AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik druk op het pijltje, weg bericht, ga niet weer alles typen, dus even snel te vraag wanneer de nieuwe weekaanbiedingen vandaag, op woensdag, weer komen, hoe laat, of dat ze morgen komen.

nu net dus, 13.40u woensdag

Is er geen kassakorting meer op de Serious Mass
Optimum Nutrition?

Muh, bestelling binnen gekregen vandaag.
Had een vermelding gedaan : AUB geen sample delicious choco of vanille.
Krijg ik stiekem toch choco...

:whip: <--- XXL !!

Heb em net al opgedronken, hij is stiekem ook wel lekker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.565
Hi René, als er een product uitverkocht is in jullie webshop, is er dan geen mogelijkheid om een bericht te krijgen als dit product terug beschikbaar is?

Op dit moment niet. We werken al enige tijd aan een totaal nieuwe site en daar komt die mogelijkheid wel.

klopt! :thumbs:

Is er geen kassakorting meer op de Serious Mass
Optimum Nutrition?

De prijs van dit product is al zo laag dat er geen verdere kortingen mogelijk zijn.

Muh, bestelling binnen gekregen vandaag.
Had een vermelding gedaan : AUB geen sample delicious choco of vanille.
Krijg ik stiekem toch choco...

:whip: <--- XXL !!

Heb em net al opgedronken, hij is stiekem ook wel lekker.

We proberen daar rekening mee te houden maar dat lukt niet altijd, gisteren was het bizar druk en worden er standaard samples gepakt die klaar staan op tafel. Daarom hebben we ook bij de goodie keuze geen smaken gezet ;)

Hey Rene,

Ik ben sinds gisteren begonnen met Activate Xtreme van Driven Sport.
Kan ik dit het beste op een lege maag innemen of tijdens een stevige maaltijd?
Aangezien dat je sommige sups beter werken als je ze inneemt op een nuchtere maag.

Klopt het trouwens dat er in de laatste versie (die ik heb) geen zink meer zit? Waarschijnlijk zit zink er niet meer in omdat het simpelweg niet achterop staat maar ik denk ik vraag het toch maar even omdat ik nu tijdelijk al op 30 mg p/d zit (en 6mg van mn multivit alleen is dat te verwaarlozen omdat het door het aanwezige calcium toch niet opgenomen wordt). Nog meer zink vind ik toch iets teveel van t goede :D

Alvast bedankt voor de moeite. :cool:

• #22.569
Hey Rene,

Ik ben sinds gisteren begonnen met Activate Xtreme van Driven Sport.
Kan ik dit het beste op een lege maag innemen of tijdens een stevige maaltijd?
Aangezien dat je sommige sups beter werken als je ze inneemt op een nuchtere maag.

Klopt het trouwens dat er in de laatste versie (die ik heb) geen zink meer zit? Waarschijnlijk zit zink er niet meer in omdat het simpelweg niet achterop staat maar ik denk ik vraag het toch maar even omdat ik nu tijdelijk al op 30 mg p/d zit (en 6mg van mn multivit alleen is dat te verwaarlozen omdat het door het aanwezige calcium toch niet opgenomen wordt). Nog meer zink vind ik toch iets teveel van t goede :D

Alvast bedankt voor de moeite. :cool:

Hey!

Ik zou 2 capsules innemen direct na het opstaan en dan 2 nog later op de dag in 1x, zo deed ik het zelf ook.

Succes :wl:

In deze versie zit geen zink inderdaad of dat er in een eerdere versie wel in zat durf ik zo niet te zeggen.

Hey!

Ik zou 2 capsules innemen direct na het opstaan en dan 2 nog later op de dag in 1x, zo deed ik het zelf ook.

Succes :wl:

In deze versie zit geen zink inderdaad of dat er in een eerdere versie wel in zat durf ik zo niet te zeggen.

Dus als ik het goed begrijp gewoon innemen op de nuchtere maag?

thnx, voor de snelle reactie. :thumbs:

jummie!

Daar heb ik al een paar potten van versleten :D

Las over de vitamine d3.
Wil ik wel proberen.
Adviseren jullie deze te nemen naast de multivitaminen?

• #22.580
Las over de vitamine d3.
Wil ik wel proberen.
Adviseren jullie deze te nemen naast de multivitaminen?

In de winter zeker ja, dan moet je echt hoog doseren. Je krijgt dan veel te weinig zonlicht. Vitamine D3 in de winter is echt goed voor heel veel processen in je lichaam.

Terug
Naar boven