redparrot
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 26%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hi René, als er een product uitverkocht is in jullie webshop, is er dan geen mogelijkheid om een bericht te krijgen als dit product terug beschikbaar is?
Is er geen kassakorting meer op de Serious Mass
Optimum Nutrition?
Muh, bestelling binnen gekregen vandaag.
Had een vermelding gedaan : AUB geen sample delicious choco of vanille.
Krijg ik stiekem toch choco...
<--- XXL !!
Heb em net al opgedronken, hij is stiekem ook wel lekker.

Hey Rene,
Ik ben sinds gisteren begonnen met Activate Xtreme van Driven Sport.
Kan ik dit het beste op een lege maag innemen of tijdens een stevige maaltijd?
Aangezien dat je sommige sups beter werken als je ze inneemt op een nuchtere maag.
Klopt het trouwens dat er in de laatste versie (die ik heb) geen zink meer zit? Waarschijnlijk zit zink er niet meer in omdat het simpelweg niet achterop staat maar ik denk ik vraag het toch maar even omdat ik nu tijdelijk al op 30 mg p/d zit (en 6mg van mn multivit alleen is dat te verwaarlozen omdat het door het aanwezige calcium toch niet opgenomen wordt). Nog meer zink vind ik toch iets teveel van t goede
Alvast bedankt voor de moeite.![]()

Hey!
Ik zou 2 capsules innemen direct na het opstaan en dan 2 nog later op de dag in 1x, zo deed ik het zelf ook.
Succes
In deze versie zit geen zink inderdaad of dat er in een eerdere versie wel in zat durf ik zo niet te zeggen.
Dus als ik het goed begrijp gewoon innemen op de nuchtere maag?
thnx, voor de snelle reactie.![]()
We hebben de Crea-Force Powder in de uitverkoop! van 27,50 voor 19,95.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

He ging die vandaag net bestellen! Dacht in caps te nemen maar tzal dan deze worden![]()

Las over de vitamine d3.
Wil ik wel proberen.
Adviseren jullie deze te nemen naast de multivitaminen?