- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Geregeld en bedankt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geregeld en bedankt!
M'n vorige heb ik stuk gemaakt, en ik heb niks anders wat lang genoeg is voor m'n bicepsVond ik ook [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Er komen nog veel meer leuke dingen aan de komende maanden![]()

DPD komt op zaterdag ook langs in BE? (hun track & Trace kan ik niet echt veel uit afleiden en in de mail staat de volgende werkdag...maar is zaterdag een werkdag voor hun?)
Aangezien het weer winter is, word het tijd voor een bulk.
Suggesties voor een supplement?
Hun hoofdkantoor is hier in de buurt dus dat mag wel
Ach ik zie het wel
moet je hier nog feedback over krijgen (kleine maand terug had je dit gevraagd dacht ik?)?Hun hoofdkantoor is hier in de buurt dus dat mag welAch ik zie het wel
moet je hier nog feedback over krijgen (kleine maand terug had je dit gevraagd dacht ik?)?
Ah nee ik dacht dat er zaterdag ook werd geleverd; my bad! Is geen probleem hoorWat bedoel je precies? met leveringen op zaterdagen? In principe wordt er niet uitgeleverd maar er zijn wel chauffeurs die dat doen. Afhankelijk van het rayon. Daar is verder geen pijl op te trekken heb ik begrepen.
heb het maandag!Ah nee ik dacht dat er zaterdag ook werd geleverd; my bad! Is geen probleem hoorheb het maandag!

Mij hoor je niet klagen hoorOf dinsdag !
BTW , Xxl levert meestal altijd sneller of b en f .
( Ik bestel vaak bij alletwee )
Btw , jullie testbooster is echt super , zorg er gewoon voor dat hij nooit uit jullie assortiment verdwijnt !

Of dinsdag !
BTW , Xxl levert meestal altijd sneller dan b en f .
Btw , jullie testbooster is echt super , zorg er gewoon voor dat hij nooit uit jullie assortiment verdwijnt !
dpd is bijna altijd stip om half een bij mij! 
Of dinsdag !
XXL, de volgende bestelling gaat weer jullie kant uit! Stukje klantvriendelijkheid en snelle levering staat toch hoger in het vaandel als een paar euro goedkoper
Of dinsdag !
+1 dpd is voor de Belgen 10x beter dan postNL!
Ik kijk s morgens en de levering staat op 'vandaag', ik kijk s middags en de levering staat op 'morgen'dpd is bijna altijd stip om half een bij mij!
![]()
B&F is laatste tijd zwaar aan het verzaken met hun bestellingen. Al paar x besteld en elke keer weer een paar dagen vertraging om wat voor reden dan ook. Deze x i.v.m. hun verhuizing, meld dit dan even van te voren zou ik zeggen dan ga je er tenminste niet van uit dat het de volgende dag in huis isXXL, de volgende bestelling gaat weer jullie kant uit! Stukje klantvriendelijkheid en snelle levering staat toch hoger in het vaandel als een paar euro goedkoper
![]()
Stond vandaag een geweldig mooi pakket aan de deur! (waarvoor dank rene!)