- Waardering
- 4.382
Hij doelt op de meet zondag in Turnhout
En nee, is mijn reep![]()
Hahaha! have fun zondag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij doelt op de meet zondag in Turnhout
En nee, is mijn reep![]()
ik denk watermeloen.Whey watermeloen besteld, ik ben benieuwd naar de smaak man!![]()
normaliter kan ik de smaak van watermeloen wel waarderen, zeker in de zomertijden.

Oo sorry k had nog meer text ..ik post niet zo maar,

Whey watermeloen besteld, ik ben benieuwd naar de smaak man!![]()
normaliter kan ik de smaak van watermeloen wel waarderen, zeker in de zomertijden.
ik denk watermeloen.
Hey ik zie mijn eigen Energizer , DIE ga IK bestellen vandaag![]()

LOL ik net me zus aan de telefoon , wat is dat XXL , niet gezien dat het naar vrienden gestuurd werd.. ik ben ook z'n facebook nerd...Zojuist besteld bij XXL Nutrition! Xtreme Energizer van XXL Nutrition, Whey Delicious van XXL Nutrition, Creatine Monohydraat van XXL Nutrition

Ik heb het al goed gemaakt met KARMA
Zo en meteen de bestelling geplaatst , vreemd ik dacht toch dat ik alleen de Xtreme had besteld ik kom altijd met meer bij de kassa
En facebook bezocht (blijkbaar)......EDIT meteen maar geliked dacht dat ik dat al een tijd geleden gedaan had ?!
LOL ik net me zus aan de telefoon , wat is dat XXL , niet gezien dat het naar vrienden gestuurd werd.. ik ben ook z'n facebook nerd...
Groetjes, Ray..... en bedankt alvast Rene![]()

Aaa dan weet nu iedereen dat ik aan de supps zit , prima..
en train ze Rene !
En zag inderdaad dat het meteen al ingepakt was , hebben jullie nog een zwarte piet achter![]()

Aaa Ha daar ben ik ook altijd we voor te porren , goed om te horenHeb 3 potten Xtreme Test van XXL Nutrition besteld nadat 1 pot me goed is bevallen. En neem 2 caps i.p.v. de aanbevolen 3 per dag. Eindelijk een testbooster die wel werkt.![]()

Heb 3 potten Xtreme Test van XXL Nutrition besteld nadat 1 pot me goed is bevallen. En neem 2 caps i.p.v. de aanbevolen 3 per dag. Eindelijk een testbooster die wel werkt.![]()
Ja héXtreme Test bevalt mij ook beter dan ik had verwacht , best wel goed zo , die Xtreme serie

Heb 3 potten Xtreme Test van XXL Nutrition besteld nadat 1 pot me goed is bevallen. En neem 2 caps i.p.v. de aanbevolen 3 per dag. Eindelijk een testbooster die wel werkt.![]()
Aaa Ha daar ben ik ook altijd we voor te porren , goed om te horen
ik zit nog ff in de wacht dan kan ik me shakie pakken![]()

Xtreme Test bevalt mij ook beter dan ik had verwacht , best wel goed zo , die Xtreme serie

Ja hé![]()
HaHa precies op tijd,
[afbeelding niet meer beschikbaar]
XXL hanger is voor mijn zender
http://s12.postimg.org/im3lcc2yl/cord.jpg
Nogmaals dank Rene (XXL)![]()

we krijgen echt heel veel goede reacties over de Xtreme Test . ik ben daar enorm blij mee omdat ik heel veel tijd heb gestoken in de ontwikkeling ervan. Ook de reacties van mannen met een kinderwens die nu ineens wel goed zaad hebben zijn fantastisch.
doe maae 's
Goed om te horen!komt over een maand nog een product bij in die serie
Ziet er mooi uit en jij ook bedankt!
Nee geen test maar wel een testosteronbooster![]()

Ik weer met mijn grote mond.... ik wil daar nog even niets over zeggen eigenlijk
De formule is klaar en hebben we ook maanden aan gewerkt, het is nu wachten om alle grondstoffen bij elkaar te krijgen zodat het geproduceerd kan worden. We moeten alleen nog even werken aan de smaak, het is dus een poeder![]()
Ik weer met mijn grote mond.... ik wil daar nog even niets over zeggen eigenlijk
De formule is klaar en hebben we ook maanden aan gewerkt, het is nu wachten om alle grondstoffen bij elkaar te krijgen zodat het geproduceerd kan worden. We moeten alleen nog even werken aan de smaak, het is dus een poeder![]()