AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wat is het verschill tussen de Omega 6 van xxl en now foods?

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.584
Wat is het verschill tussen de Omega 6 van xxl en now foods?

Eigenlijk geen verschillen in de stoffen waar het omgaat DHA en EPA. Ik weet alleen de afkomst van de visolie van NOW niet. Wij kopen hoge kwaliteit, met garantie dat er zich geen zware metalen in bevinden. Dat risico is wel aanwezig bij sommie visolie.

Oke top!
Ik zit even te tobben, drink nu al een tijdje whey perfection van conculega.
Maar wil graag wat anders proberen zit te twijfelen tussen de xxl isolaat of perfect whey.
Kwa kcal maakt het niet veel uit, alleen moet ik soms wel wat meer eten om meer spiermassa te gainen.(alleen vroeger vrij vors geweest,en veel eten gaat dan eigenlijk tegen je gevoel in. Maar heb het aardig onder de knie)
Dus wat zouden je me aanraden?

• #22.586
Oke top!
Ik zit even te tobben, drink nu al een tijdje whey perfection van conculega.
Maar wil graag wat anders proberen zit te twijfelen tussen de xxl isolaat of perfect whey.
Kwa kcal maakt het niet veel uit, alleen moet ik soms wel wat meer eten om meer spiermassa te gainen.(alleen vroeger vrij vors geweest,en veel eten gaat dan eigenlijk tegen je gevoel in. Maar heb het aardig onder de knie)
Dus wat zouden je me aanraden?

Met Perfect whey maak je gewoon een goede keuze de verschillen in voedingswaarden zullen in groei niets uit maken. Als je het alleen puur neemt na de training dan is de snellere opname van isolaat wel een voordeel. Neem je ook af en toe een shake tussendoor of bij je ontbijt dan kan je sowieso beter Perfect whey nemen.

We hebben ook nog Whey Delicious dat bevat 40% isolaat en de smaak is zeer goed, dat is ook nog een optie (tussenweg).

Jah ik neem het eigenlijk alleen bij het ontbijt en na het sporten, savonds neem ik casein.

• #22.588
Jah ik neem het eigenlijk alleen bij het ontbijt en na het sporten, savonds neem ik casein.

Dan heeft de isolaat wel wat voordelen vanwege de snelle opname of het ook verschil gaat maken qua groei dat zou ik niet durven zeggen. Theoretisch is het beter zeg maar ;)

Dan ga ik voor de isolaat denk ik zo.
Ik wil eigenlijk ook wel alle kleuren xxl t-shirts:p
Nou weet ik alleen niet precies de maat,heb wel gelezen dat ze een half maatje groter vallen.
Hoe kan ik dat het beste bestellen? Eerst 1 maat en dan even kijken hoe die past en dan de rest?Lijkt me wel het makkelijkste:rolleyes:.

• #22.590
Nou weet ik alleen niet precies de maat,heb wel gelezen dat ze een half maatje groter vallen.
Hoe kan ik dat het beste bestellen? Eerst 1 maat en dan even kijken hoe die past en dan de rest?Lijkt me wel het makkelijkste:rolleyes:.

We kunnen die shirts altijd ruilen, ze vallen wat ruim dus hou daar rekening mee.

Bedankt en succes!

Vergeet niet dat je ook nog groeit :D

Hey Rene, die vit D van jullie huismerk is 1000 IU per tablet, Er is me aangeraden hier zeker 2 van te nemen, ondersteun je dit?

(in mijn vitamine sup zit er 300 iu, bijlange niet genoeg dus)

• #22.595
Hey Rene, die vit D van jullie huismerk is 1000 IU per tablet, Er is me aangeraden hier zeker 2 van te nemen, ondersteun je dit?

(in mijn vitamine sup zit er 300 iu, bijlange niet genoeg dus)

Dat klopt 1000-2000Iu per dag.

Wat is het verschil tussen de EAS en peptopro?

• #22.598
Wat is het verschil tussen de EAS en peptopro?

Dat is best een groot verschil, PeptoPro is toch net weer wat beter. EAS bevat alle essentiele aminozuren in vrije vorm. PeptoPro bevat alle aminozuren in peptidenvorm (met 2-3 aan elkaar) je cellen kunnen zeg maar 1 los aminozuur opnemen maar ook 1 peptide (en dat zijn er dus 2-3 in 1 keer). De opname is dus nog wat sneller en beter. En je krijgt alle aminozuren binnen.

Dat is best een groot verschil, PeptoPro is toch net weer wat beter. EAS bevat alle essentiele aminozuren in vrije vorm. PeptoPro bevat alle aminozuren in peptidenvorm (met 2-3 aan elkaar) je cellen kunnen zeg maar 1 los aminozuur opnemen maar ook 1 peptide (en dat zijn er dus 2-3 in 1 keer). De opname is dus nog wat sneller en beter. En je krijgt alle aminozuren binnen.

Wat is het leukste om mee te beginnen? Heb verders nog nooit amino's gebruikt.

Terug
Naar boven