Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hebben jullie nog pwo's zonder creatine?
jack3d micro ken ik al
Rene heb je toevallig al eens nagevraagd?Dat weet ik niet precies maar ik heb vaak genoeg van onze producent gehoord dat het slecht is. Hij had toen onderzoeken, zal eens navragen.
Rene,
Wat is de beste eas (poeder) die ik kan nemen? En bestaan er "alles in een" vitamines - mineralen? (Soort animal-pack, alleen dan wat minder caps?)
Thanks zover

Ik zou dan zeker kiezen voor Essential Amino Stack dan is veruit de beste keuze.
Wat betreft een goede multivitamine met niet zoveel tabletten, kijk eens naar Opti-Men.
)Ik zou dan zeker kiezen voor Essential Amino Stack dan is veruit de beste keuze.
Wat betreft een goede multivitamine met niet zoveel tabletten, kijk eens naar Opti-Men.
Sorry, waar ging het ook alweer over?![]()

Of je gemengde whey lang goed blijft!
Als ik op een trainingsdag moet werken zet ik soms een shaker met 2 shepjes whey in de koeling en daar drink ik dan af en toe van. Maar als je whey na bv 2u zijn waarde verliest heeft het niet echt veel zin
Wat betreft die eas, is als tip met dextro of waxy...maar is dit of/of, of en/of?
aha .. ja beste niet te lang gemengd laten staan. De eiwitten gaan dan afbreken. Na enige uren start dat proces.
EAS met WMS of EAS met DextroJuice, zo bedoelde we dat.
Dat afbreken maakt toch niks uit? De aminozuren blijven behouden, alleen niet meer aan elkaar geketend.
Vandaag me bestelling netjes op tijd ontvangen, ben benieuwd hoe de appeltaart smaak me gaat bevallen! Hij ruikt in ieder geval al erg sexy haha!