XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Geen B5 meer op de website?

Zoo bestelling is geplaatst :D nummertje 220462.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.608
We hebben een nieuwe service voor onze Belgische klanten!

Tijdens het bestellen kan je aangeven hoe je op de hoogte gehouden wil worden van de levering van je pakket, per SMS of per email.
Je bestelling wordt verzonden met DPD. Indien je voor 17:00 uur besteld hebt (ma-vr) wordt je pakket de volgende werkdag geleverd. Bij vooruitbetaling per bank geldt dat je bestelling wordt verzonden op het moment dat de betaling binnen is op onze bankrekening. Op werkdagen ontvang je in de avond een mail of SMS van DPD (afhankelijk van je keuze tijdens de bestelprocedure). Hierin staat vermeldt wanneer je pakket wordt geleverd. Het is dan mogelijk om de bezorgdag of het bezorgadres aan te passen.

Op de dag van levering ontvang je wederom een mail of SMS van DPD met daarin aangeven het tijdsblok waarin de levering zal plaatsvinden. Ook nu is het nog mogelijk om veranderingen door te geven. Mocht je tijdens de levering niet thuis zijn dan laat de bezorger een briefje achter met de keuzemogelijkheden voor de verdere bezorging.

Pakket weer binnen, zoals steeds alles dik in orde:thumbs:

Vraagje: ik had nog een pot essential amino's staan, maar die was wel al open geweest en heeft dan maanden gewoon daar gestaan. Vandaag wou ik hem gaan opgebruiken maar al het poeder was in klonters gekoekt, tot de bodem zelfs een ganse koek... Op de pot staat 06/2013 als vervaldatum, maar het ziet er niet echt smakelijk meer uit met die klonters. Is dit slecht of nog goed?

• #22.612
Vraagje: ik had nog een pot essential amino's staan, maar die was wel al open geweest en heeft dan maanden gewoon daar gestaan. Vandaag wou ik hem gaan opgebruiken maar al het poeder was in klonters gekoekt, tot de bodem zelfs een ganse koek... Op de pot staat 06/2013 als vervaldatum, maar het ziet er niet echt smakelijk meer uit met die klonters. Is dit slecht of nog goed?

Aminozuren zijn gevoelig voor vocht. Ik zou deze pot als verloren beschouwen. Ik denk dat de aminozuren kapot zijn en dan krijg je zelf giftige stoffen voor de nieren. Je hebt dit ook met pre workouts die te lang open hebben gestaan.

Weggooien, jammer van je pot maar zo gaat het nu eenmaal. Je kunt amino's die vol vocht uit je huis zitten niet meer gezond gebruiken.

Top die nieuwe service voor Belgische klanten! Ik loop wel vaker een levering mis.
Een vraagje; ikzelf ben 1.65 & 65 kilo ongeveer, welke maat van t-shirt raden jullie aan? Ik heb wel de voorkeur dat deze niet te ruim zit :)

• #22.615
Top die nieuwe service voor Belgische klanten! Ik loop wel vaker een levering mis.
Een vraagje; ikzelf ben 1.65 & 65 kilo ongeveer, welke maat van t-shirt raden jullie aan? Ik heb wel de voorkeur dat deze niet te ruim zit :)

Lastig te zeggen ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet zo'n kenner in ben. Wel weet ik dat ze iets ruimer vallen dan een normaal shirt. Dus iemand die normaal altijd L draagt kan best met M uit de voeten. Ik denk dat je dan mss zelfs het beste een S of M kan nemen.

Idd ik zou, M nemen. Gaat misschien beetje te groot zijn --> bulken!

Aminozuren zijn gevoelig voor vocht. Ik zou deze pot als verloren beschouwen. Ik denk dat de aminozuren kapot zijn en dan krijg je zelf giftige stoffen voor de nieren. Je hebt dit ook met pre workouts die te lang open hebben gestaan.

Ja idd, het poeder voelt klammig aan... Mja ok, Bestel ik wel een nieuwe. thx

Heb mijn pakket binnen :D had 2 maten shirts besteld voor de maat.
Maar XL is echt veel te groot, maat L zit netjes.
Nou zag ik op de site dat je kan omruilen?

• #22.619
Heb mijn pakket binnen :D had 2 maten shirts besteld voor de maat.
Maar XL is echt veel te groot, maat L zit netjes.
Nou zag ik op de site dat je kan omruilen?

Dat kan maar heb je wel te maken met verzendkosten voor het terug sturen. We kunnen dan een nieuwe shirt verzorgen bij een volgende order. Dat moet helaas zo omdat de shirts tegen kostprijs verkocht worden.

Dat kan maar heb je wel te maken met verzendkosten voor het terug sturen. We kunnen dan een nieuwe shirt verzorgen bij een volgende order. Dat moet helaas zo omdat de shirts tegen kostprijs verkocht worden.

Oke geen probleem, ga ik even nog een order plaatsen!

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 13:33 ----------

Hey rene, heb even een order geplaatst, nummer: 220706
Kan jij er voor zorgen dat er een witte maat L bij komt?(andere kleurtjes al besteld :))

Terug
Naar boven