MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Whey watermeloen besteld, ik ben benieuwd naar de smaak man! :D

normaliter kan ik de smaak van watermeloen wel waarderen, zeker in de zomertijden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.146
Whey watermeloen besteld, ik ben benieuwd naar de smaak man! :D

normaliter kan ik de smaak van watermeloen wel waarderen, zeker in de zomertijden.

ik denk watermeloen.
Hey ik zie mijn eigen Energizer , DIE ga IK bestellen vandaag :D

ray, wat ga je nou stoer lopen doen?

Niet rellen! de smaak lijkt echt op watermeloen, laat me even weten wat je van de smaak vind.

Ik heb het al goed gemaakt met KARMA :D
Zo en meteen de bestelling geplaatst , vreemd ik dacht toch dat ik alleen de Xtreme had besteld ik kom altijd met meer bij de kassa :o:)

En facebook bezocht (blijkbaar)......EDIT meteen maar geliked dacht dat ik dat al een tijd geleden gedaan had ?!
Zojuist besteld bij XXL Nutrition! Xtreme Energizer van XXL Nutrition, Whey Delicious van XXL Nutrition, Creatine Monohydraat van XXL Nutrition
LOL ik net me zus aan de telefoon , wat is dat XXL , niet gezien dat het naar vrienden gestuurd werd.. ik ben ook z'n facebook nerd...

Groetjes, Ray..... en bedankt alvast Rene :cool:

Laatst bewerkt:
  • #23.148
Ik heb het al goed gemaakt met KARMA :D
Zo en meteen de bestelling geplaatst , vreemd ik dacht toch dat ik alleen de Xtreme had besteld ik kom altijd met meer bij de kassa :o:)

En facebook bezocht (blijkbaar)......EDIT meteen maar geliked dacht dat ik dat al een tijd geleden gedaan had ?!

LOL ik net me zus aan de telefoon , wat is dat XXL , niet gezien dat het naar vrienden gestuurd werd.. ik ben ook z'n facebook nerd...

Groetjes, Ray..... en bedankt alvast Rene :cool:

ja iedereen ziet wat je doet op FB echt te gek eigenlijk....

Je spullen zijn allang ingepakt en PostNL is aan het inladen, nog 15 minuten en we gaan massaal naar de gym hier. Morgen naar de FIBO :p

Bedankt voor je bestelling, die whey citroen is lekker fris maar het is geen smaak voor iedereen. Laat graag even weten wat je er van vind.

Aaa dan weet nu iedereen dat ik aan de supps zit , prima..
en train ze Rene ! ;):cool:

En zag inderdaad dat het meteen al ingepakt was , hebben jullie nog een zwarte piet achter :eek:

• #23.150
Heb 3 potten Xtreme Test van XXL Nutrition besteld nadat 1 pot me goed is bevallen. En neem 2 caps i.p.v. de aanbevolen 3 per dag. Eindelijk een testbooster die wel werkt. :thumbs:

Heb 3 potten Xtreme Test van XXL Nutrition besteld nadat 1 pot me goed is bevallen. En neem 2 caps i.p.v. de aanbevolen 3 per dag. Eindelijk een testbooster die wel werkt. :thumbs:
Aaa Ha daar ben ik ook altijd we voor te porren , goed om te horen :)
ik zit nog ff in de wacht dan kan ik me shakie pakken :cool:

Xtreme Test bevalt mij ook beter dan ik had verwacht , best wel goed zo , die Xtreme serie

Xtreme Test bevalt mij ook beter dan ik had verwacht , best wel goed zo , die Xtreme serie
Ja hé
smugf.gif

HaHa precies op tijd,
[afbeelding niet meer beschikbaar]

XXL hanger is voor mijn zender :D
http://s12.postimg.org/im3lcc2yl/cord.jpg

Nogmaals dank Rene (XXL) :)

Laatst bewerkt:
verkopen jullie ook al test.

• #23.156

we krijgen echt heel veel goede reacties over de Xtreme Test . ik ben daar enorm blij mee omdat ik heel veel tijd heb gestoken in de ontwikkeling ervan. Ook de reacties van mannen met een kinderwens die nu ineens wel goed zaad hebben zijn fantastisch.

Aaa Ha daar ben ik ook altijd we voor te porren , goed om te horen :)
ik zit nog ff in de wacht dan kan ik me shakie pakken :cool:

doe maae 's :zuip:

Goed om te horen! :thumbs: komt over een maand nog een product bij in die serie :D

Ja hé
smugf.gif

HaHa precies op tijd,
[afbeelding niet meer beschikbaar]

XXL hanger is voor mijn zender :D
http://s12.postimg.org/im3lcc2yl/cord.jpg

Nogmaals dank Rene (XXL) :)

Ziet er mooi uit en jij ook bedankt!

verkopen jullie ook al test.

Nee geen test maar wel een testosteronbooster ;)

we krijgen echt heel veel goede reacties over de Xtreme Test . ik ben daar enorm blij mee omdat ik heel veel tijd heb gestoken in de ontwikkeling ervan. Ook de reacties van mannen met een kinderwens die nu ineens wel goed zaad hebben zijn fantastisch.

doe maae 's :zuip:

Goed om te horen! :thumbs: komt over een maand nog een product bij in die serie :D

Ziet er mooi uit en jij ook bedankt!

Nee geen test maar wel een testosteronbooster ;)

Wat voor prodcut komt erbij in de extreme series ?

• #23.158
Wat voor prodcut komt erbij in de extreme series ?

Ik weer met mijn grote mond.... ik wil daar nog even niets over zeggen eigenlijk ;)

De formule is klaar en hebben we ook maanden aan gewerkt, het is nu wachten om alle grondstoffen bij elkaar te krijgen zodat het geproduceerd kan worden. We moeten alleen nog even werken aan de smaak, het is dus een poeder :D

Ik weer met mijn grote mond.... ik wil daar nog even niets over zeggen eigenlijk ;)

De formule is klaar en hebben we ook maanden aan gewerkt, het is nu wachten om alle grondstoffen bij elkaar te krijgen zodat het geproduceerd kan worden. We moeten alleen nog even werken aan de smaak, het is dus een poeder :D

Ja hoor René , erover beginnen en dan niet eens zeggen in welke categorie het nieuwe extreme product zal zijn .

Foei man , foei !

Eerste proefpersoon meldt zich aan :D
Maar eerst ff aan de Energizer voor mijn ochtend cardiosessies.

Terug
Naar boven