- Waardering
- 4.382
Zag op een foto van Robin brantz straps die helemaal zwart waren hebben jullie ie nu alleen maar of nog steeds die met wit erin?
Die zijn allemaal nu zo met zwart volgens mij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag op een foto van Robin brantz straps die helemaal zwart waren hebben jullie ie nu alleen maar of nog steeds die met wit erin?
Straffe intro René!
Volgens jou smaakt die nieuwe unleash watermeloen net als de megagrow limonade?
Niet zo van die chemische troep als jack3D en Noxipro?
Kan die megagrow dus makkelijk drinken. :-)
René , niet van plan om havermoutcakes ( oatsnacks ) te maken zoals die van Davina ?
Maar dan Xxl kwaliteit en goede prijs .
Ik dank je bij voorbaat .
Al 8 jaar trouwe klant .

Ben benieuwd naar de nieuwe Unleash. Eerst maar eens de reviews afwachten.
Voor 40 doses is t niet goedkoop maar als t echt 40 doses zijn en de werking echt goed, dan is t gerechtvaardigd.
Wat bij mij wel altijd n afknapper is, is dat gelul over creatines. Nog altijd is de mono bewezen t meest efficient/effectief. Maar goed, marketing is niks mis mee
Ik verwacht van XXL geen Bn-Fratsen zoals met Strong! Verkeerde maatschepjes en uiteindelijk is de ultraconcentrated dosis van 6 gram net n halve dosis.
Maar goed, ik ben benieuwd. Momenteel bevalt Assault me buitengewoon prettig. Clean gevoel zonder crash, wel te duur![]()
Uitstekende service bij XXLnutrition.
Geen emmer gevraagd bij m'n bestelling, maar na enkele mailtjes en betaling van de portkosten (moet het trouwens nog doen) kreeg ik hem netjes thuis afgeleverd.
Holy shit dat filmpjeen leg eens uit, er volgen nog filmpjes?
proteine repen met xxl kwaliteit? in
![]()

Repen?...
Oh daar ben ik toch wel benieuwd naar want dat is eigenlijk het enige wat ik echt lekker vind bij B&F, de rest van de concurrent is voor mij iets te zoet en neem daarom de heerlijke delicous producten.
Als deze repen met dezelfde achtergrond gemaakt wordt.... Winner!!
dat is de insteek geweest. Er komt 1 smaak om mee te beginnen en dan gaan we langzaam uitbreiden 
kan ik langskomen bij jullie vestiging in Helmond in de namiddag?

Net een bestelling gedaan bij jullie!
Kan er een Sport & Fitness Magazine 167 van XXL Nutrition bij in plaats van een gratis sample?
Ik zag het pas naar de bestelling dat die er ook weer was.
Bestellingsnummer: 236598
Nieuwe pakje binnen nieuwe unleash tanktops en wat shirtjes die strakke tanktop zit heerlijk komt die ook in andere kleuren?