Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, komt dat plaatje nog op een tanktop ofzo? lijkt me vet ding dan als t mooie kwaliteit is!

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.007
beide lekker :D

ga we zeker even naar kijken maar we werken aan 2 soorten nieuwe tanktops en aan shirt eerst even dat afwerken.

oke, kzou hem zeker kopen:)

ben srs benieuwd naar de nieuwe unleash? Aangezien ik weet dat je eerlijk bent, hoe is deze in vergelijking tot de oude Noxipro?

Netjes René, heb er eentje meegenomen van je!

edit/

mega-grow kers of orange het lekkerst? :) (kwa bestellingen)

Ik heb orange genomen en ben echt tevreden. Precies gewoon limonade. ;)

René, ik heb vandaag de Mega pump caps getest.
3 caps 1.30u voor de training ingenomen.
Spijtig genoeg echt niets van ondervonden, geen extra pump, geen warm gevoel, geen erectie.. :P
Niets abnormaal dus. Zal dus niet werken voor mij spijtig genoeg.

Is er nog iets anders dat je mij kan aanraden als pre-workout sup?
Ik nam vroeger Noxipro, Jack3D. Had wel heel veel moeite met dit in te nemen. Kon het zo moeilijk binnen krijgen.
Daarom mijn voorkeur voor caps.
Van deze 2 kreeg ik wel na 15min. tintelingen in vingers en moest ik beginnen trainen.

Ik hoor het graag mocht je nog alternatieven hebben.

Groetjes

Laatst bewerkt:
  • #23.010
Ik heb orange genomen en ben echt tevreden. Precies gewoon limonade. ;)

René, ik heb vandaag de Mega pump caps getest.
3 caps 1.30u voor de training ingenomen.
Spijtig genoeg echt niets van ondervonden, geen extra pump, geen warm gevoel, geen erectie.. :P
Niets abnormaal dus. Zal dus niet werken voor mij spijtig genoeg.

Is er nog iets anders dat je mij kan aanraden als pre-workout sup?
Ik nam vroeger Noxipro, Jack3D. Had wel heel veel moeite met dit in te nemen. Kon het zo moeilijk binnen krijgen.
Daarom mijn voorkeur voor caps.
Van deze 2 kreeg ik wel na 15min. tintelingen in vingers en moest ik beginnen trainen.

Ik hoor het graag mocht je nog alternatieven hebben.

Groetjes

jammer dat je niets voelde, maar er zit ook geen energie component in of beta alanine. Het is puur voor de pomp en doorbloeding. probeer het morgen nog eens en kijk wat het doet. Ik zou je de nieuwe UNLEASH eens aanraden die smaak net als limonade, drink je met plezier. De oude Unleash was hardcore.

Hallo XXL,

Ik ben opzoek naar een nieuwe whey/casseine bij voorkeur een zo zuiver mogelijk

Nu zit het als volgt in het verleden heb ik veel maag/darm problemen gehad met de producten van de...concurrent zullen we maar even zeggen. Heb daar 3 verschillende producten geprobeerd, whey, casseine, en isolaat en bij allen ervaar ik kramp opgeblazen gevoel en kakfestijn. Dus ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee..
Ten einde raad overgestap op pepto pro en eureka! Het smaakt goor maar, Nergens last meer van.
(het vreemde is trouwens ik kan wel melk drinken en kwark eten zonder problemen)

Nu is mijn vraag is er eventueel een alternatief voor pepto pro, aangezien dit een vrij prijzig product is voor de kleine hoeveelheid die je maar krijgt. Ik zag syntrax staan..is dat wat?

Ik heb interesse in de purple wrath van controlled labs, maar zie dat die uitverkocht is... Komt die nog terug?

Zoek een pre/intraworkout sup zonder stims. Of is purple psyko of white blood een goed alternatief?

• #23.013
Hallo XXL,

Ik ben opzoek naar een nieuwe whey/casseine bij voorkeur een zo zuiver mogelijk

Nu zit het als volgt in het verleden heb ik veel maag/darm problemen gehad met de producten van de...concurrent zullen we maar even zeggen. Heb daar 3 verschillende producten geprobeerd, whey, casseine, en isolaat en bij allen ervaar ik kramp opgeblazen gevoel en kakfestijn. Dus ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee..
Ten einde raad overgestap op pepto pro en eureka! Het smaakt goor maar, Nergens last meer van.
(het vreemde is trouwens ik kan wel melk drinken en kwark eten zonder problemen)

Nu is mijn vraag is er eventueel een alternatief voor pepto pro, aangezien dit een vrij prijzig product is voor de kleine hoeveelheid die je maar krijgt. Ik zag syntrax staan..is dat wat?

Dat is inderdaad best raar als je wel kwark kan eten. Misschien komt het wel niet van de lactose maar van de zoetstoffen, zou dat kunnen? Ik denk haast van wel.

Ik heb interesse in de purple wrath van controlled labs, maar zie dat die uitverkocht is... Komt die nog terug?

Zoek een pre/intraworkout sup zonder stims. Of is purple psyko of white blood een goed alternatief?

Ja komt zeker nog terug, is besteld. Ik zou een creatine nemen met bijvoorbeeld AAKG daarbij. Kan je zelf ook de doseringen bepalen en als je ze lost koopt doe je er ook lang mee.

René, is het mogelijk om advies op maar te krijgen in de winkel zelf?.. Of hebben jullie alleen een distributie?

• #23.015
  • #23.017
Zag op een foto van Robin brantz straps die helemaal zwart waren hebben jullie ie nu alleen maar of nog steeds die met wit erin?

Terug
Naar boven