- Waardering
- 4.382
Ik ga me de Xtreme Pump caps eens bestellen.
Hopelijk doet het wat.![]()
Ok! Keep me posted!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga me de Xtreme Pump caps eens bestellen.
Hopelijk doet het wat.![]()
Hey René, tijdje geleden zei je dat de kwaliteit van whey vervalt als je het te lang gemengd laat. Is dit ook zo met bcaa's? Nu ik IF volg meng ik vaak 's morgens mijn bcaa's en pas 4-5u later is het op.
Whey gaat stinken omdat de verbindingen uit elkaar vallen, het denatureren van eiwitten.
Aangezien BCAA/EAA in vrije vorm zijn zal dat hier niet gebeuren. Als ik mijn waterfles met bcaa niet volledig opdrink tijdens de training drink ik de rest gewoon de volgende ochtend op.
Nieuwe unleash rené?damn, dat ziet er weer veel belovend uit.

Top! Hou me (ons) even op de hoogte. neem ik er eentje van je mee.
Maar het is niet dat je zelf vindt dat Animal omega beter is dan de gemiddelde visolie?
V3 totaal uit de productie? Die beviel me namelijk erg goed.. Geen 'zin' om alle pagina's hiervoor door te lezen dus vraag het bij deze; Wat maakt de nieuwe Unleash beter dan de vorige?
In die Animal Omega zit ook wel een stevige dosis GLA

Hoi XXL,
Ik eet een goede maaltijd rond 18:30 dan sport ik meestal rond 19:15 tot 20:30, Daarna eet ik meestal nog een maaltijd met rijst(70gr)/vlees(150gr)/roerbakgroente(100gr) rond 21:00.
Nu heb ik laatst jullie Advanced Post Workout gekocht. Deze neem ik direct na het sporten(in de sportschool) Als ik dan thuis kom moet/kan ik dan nog wat eten? Graag jou advies + motivatie.
Ik zit in de bulk.
P.s. Kwark is geen optie.
Bedankt alvast.![]()
Dat dacht ik al. Bedankt! De smaak is in ieder geval goed van de APWO, hopen dat het ook zo goed werkt![]()
Ik had een kort vraagje maar had er al een topic over gemaakt zouden jullie die eens kunnen lezen en kijken of jullie er een antwoord op hebben ben erg benieuwd:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bevergeil-333556/#post7545081
. Ik ken dat hele spul niet en wist het ook niet dat het in producten werd gebruikt.
want ik weet precies welke aroma's wij gebruiken. Wij testen de producten ook altijd als we met een nieuwe smaak komen met minimaal 3 verschillende aroma's. Want er zijn heel veel verschillende aroma's per smaak.Dat is vreemd zeg we krijgen die 2x per maand vers binnen, neem even contact op met info@xxl
We kijken nog even of we het in de verkoop doen of niet we hebben nog een pallet gevonden met wat erop inderdaad... binnen een week nemen we die beslissing.