Ja is echt een goed product dit!
Voila besteld, xxl isolaat, pem spray, omega 3, wat soepjes en onze crea-force
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is echt een goed product dit!
Voila besteld, xxl isolaat, pem spray, omega 3, wat soepjes en onze crea-force

Wat is het verschill tussen de Omega 6 van xxl en now foods?
Oke top!
Ik zit even te tobben, drink nu al een tijdje whey perfection van conculega.
Maar wil graag wat anders proberen zit te twijfelen tussen de xxl isolaat of perfect whey.
Kwa kcal maakt het niet veel uit, alleen moet ik soms wel wat meer eten om meer spiermassa te gainen.(alleen vroeger vrij vors geweest,en veel eten gaat dan eigenlijk tegen je gevoel in. Maar heb het aardig onder de knie)
Dus wat zouden je me aanraden?
Jah ik neem het eigenlijk alleen bij het ontbijt en na het sporten, savonds neem ik casein.

.Dan ga ik voor de isolaat denk ik zo.
Ik wil eigenlijk ook wel alle kleuren xxl t-shirts
Nou weet ik alleen niet precies de maat,heb wel gelezen dat ze een half maatje groter vallen.
Hoe kan ik dat het beste bestellen? Eerst 1 maat en dan even kijken hoe die past en dan de rest?Lijkt me wel het makkelijkste.
Dan ga ik voor de isolaat denk ik zo.
Ik wil eigenlijk ook wel alle kleuren xxl t-shirts
Nou weet ik alleen niet precies de maat,heb wel gelezen dat ze een half maatje groter vallen.
Hoe kan ik dat het beste bestellen? Eerst 1 maat en dan even kijken hoe die past en dan de rest?Lijkt me wel het makkelijkste.

Top! Van de week even bestelling plaatsen
---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 18:29 ----------
Beetje oprekken die shirts![]()
Hey Rene, die vit D van jullie huismerk is 1000 IU per tablet, Er is me aangeraden hier zeker 2 van te nemen, ondersteun je dit?
(in mijn vitamine sup zit er 300 iu, bijlange niet genoeg dus)
Dat is best een groot verschil, PeptoPro is toch net weer wat beter. EAS bevat alle essentiele aminozuren in vrije vorm. PeptoPro bevat alle aminozuren in peptidenvorm (met 2-3 aan elkaar) je cellen kunnen zeg maar 1 los aminozuur opnemen maar ook 1 peptide (en dat zijn er dus 2-3 in 1 keer). De opname is dus nog wat sneller en beter. En je krijgt alle aminozuren binnen.
Wat is het leukste om mee te beginnen? Heb verders nog nooit amino's gebruikt.