:rolleyes:

:thumbs:

Niet om te zeuren ofzo (maar toch doe ik het)..
Op jullie site staat
"XXL Goodie 1 - vanaf € 25 (Bedrag van bestelling te laag)"
Als de bestelling net €25 bedraagt.

Ok dat wist ik niet... je hebt natuurlijk altijd een kantelpunt. Maar we hebben de afgelopen maand en deze maand iedereen tot nu toe een sample gegeven ook als het onder de 25euro was. en zelf een extra sample ;)

Idd kreeg er 2!
Wanneer vind je melatonine genoodzaakt rene?

Ok dat wist ik niet... je hebt natuurlijk altijd een kantelpunt. Maar we hebben de afgelopen maand en deze maand iedereen tot nu toe een sample gegeven ook als het onder de 25euro was. en zelf een extra sample ;)

Ik dacht ik zeg het even.

Op jullie site onder het tabblad "Groothandel" staat ook "Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd".
Geen idee of het voor groothandel anders is, maar anders is die tijd nog niet aangepast. ;-)

Zo te zien laten jullie Now Foods vallen en daarvoor in de plaats zijn er Swanson Health en Natures Way gekomen.

Wat is het verschil tussen die 2 nieuwkomers? :)

• #22.477
Ik dacht ik zeg het even.

Op jullie site onder het tabblad "Groothandel" staat ook "Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd".
Geen idee of het voor groothandel anders is, maar anders is die tijd nog niet aangepast. ;-)

dat heb ik even aangepast :thumbs: al jaren niet meer op die pagina gekeken :D

Zo te zien laten jullie Now Foods vallen en daarvoor in de plaats zijn er Swanson Health en Natures Way gekomen.

Wat is het verschil tussen die 2 nieuwkomers? :)

Swanson is het grootste merk voor vitaminensupplementen in de USA, deze hebben een zeer sterke prijs kwaliteitverhouding.

Nature's Way richt zich op een iets hoger segment, met een wat hogere prijs ook.

Zo hebben we voor iedereen wat te kiezen. Van XXL Nutrition komen er de komende tijd ook een aantal supplementen uit die deze merken ook bieden ;)

WOOOOT!!

Gratiesjh pillendoosje gekregen!

Daar kan ik mooi mijn wiet en vloe enzo in ordenen op oudjaarsavond :P .

He Rene ik had mijn bestelling vandaag verwacht maar er is nog niets geleverd. Als ik bij de Track & Trace kijk staat er • Zending niet gevonden

Is er iets mis gegaan?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven