- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die broek is heel fijn echter heb ik met maat M nog steeds te veel ruimte over bij mijn taille

Als je had gekeken op de flexcup en een lint mee had genomen had je kunnen meten toen was het 66cm
---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 16:20 ----------
verheug me straks op training eerst me unleash v3 met 10 gram EAS en dan knallen
laat maar eens weten hoe het ging!Broeken besteld. Helaas waren ze te klein.
Terug gestuurd en hoop dat ik de nieuwe dinsdag binnen krijg!
Kwaliteit van stof is echt super en letters van tekst is echt perfect. Past er helemaal bij.
Heb bij de concurrent ook een broek besteld maar kwaliteit is echt bagger en de broek heeft geen zakken.
Hoody en vest zitten ook gegoten. Gelukkig wel gelijk de goede maat.
Nu nog hopen dat de tanktops er weer snel zijn in mijn maat!
OK! goed om te horen, wij hebben de kwaliteit van de broek ook zo gemaakt dat deze past bij de kwaliteit van de supplementen. Wij focussen altijd op kwaliteit.
Wij hebben ook niet zomaar ergens een broek besteld en deze laten bedrukken. Deze broeken worden speciaal voor ons gemaakt en daarna geborduurd en bedrukt. Dat maakt de prijs ook hoger maar je koopt volgens mij nergens een betere kwaliteit voor die prijs. Wel laten we bij een volgende batch er ritsjes op de zakken maken of we maken deze iets dieper.
We laten geheel nieuwe tanktops maken, ik ben nu nog in het sample goedkeur stadium. Maar het ik hoop ze met een maand weer allemaal op voorraad te hebben. Het worden elatische tanktop, echt goed materiaal.

Als je nog een testpersoon nodig heb weetje me te vinden haha!
De shirts van jullie zitten inderdaad als gegoten. Daarnaast ook stoere uitstraling.
Beetje 'Animal/Gorilla' achtige look![]()
De t-shirts zouden toch ook nog in andere kleuren komen, hoe staat het daar mee?
Hoeveel kleuren wil je hebben?!
http://www.xxlnutrition.nl/xxl-t-shirt/xxl-nutrition
* Zwart
* Grijs
* Blauw
* Geel
* Wit
Heb de meeste ervan al, alleen kan me herinneren dat tijdje geleden werd gesproken over legergroen?