XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hey xxl,
ik wou laatst trainings handschoenen bij jullie bestellen had ze in me winkelmandje gedaan maar nog niet me bestelling afgerond, ik wou dat vandaag gaan bestellen maar toen zag ik dat ze niet meer op jullie site stonden. komen ze nog wel terug??

martin

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.863
hey xxl,
ik wou laatst trainings handschoenen bij jullie bestellen had ze in me winkelmandje gedaan maar nog niet me bestelling afgerond, ik wou dat vandaag gaan bestellen maar toen zag ik dat ze niet meer op jullie site stonden. komen ze nog wel terug??

martin

Ze staan nog wel op de site > Hulpmiddelen

Mijn grootmoeder is redelijk ziek en de dokter heeft havermoutpap aangeraden. Daarnet kwam mijn moeder wat tips aan mij vragen aangezien ik elke morgen havermout oid eet. Ik heb ze Delicious breakfast meegegeven :cool:

Word er morgen eigenlijk ook bezorgd aan de deur...?

• #22.866
Mijn grootmoeder is redelijk ziek en de dokter heeft havermoutpap aangeraden. Daarnet kwam mijn moeder wat tips aan mij vragen aangezien ik elke morgen havermout oid eet. Ik heb ze Delicious breakfast meegegeven :cool:

We hebben de breakfast met de laatste batch ENORM verbeterd. het past nu ook in een kleinere pot en de smaak is nu zoals ik deze altijd had willen hebben. Ik heb ook veel samples besteld om deze verbetering goed onder de aandacht te brengen. :p

Word er morgen eigenlijk ook bezorgd aan de deur...?

Nee op zondag niet ;)

Zijn er binnenkort zo'n samples beschikbaar? Ik heb nu nog iets meer als een halve pot staan (ik eet er niet dagelijks van wegens tijdgebrek)

Was er al achter inderdaad dat er niet besteld werd, dus word nog even wachten :)

• #22.869
Gisteren voor 17.00 uur bestelling geplaatst bij jullie & mail ontvangen van jullie dat de bestelling werd aanvaard.
Maar nog steeds geen mail ontvangen van DPD. Moet ik deze dan niet meer vandaag verwachten of?

• #22.871
Gisteren voor 17.00 uur bestelling geplaatst bij jullie & mail ontvangen van jullie dat de bestelling werd aanvaard.
Maar nog steeds geen mail ontvangen van DPD. Moet ik deze dan niet meer vandaag verwachten of?

Die krijg je alleen op werkdagen, vandaag dus ;)

Zit er een merkbaar verschil in opti-men en opti-women?

Lijkt me handiger om de pot met mn gf te delen dan om 2 verschillende te nemen..

Waar kan je weer couponcodes vinden? :cool:;)

• #22.874
Zit er een merkbaar verschil in opti-men en opti-women?

Lijkt me handiger om de pot met mn gf te delen dan om 2 verschillende te nemen..

Volgens mij is dat meer commercieel dat verschil :p

Waar kan je weer couponcodes vinden? :cool:;)

Die codes kunnen gewonnen worden via onze FB actie, verder kan je daar kadobonnen verzilveren. In de nieuwe site waar me mee bezig zijn komen er meer mogelijkheden.

Bestelling weer perfect aangekomen, top!

Hier ook! Mooi ingepakt, zag er goed uit!

Die trainingsbroek zit echt enorm goed :D

Btw Rene, die Xtreme test booster. op de gebruiksaanwijzing staat om 3 caps in te nemen voor de training, wat op rustdagen?

Hier ook! Mooi ingepakt, zag er goed uit!

Die trainingsbroek zit echt enorm goed :D

Btw Rene, die Xtreme test booster. op de gebruiksaanwijzing staat om 3 caps in te nemen voor de training, wat op rustdagen?

Heb de trainingsbroek ook, vind hem mwah...
Denk dat een maatje groter beter had geweest, maar ben zowiezo niet zo'n fan van laag model broek.
Als ik hem goed ophijs zit hij strak in me kruis, en heb ik hoog water in de polder.

En heb die Xtreme test ook, maar dacht dat er op stond 3x per dag tussen de maaltijden door?
Thuis ff checken dan.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 13:33 ----------

Gebruik

Neem 1 capsule 3 keer per dag. Neem deze tussen de maaltijden in.

Bron : website XXL.

Had eens een vraagje over de whey.

Heb een keer de whey delicious geprobeerd, choco smaak en ik zie nu de Perfect Whey Protein van XXL Nutrition staan, is de choco smaak van dit hetzelfde of smaakt het wat anders?

Ook nog een vraagje ivm de levering. Levering is altijd heel snel enz, maar wat me opviel is dat als het pakketje betaald is dan zet de bezorger het gewoon voor de deur ook al is er niemand thuis. Wat doen jullie in geval van diefstal? Want de bezorger heeft geen bewijs dat het is afgeleverd en ik kan niet bewijzen dat ik het heb gekregen.

Is dit bij iedereen zo?

bedankt

Heb de trainingsbroek ook, vind hem mwah...
Denk dat een maatje groter beter had geweest, maar ben zowiezo niet zo'n fan van laag model broek.
Als ik hem goed ophijs zit hij strak in me kruis, en heb ik hoog water in de polder.

En heb die Xtreme test ook, maar dacht dat er op stond 3x per dag tussen de maaltijden door?
Thuis ff checken dan.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 13:33 ----------

Gebruik

Neem 1 capsule 3 keer per dag. Neem deze tussen de maaltijden in.

Bron : website XXL.

Ik heb m gekocht om thuis mee rond te lopen, ding zit echt goed imo :D train zoiezo niet graag in een lange broek, krijgt ik het veel te warm van..

Terug
Naar boven