Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling netjes aangekomen, zelf met een sample hoewel die volgens mijn aankoopbedrag er niet zou moeten inzitten, bij deze TOP!

Mmm ben een van de weinige die geen facebook heeft, dus kan niets liken...![]()

Hej René! Mijn belt is versleten en ben op zoek naar een nieuwe. Is die belt van jullie met klittenband wel een beetje stevig? Niet dat die me iedere keer los schiet ofzo![]()
Dat is onderweg! ook sleep essentials van Swanson. Een blend van meerdere stoffen waaronder Melatonine.

Net besteldGlutamine enzo...
Nu even wachten op de volgende weekaanbieding en dan plaats ik later in de week nog een bestelling want ben natuurlijk weer vanalles vergeten deze keer, waaronder de soep enzo![]()
Niet om te zeuren ofzo (maar toch doe ik het)..
Op jullie site staat
"XXL Goodie 1 - vanaf € 25 (Bedrag van bestelling te laag)"
Als de bestelling net €25 bedraagt.

Idd kreeg er 2!
Wanneer vind je melatonine genoodzaakt rene?
Ok dat wist ik niet... je hebt natuurlijk altijd een kantelpunt. Maar we hebben de afgelopen maand en deze maand iedereen tot nu toe een sample gegeven ook als het onder de 25euro was. en zelf een extra sample![]()
Ik dacht ik zeg het even.
Op jullie site onder het tabblad "Groothandel" staat ook "Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd".
Geen idee of het voor groothandel anders is, maar anders is die tijd nog niet aangepast. ;-)

Zo te zien laten jullie Now Foods vallen en daarvoor in de plaats zijn er Swanson Health en Natures Way gekomen.
Wat is het verschil tussen die 2 nieuwkomers?![]()

WOOOOT!!
Gratiesjh pillendoosje gekregen!
Daar kan ik mooi mijn wiet en vloe enzo in ordenen op oudjaarsavond.