fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OK! goed om te horen, wij hebben de kwaliteit van de broek ook zo gemaakt dat deze past bij de kwaliteit van de supplementen. Wij focussen altijd op kwaliteit.
Wij hebben ook niet zomaar ergens een broek besteld en deze laten bedrukken. Deze broeken worden speciaal voor ons gemaakt en daarna geborduurd en bedrukt. Dat maakt de prijs ook hoger maar je koopt volgens mij nergens een betere kwaliteit voor die prijs. Wel laten we bij een volgende batch er ritsjes op de zakken maken of we maken deze iets dieper.
We laten geheel nieuwe tanktops maken, ik ben nu nog in het sample goedkeur stadium. Maar het ik hoop ze met een maand weer allemaal op voorraad te hebben. Het worden elatische tanktop, echt goed materiaal.
Hee Rene, wat zijn je ervaringen met de nieuwe Hydroxycut?
Groeten,
Fiezefur

Ik zou voor beide gaan. Zakken wat dieper en een rits erbij. Er is nu niets mis mee, maar als je toch iets laat aanpassen :-)
Maak iig volop reclame voor je in the gym :-) werd vandaag al gevraagd hoeveel ze kosten en de website van jullie.
"René,
vanaf wanneer zal de volgende batch broeken ongeveer beschikbaar zijn? Ik zou er namelijk bij m'n volgende bestelling wel een willen bestellen maar dan enkel als de ritsen/diepe zakken aanwezig zijn. Korte zakjes waar alles uitvalt vind ik ook te storend.
Alvast bedankt
Was namelijk over de vorige niet zo tevreden.. welke Fatburner adviseer je?

Zaterdag avond supps bij jullie besteld, krijg ik ze dan morgen of dinsdag binnen?![]()

Broeken besteld. Helaas waren ze te klein.
Terug gestuurd en hoop dat ik de nieuwe dinsdag binnen krijg!
Kwaliteit van stof is echt super en letters van tekst is echt perfect. Past er helemaal bij.
Heb bij de concurrent ook een broek besteld maar kwaliteit is echt bagger en de broek heeft geen zakken.
Hoody en vest zitten ook gegoten. Gelukkig wel gelijk de goede maat.
Nu nog hopen dat de tanktops er weer snel zijn in mijn maat!

dus ik zou voor XXL gaan qua gear.
Rene,
Weet jij of mijn broeken die ik retour gestuurd heb al zijn aangekomen? Heb ze vrijdag rond 15:00 uur laten versturen. Jullie moeten hem dan op zaterdag ontvangen hebben.
Was bestelnr 228505.
Zit eigenlijk op smart op de nieuwe te wachten.
Gr Steve
Die broeken kan en mag je niet vergelijken qua kwaliteit heel andere wereld
Die komen vandaag denk ik.
Heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen! Thanks