AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.181
Nog even snel een vraagje tussendoor :D

Hoe denk je over het effect van CLA op je lever?
Zal vast wel in dit topic ergens staan, maar kan het niet zo snel vinden.

Ik heb daar meerdere malen naar gevraagd bij experts en vervetting van de lever krijg je met een bepaalde samenstelling (isomeren) van CLA. Onze CLA heeft een samenstelling waar je daar geen last van hebt.

Hoe was de energizer? en je had toch whey delicious limoen? hoe was die?
De shake was heerlijk! (ook weer is wat anders dan aardbei/banaan/vanille) en dan overdrijf ik echt niet :)
en de Xtreme energizer heb ik nu 2x geprobeerd, en de eerste keer voelde ik hem al meteen :cool:

Ik heb daar meerdere malen naar gevraagd bij experts en vervetting van de lever krijg je met een bepaalde samenstelling (isomeren) van CLA. Onze CLA heeft een samenstelling waar je daar geen last van hebt.

Tnx voor je antwoord! Heb het inderdaad zelf ook beetje 'onderzocht' en je hoort vaak dat het aan de soort samenstelling van CLA ligt. Goed om te horen dat het bij jullie klopt, al had ik niet anders verwacht!

Mooi! :)

We inderdaad naar de formule van GH blast gekeken en ook naar resurrect PM, maar het is anders dan deze 2.

Ik zou ermee beginnen als je blijft hangen, is dat nu nog niet dan zou ik nog even wachten.

Neemt nog even tijd om goede grondstoffen te krijgen met gestandardiseerde werkzame stoffen.

;)
khoop echt dat hij snel komt, kslaap maar 3 uur en wordt dan elke keer wakker voor een toiletbezoek kben dan door mijn vaste slaap en lig dan maar een beetje te liggen en wachten op de wekker

Laat je snel iets weten rene?

• #23.186
khoop echt dat hij snel komt, kslaap maar 3 uur en wordt dan elke keer wakker voor een toiletbezoek kben dan door mijn vaste slaap en lig dan maar een beetje te liggen en wachten op de wekker

Het gaat sowieso nog 4 weken duren omdat er nog wat tests afgerond moeten worden.

Heb je al melatonine geprobeerd?

Bij deze; nog eens bedankt Rene!

het resultaat van onze meet:

30392qd.jpg

Ook een bedankt van mij!

Het gaat sowieso nog 4 weken duren omdat er nog wat tests afgerond moeten worden.

Heb je al melatonine geprobeerd?

Op advies van Robert-Jan tryptophaan en kon daarbij wel redelijk slapen, :zzz:mooi opgebouwd maar op het einde vd maand zat ik op max 5gr toen even een rustpauze ingelast

• #23.191
Op advies van Robert-Jan tryptophaan en kon daarbij wel redelijk slapen, :zzz:mooi opgebouwd maar op het einde vd maand zat ik op max 5gr toen even een rustpauze ingelast

aha ok. 5 gram is inderdaad best veel. Ik neem zo nu en dan melatonine en vind dat ook heel goed werken.

Yes, bedankt XXL voor het sponsoren van de meet!

Yes, bedankt XXL voor het sponsoren van de meet!

Dit.
Bedankt! De t-shirt zit trouwens echt geweldig en ziet er bruut uit!

En ohja, zijn jullie in de toekomst van plan om het aanbod cooking sprays uit te breiden of niet?
Want PAM heeft wel wat toffe producten.. :)

Kan niet wachten totdat de postbode dadelijk aan mijn deur staat (:

Voordeel over fat burner stack?

• #23.200
Terug
Naar boven