MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.781
Vraagje :

Stel dat ik Vitargo en Pepto Pro los zou kopen en bij elkaar zou doen (eventueel nog EAS erbij?), wat mis ik dan nog ten opzichte van Advanced post workout?
Dan kan ik de verhoudingen een beetje aanpassen tussen tijdens en na de training.

Of zeggen jullie : loop niet te kloten koop gewoon Advanced post workout? :)

Dan kom je aardig in de buurt. De belangrijkste ingrediënten heb je dan wel te pakken.

Bah, sinds vandaag hebben jullie een huidplooi meter!
Eergister nog gekeken en niks. Jammer anders had ik m bij jullie besteld met de rest.

Vraagje :

Stel dat ik Vitargo en Pepto Pro los zou kopen en bij elkaar zou doen (eventueel nog EAS erbij?), wat mis ik dan nog ten opzichte van Advanced post workout?
Dan kan ik de verhoudingen een beetje aanpassen tussen tijdens en na de training.

Of zeggen jullie : loop niet te kloten koop gewoon Advanced post workout? :)

Maak ook mijn eigen PWO altijd.
Snelle koolhydraten (vitargo), pepto + crea's en dan zit je wel goed :D

• #22.785
Zo net weer een berg supps opgehaald bij het postkantoor.
Toch weer gekozen voor advanced post workout, want die is gewoon ****ing goed.
Ook eens die nieuwe zak van 5 kg advanced weight gainer ofzo genomen, ben benieuwd.
En ga de test booster ook proberen, geen idee wat ik moet verwachten.
Met libido is nog nix mis, dus hoop niet voor mijn vriendin dat ik er nu de hele dag als een geile beer bij loop :p

Now Foods Energy :( In oktober was de prijs nog steeds 23 € voor twee potjes (geen weekanbieding) en nu 15,50 € voor een potje (weekanbieding)

• #22.788
Zo net weer een berg supps opgehaald bij het postkantoor.
Toch weer gekozen voor advanced post workout, want die is gewoon ****ing goed.
Ook eens die nieuwe zak van 5 kg advanced weight gainer ofzo genomen, ben benieuwd.
En ga de test booster ook proberen, geen idee wat ik moet verwachten.
Met libido is nog nix mis, dus hoop niet voor mijn vriendin dat ik er nu de hele dag als een geile beer bij loop :p

Hahaha! succes man. APWO is inderdaad een topper!

Now Foods Energy :( In oktober was de prijs nog steeds 23 € voor twee potjes (geen weekanbieding) en nu 15,50 € voor een potje (weekanbieding)

:rolleyes: ik heb zelf geen idee. Moet dat navragen. Ik hou mezelf eigenlijk alleen bezig met de XXL-lijn.

Zit op 'n paar facturen te wachten die nog betaald moeten worden en dan ga ik weer bij jullie het e.e.a. inslaan :D

• #22.790
Tot hoe lang zyn de black cats en de energize bruikbaar? Wil anders een voorraadje inslaan

Welke testosteron booster raden jullie aan voor een 45 jarige man?

• #22.796
Tot hoe lang zyn de black cats en de energize bruikbaar? Wil anders een voorraadje inslaan

Ik heb ze net op uitverkocht gezet alles is zo'n beetje op, we hebben er nog om de vooruitbetalingen per bank te kunnen garanderen. Kleine kans komen ze maandag nog even terug op de site. We hebben nu alleen nog Energize met DMAA, houdbaar tot 2015.

Welke testosteron booster raden jullie aan voor een 45 jarige man?

precies! :thumbs:

Ik heb ze net op uitverkocht gezet alles is zo'n beetje op, we hebben er nog om de vooruitbetalingen per bank te kunnen garanderen. Kleine kans komen ze maandag nog even terug op de site. We hebben nu alleen nog Energize met DMAA, houdbaar tot 2015.

Ze stonden van gisteren nog in m'n winkelkar, neem ik deze gewoon mee op m'n bestelling en krijg ik ze nog aan?

Ze stonden van gisteren nog in m'n winkelkar, neem ik deze gewoon mee op m'n bestelling en krijg ik ze nog aan?

Je winkelkar is geen bestelling, maar een soort wenslijst. je besteld pas een stap of 2 verder.
Jij kan het wel in de winkelkar hebben terwijl ik ze letterlijk koop. Dus vraag even wat er op voorraad is en bestel en betaal dan gelijk.

Je winkelkar is geen bestelling, maar een soort wenslijst. je besteld pas een stap of 2 verder.
Jij kan het wel in de winkelkar hebben terwijl ik ze letterlijk koop. Dus vraag even wat er op voorraad is en bestel en betaal dan gelijk.
Weet het wel, maar kan ze ook nog selecteren in de webshop zelf (staat bij de uitleg zelf wel uitverkocht).

Ach, me eige fout, heb te lang gewacht :(

Maar denk uiteindelijk dat Energize toch voordeliger uitkomt dan de black cats? Al wou ik wel een potje black cats :p

• #22.800
Weet het wel, maar kan ze ook nog selecteren in de webshop zelf (staat bij de uitleg zelf wel uitverkocht).

Ach, me eige fout, heb te lang gewacht :(

Maar denk uiteindelijk dat Energize toch voordeliger uitkomt dan de black cats? Al wou ik wel een potje black cats :p

Check je PM! ;)

Terug
Naar boven