MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Benieuwd naar de Delicious repen (y)

Jullie zijn goed bezig

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.044
Benieuwd naar de Delicious repen (y)

De doosjes en folie voor om de repen is al klaar, ik verwacht dat ze met een maand klaar zijn. Het is een lang traject met zo'n reep dat duurt maanden.

Dank je! we gaan nog flink gasgeven de komende tijd en er komen veel nieuwe supps en andere leuke dingen. En de nieuwe site begint nu ook aardig vorm aan te nemen (binnen 2 maanden klaar).

Zo een potje Unleash dan maar besteld. ;)

• #23.046
We zijn met wat filmpjes bezig inderdaad, in onze stijl zeg maar. Dit filmpje is dan alleen de intro dan komt de rest :p

De reep die we nu krijgen komt in de Delicious Lijn, smaak echt bijzonder goed. zodra die binnen zijn gaan we het traject starten voor een reep in de "gewone" XXL Lijn.

Top :thumbs:

klopt maar als je de bestelling hebt afgerond kun je niet meer wijzigen lijk mij?
dus kunnen jullie nog aanpassen?

pakket zal wel dinsdag bezorgd worden ...

gr ries.

• #23.050
klopt maar als je de bestelling hebt afgerond kun je niet meer wijzigen lijk mij?
dus kunnen jullie nog aanpassen?

pakket zal wel dinsdag bezorgd worden ...

gr ries.

Ik zag dat je ook al een vraag had gesteld op onze site, heb je daar geantwoord. ;)

Weet dat het wat vroeg is, maar wat gaan die repen kosten?

• #23.052
Weet dat het wat vroeg is, maar wat gaan die repen kosten?

Dat weet ik inderdaad, maar we maken dat pas bekend als ze zijn. Heeft niet veel zin nu nog.

Het is een soort snicker reep geworden met karamel en nootjes, wij vinden de reep erg lekker met recht een Delicious Protein Bar.

Als de repen binnen zijn starten we een traject voor een nieuwe reep die komt in de Premium Series en zal geen nootjes en karamel hebben en een hoger eiwitpercentage en minder vetten en carbs. Maar dan wordt uiteraard ook de smaak minder.

Dan hebben we straks soorten repen waar we iedereen mee kunnen bedienen, dan komen er ook meer smaken per soort ;)

Zo dat zou een uitkomst zijn, een reep die eindelijk ECHT weinig vetten en carbs heeft.

• #23.055
Zo dat zou een uitkomst zijn, een reep die eindelijk ECHT weinig vetten en carbs heeft.

Dat wordt het 2e reep project inderdaad waar we naar gaan kijken.

Beste Rene,

Nemen jullie het merk Image sports ook op in het assortiment?
In de nieuwe muscle en fitness wordt hier veel mee geadverteerd.

grt
Lennert

Ik ken het hele merk niet ik zal er even naar kijken. Wij merken dat er naar veel merken vrijwel geen vraag is en hier maar blijft liggen. We willen zelf de merken beperken maar dan van die merken wel een hele lijn aanbieden. Daar gaan we de komende tijd aan werken.

Mmm nieuwe repen. Doet me denken aan de repen die jullie vroeger hadden, die vond ik ook al zeer goed. De smaak was cocos-honing als ik me niet vergis? (vroeger)

• #23.057
Mmm nieuwe repen. Doet me denken aan de repen die jullie vroeger hadden, die vond ik ook al zeer goed. De smaak was cocos-honing als ik me niet vergis? (vroeger)

Ja dat klopt! maar die producent is op de fles gegaan toen, we hadden 2 smaken ook iets met kaneel weet nog.

Citaat:
Origineel gepost door poloer
Hebben jullie al een beslissing genomen?

Voor het einde van de week beslis ik erover, ik wacht op antwoord van een vraag die ik heb uitgezet.

Citaat:
Origineel gepost door XXL Nutrition
Voor het einde van de week beslis ik erover, ik wacht op antwoord van een vraag die ik heb uitgezet.

ok, ik hou je er aan. Anders wil ik een gratis potje!

---------------------------------------------------

Waar blijft mijn gratis potje :p

Terug
Naar boven