- Waardering
- 4.382
Voor het einde van de week beslis ik erover, ik wacht op antwoord van een vraag die ik heb uitgezet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor het einde van de week beslis ik erover, ik wacht op antwoord van een vraag die ik heb uitgezet.

ok, ik hou je er aan. Anders wil ik een gratis potje! :d

(kwa bestellingen)Netjes René, heb er eentje meegenomen van je!
edit/
mega-grow kers of orange het lekkerst?(kwa bestellingen)

Rene, komt dat plaatje nog op een tanktop ofzo? lijkt me vet ding dan als t mooie kwaliteit is!
beide lekker
ga we zeker even naar kijken maar we werken aan 2 soorten nieuwe tanktops en aan shirt eerst even dat afwerken.
Netjes René, heb er eentje meegenomen van je!
edit/
mega-grow kers of orange het lekkerst?(kwa bestellingen)

Ik heb orange genomen en ben echt tevreden. Precies gewoon limonade.
René, ik heb vandaag de Mega pump caps getest.
3 caps 1.30u voor de training ingenomen.
Spijtig genoeg echt niets van ondervonden, geen extra pump, geen warm gevoel, geen erectie..![]()
Niets abnormaal dus. Zal dus niet werken voor mij spijtig genoeg.
Is er nog iets anders dat je mij kan aanraden als pre-workout sup?
Ik nam vroeger Noxipro, Jack3D. Had wel heel veel moeite met dit in te nemen. Kon het zo moeilijk binnen krijgen.
Daarom mijn voorkeur voor caps.
Van deze 2 kreeg ik wel na 15min. tintelingen in vingers en moest ik beginnen trainen.
Ik hoor het graag mocht je nog alternatieven hebben.
Groetjes
Hallo XXL,
Ik ben opzoek naar een nieuwe whey/casseine bij voorkeur een zo zuiver mogelijk
Nu zit het als volgt in het verleden heb ik veel maag/darm problemen gehad met de producten van de...concurrent zullen we maar even zeggen. Heb daar 3 verschillende producten geprobeerd, whey, casseine, en isolaat en bij allen ervaar ik kramp opgeblazen gevoel en kakfestijn. Dus ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee..
Ten einde raad overgestap op pepto pro en eureka! Het smaakt goor maar, Nergens last meer van.
(het vreemde is trouwens ik kan wel melk drinken en kwark eten zonder problemen)
Nu is mijn vraag is er eventueel een alternatief voor pepto pro, aangezien dit een vrij prijzig product is voor de kleine hoeveelheid die je maar krijgt. Ik zag syntrax staan..is dat wat?
Ik heb interesse in de purple wrath van controlled labs, maar zie dat die uitverkocht is... Komt die nog terug?
Zoek een pre/intraworkout sup zonder stims. Of is purple psyko of white blood een goed alternatief?
René, is het mogelijk om advies op maar te krijgen in de winkel zelf?.. Of hebben jullie alleen een distributie?
Je kan altijd langskomen bij ons in het magazijn, we hebben geen winkel maar mensen kunnen wel afhalen eventueel.
Dus kan gewoon zonder afspraak langskomen, om vervolgens iets te kopen? aangezien ik ook bij XXL in de buurt ben dit weekend.
. Dat kan zeker alleen zijn we er niet in het weekend.
Maandag tot vrijdag van 9:00 - 17:30
Top! kom ik vd week een keertje langs René
Bedankt.