XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hebben jullie nog pwo's zonder creatine?

jack3d micro ken ik al

Rene,

Wat is de beste eas (poeder) die ik kan nemen? En bestaan er "alles in een" vitamines - mineralen? (Soort animal-pack, alleen dan wat minder caps?)

Thanks zover

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.826
Rene,

Wat is de beste eas (poeder) die ik kan nemen? En bestaan er "alles in een" vitamines - mineralen? (Soort animal-pack, alleen dan wat minder caps?)

Thanks zover

Ik zou dan zeker kiezen voor Essential Amino Stack dan is veruit de beste keuze.

Wat betreft een goede multivitamine met niet zoveel tabletten, kijk eens naar Opti-Men.

Rene heb je toevallig al eens nagevraagd?

Sorry, waar ging het ook alweer over? :o

Ik zou dan zeker kiezen voor Essential Amino Stack dan is veruit de beste keuze.

Wat betreft een goede multivitamine met niet zoveel tabletten, kijk eens naar Opti-Men.

Sorry, waar ging het ook alweer over? :o
:P
Of je gemengde whey lang goed blijft!
Als ik op een trainingsdag moet werken zet ik soms een shaker met 2 shepjes whey in de koeling en daar drink ik dan af en toe van. Maar als je whey na bv 2u zijn waarde verliest heeft het niet echt veel zin

Wat betreft die eas, is als tip met dextro of waxy...maar is dit of/of, of en/of?

• #22.830
:P
Of je gemengde whey lang goed blijft!
Als ik op een trainingsdag moet werken zet ik soms een shaker met 2 shepjes whey in de koeling en daar drink ik dan af en toe van. Maar als je whey na bv 2u zijn waarde verliest heeft het niet echt veel zin

aha .. ja beste niet te lang gemengd laten staan. De eiwitten gaan dan afbreken. Na enige uren start dat proces.

Wat betreft die eas, is als tip met dextro of waxy...maar is dit of/of, of en/of?

EAS met WMS of EAS met DextroJuice, zo bedoelde we dat.

Duidelijk bro, bestelling onderweg! Thanks

aha .. ja beste niet te lang gemengd laten staan. De eiwitten gaan dan afbreken. Na enige uren start dat proces.

EAS met WMS of EAS met DextroJuice, zo bedoelde we dat.

Dat afbreken maakt toch niks uit? De aminozuren blijven behouden, alleen niet meer aan elkaar geketend.

Vandaag me bestelling netjes op tijd ontvangen, ben benieuwd hoe de appeltaart smaak me gaat bevallen! Hij ruikt in ieder geval al erg sexy haha!

• #22.834
Duidelijk bro, bestelling onderweg! Thanks

Ok succes en thx!

Dat afbreken maakt toch niks uit? De aminozuren blijven behouden, alleen niet meer aan elkaar geketend.

het breekt af naar amoniaken heb ik begrepen dat is het probleem.

Vandaag me bestelling netjes op tijd ontvangen, ben benieuwd hoe de appeltaart smaak me gaat bevallen! Hij ruikt in ieder geval al erg sexy haha!

:thumbs: Sexyyyyyy!!!!!!!! haha.. geen American Pie toestanden met onze appeltaart whey toch? ;)

:roflol: zou ongekend zijn

Gelukkige verjaardag rene :birthday:

Gelukkige verjaardag! Dat er nog véél mogen komen.

Gefeliciteerd !!

Wilde gelijk even zeggen dat die perfect mass gainer een toppertje is.
Heb hem in de smaak aardbei, en bevalt goed !

Terug
Naar boven